کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهترین انتخاب در محدوده 1 میلیون و 300 هزار تومان


کد خبر : ۶۷۶۳شنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۳:۳۸۶۱۶۹ بازدید

HTC One mini 2 گوشی جدید شرکت اچ‌تی‌سی در رده قیمتی متوسط است که حدود یک میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد.در نگاه کلی، One mini 2 یک سیم‌کارت ...

HTC One mini 2 گوشی جدید شرکت اچ‌تی‌سی در رده قیمتی متوسط است که حدود یک میلیون و 300 هزار تومان قیمت دارد.در نگاه کلی، One mini 2 یک سیم‌کارت است و نمایشگر 4.5 اینچی دارد.دوربین 13 مگاپیکسلی و باتری 2110 میلی آمپر ساعتی دارد.وزن گوشی 137 گرم است.دارای پردازنده 4 هسته‌ای، 16 گیگ حافظه داخلی، 1 گیگ حافظه رم و پشتیبانی از Micro SD است.آخرین نسخه سیستم عامل اندروید Android 4.4 KitKat روی این گوشی نصب است.از 3G ،4G ،GPRS، وای فای، GPS ،NFC و بلوتوث پشتیبانی می‌کند.رادیو و قطب نما دارد.

در ادامه با تجربه کار با این گوشی متوسط اچ‌تی‌سی همراه باشید.

ظاهر کلی One mini 2 شبیه به M8 است و در ساخت آن از ترکیب فلز و پلاستیک مشکی استفاده شده است. در مجموع احساس بهتری از کیفیت ساخت القا می‌کند.سایز 4.5 اینچی صفحه نمایش این گوشی، باز هم در دست گرفتن این گوشی را کمی سخت می‌کند.در پشت گوشی یک دوربین  13 مگاپیکسلی با یک فلاش LED و یک میکروفن برای کاهش نویز نزدیک به LED قرار داده شده است.

روی سیستم‌عامل اندروید 4.4.2 کیت‌کت One mini 2 رابط کاربری Sense UI 6 ارائه شده است.در بالای گوشی دکمه پاور و جک هدفون 3.5 میلیمتری تعبیه شده است.در قسمت پایین گوشی پورت microUSB 2.0 وجود دارد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها