کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ساعت جدید اپل , خوب یا بد ؟


کد خبر : ۶۷۶۲شنبه، ۲۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۳:۳۰۵۷۸۵ بازدید

بالاخره انتظارها به سرآمد و پس از دو سال گمانه‌زنی و انتشار انواع شایعات و اخبار در مورد ساعت‌هوشمند کمپانی اپل، این کمپانی در جریان برگزاری کنفرانس معرفی محصولات، اپل‌واچ را ...

بالاخره انتظارها به سرآمد و پس از دو سال گمانه‌زنی و انتشار انواع شایعات و اخبار در مورد ساعت‌هوشمند کمپانی اپل، این کمپانی در جریان برگزاری کنفرانس معرفی محصولات، اپل‌واچ را معرفی کرد که بسیاری برای تصمیم‌گیری در مورد خرید ساعت‌هوشمند منتظر معرفی این محصول بودند. با زومیت همراه باشید تا این ساعت را از زبان وب‌سایت رسمی اپل مرور کنیم.
 

مروری بر اپل واچ از زبان وب‌سایت رسمی اپل


 اپل در وب‌سایت رسمی خود هدف از تولید اپل‌واچ را تسهیل استفاده از قوی‌ترین و بهترین فناوری‌ها مورد استفاده عنوان کرده است. این کمپانی اپل‌واچ را پلی جدید در رابطه‌ی انسان‌ها با فناوری خوانده و این گجت جدید را شخصی‌ترین ابزاری عنوان کرده که اپل تاکنون تولید کرده است.
 

مروری بر اپل واچ از زبان وب‌سایت رسمی اپل



اپل ابزار‌های پوشیدنی و به بیان بهتر گجت‌های پوشیدنی را بسیار متفاوت از گجت‌هایی عنوان می‌کند که کاربران روی میز یا کیف خود قرار می‌دهند، از نظر اپل گجت‌های پوشیدنی بخشی از شخصیت افراد شده و در واقع در نگاه اول مصرف‌کننده را تعریف می‌کند. اپل با چنین فلسفه‌ای محصولات خود را در سه‌گروه اصلی برای تناسب با شخصیت خریداران روانه ی بازار کرده که شامل اپل‌واچ معمولی، اسپورت و نسخه‌ای با عنوان EDITION است. همچنین این ساعت‌هوشمند از نظر ابعاد در دو نسخه تولید می‌شود که نسخه‌ی کوچکتر دارای طول ۳۸ میلی‌متر و نسخه‌ی بزرگتر طوی ۴۲ میلی‌متری دارد.
 

مروری بر اپل واچ از زبان وب‌سایت رسمی اپل



نسخه‌ی معمولی اپل‌واچ دارای بدنه‌ای از جنس استیل به رنگ خود استیل یا خاکستری، با پوشش صفحه‌ی نمایش سافایر و بندهای استیلی متنوع است. نسخه‌ی اپل واچ اسپورت دارای بدنه‌ای از جنس آلومینیوم و رنگ خاکستری و نقره‌ای و پوشش صفحه‌ی نمایش تقویت شده‌ی Ion-X است که بندهای متنوع در رنگ‌های متنوع برای سلایق مختلف پیش‌بینی شده است. نسخه‌ی سوم اپل‌واچ ادیشن نام دارد که در ساخت بدنه‌ی ساعت از طلای ۱۸ عیار استفاده شده و این نمونه در رنگ‌های صورتی و طلایی قابل سفارش است. بندهای این نسخه از مرغوب‌ترین جنس‌ها و با دقت بالایی تولید شده‌اند.
 

مروری بر اپل واچ از زبان وب‌سایت رسمی اپل



در کنار ظاهر فیزیکی متنوع ساعت‌ها، اپل رابط‌های کاربری متنوعی را برای همخوانی با ظاهر ساعت‌های خود با اپل‌واچ همراه کرده است. بسیاری از نمایه‌های موجود برای اپل‌واچ را می‌توان ویرایش کرده که تغییراتی چون تعویض رنگ، تغییر المان‌های نمایشی و اضافه و کم‌کردن المان‌های نمایش داده شده را شامل می‌شود، از این‌رو می‌توان ظاهر ساعت‌هوشمند را بسیار تغییر داد که براساس ادعای اپل تعداد حالات ممکن ۲ میلیون عدد است.
 

مروری بر اپل واچ از زبان وب‌سایت رسمی اپل


اپل بکارگیری فناوری‌های پیشرفته در گجتی با ساختار کوچک را منجر به ایجاد چالش‌های بزرگی برای تیم طراحی عنوان کرده که این چالش‌ها خود منجر به ایجاد و بکارگیری راهکارهای خلاقانه‌ای شده است. از جمله‌ی قابلیت‌های این ساعت باید به وجود اهرم چرخشی اشاره کرد که بیش از یک قرن است که در ساعت‌های کلاسیک مورد استفاده قرار می‌گیرد. اپل این اهرم چرخشی را مشابه کلید چرخان نام‌آشنای موجود در آیپاد و مجیک ماوس موجود در مک‌ عنوان کرده است.
 

مروری بر اپل واچ از زبان وب‌سایت رسمی اپل


اپل یکی از نشانه‌های کیفیت ساعت را دقت آن در نمایش زمان می‌داند و از این‌رو اپل‌واچ را به فناوری‌های مجهز کرده که در ارتباط با آیفون کاربران قادر است زمان را تنها با اختلافی ۵۰ میلی‌ثانیه از ساعت استاندارد جهانی برای کاربران نمایش دهد. همچنین در صورت تغییر مکان، اپل‌واچ بصورت خودکار ساعت محلی را برای کاربرا نمایش خواهد داد. ساعت اپل زمان را با نمایش اعلانیه‌ها در قالبی ملموس‌تر و شخصی‌تر پیش روی کاربران قرار خواهد داد.
 

مروری بر اپل واچ از زبان وب‌سایت رسمی اپل


اپل واچ به واسطه‌ی ارتباط با بدن کاربران علاوه بر روش سنتی در نمایش اعلانیه‌ها از روش خلاقانه‌ی دیگری نیز استفاده می‌کند که در این حالت پوست کاربران یک تماس جرئی را در زمان دریافت اعلانیه حس خواهد کرد. همچنین قادر است کاربران را به‌روش جدیدی که توسط هیچ گجت دیگری امکان‌پذیر نیست، به‌یکدیگر متصل کند. ساعت اپل از فناوری بهره می‌برد که طی آن بلندگوهای کوچک مهندسی شده در زیر ساعت‌هوشمند با انتشار امواج صوتی بسیار کوچک بسته به شدت انتقال پیام، حس لمس پوست را به کاربر القا می‌کند. با استفاده از این قابلیت کاربران می‌توانند ضربان قلب یکدیگر را با این قابلیت حس کنند، بطوریکه با ایجاد ارتباط بین دو ساعت  یکی از کاربران می‌تواند ضربان قلب خود را به ساعت دیگر انتقال دهد و کاربر دوم با احساس این ضربه‌ها، ضربان قلب را بدون لمس نفر اول و با استفاده از این فناوری جدید احساس کند. با فشردن کلید موجود در کنار اهرم چرخشی این ساعت‌هوشمند می‌توان دوستان خود را مشاهده کرد و با لمس تصویر هر یک با استفاده از روش‌های ارتباطی موجود با آ‌ن‌ها تماس پیدا کرد.
 

مروری بر اپل واچ از زبان وب‌سایت رسمی اپل


ساعت اپل قادر است تا شمایی کلی از تمامی فعالیت‌های روزانه‌ی انجام شده توسط کاربران را نمایش دهد که تنها از طریق شمارش تعداد قدم‌ها و مسافت پیموده شده توسط کاربر امکان‌پذیر نیست. رابط‌کاربری مربوط به نمایش وضعیت حرکتی، سه نوار را در قالب یک حلقه نمایش می‌دهد که می‌توان آن را گویاترین و بهترین انگیزه برای تشویق کاربران به انجام حرکت بیشتر خواند. این سه‌نوار شامل نوار Exercise ،Move‌ و Stand است که هریک برای کاربردهای مختلفی مورد استفاده قرار می‌گیرند. Move کالری‌های سوزانده شده، Exercise تعداد دقایقی که کاربر به فعالیت ورزشی پرداخته و حلقه‌ی Stand تعداد دقایقی را که در حال سکون بصورت ایستاده به سر می‌برد، نمایش می‌دهد. همچنین اپلیکیشن دیگری نیز برای کنترل‌ برنامه انجام تمرینات منظم و هوازی به منظور سوزاندن چربی قرار داده است. اپل‌واچ به‌مرور زمان با یادگیری الگوی حرکتی کاربران، برنامه‌های روزانه‌ای را برای رسیدن به اهداف تعیین شده مشخص می‌کند. اپل‌واچ قادر است تا علاوه بر مسافت طی شده و تعداد قدم‌ها، تعداد پله‌های بالارفته را نیز محاسبه کند.
 

مروری بر اپل واچ از زبان وب‌سایت رسمی اپل


وجود تراشه‌ی NFC به همراه امکان استفاده از سیستم پرداخت Apple Pay قابلیت خرید آسان از ۲۲٫۰۰۰ هزار فروشگاه پشتیبانی کننده از این فناوری را تنها با به‌همراه داشتن ساعت‌هوشمند اپل امکان‌پذیر می‌کند.
 

مروری بر اپل واچ از زبان وب‌سایت رسمی اپل


اپل برای ساعت‌هوشمند خود از یک تراشه‌ی مجتمع استفاده کرده که همه‌ی قطعات الکترونیکی موجود روی آن قرار گرفته است و هدف از آن جمع‌آوری تمامی ماژول‌ها روی یکدیگر است که از انواع آسیب‌ها حفظ می‌کند.
 

مروری بر اپل واچ از زبان وب‌سایت رسمی اپل



اپل برای شارژ ساعت‌هوشمند خود نیز از فناوری MagSafe و شارژ بی‌سیم القایی استفاده می‌کند که هدف از آن تسهیل شارژ کردن اپل‌واچ است.
 

مروری بر اپل واچ از زبان وب‌سایت رسمی اپل



صفحه‌ی نمایش مورد استفاده در اپل‌واچ نیز از نوع رتینا بوده و وضوح تصویر بالایی دارد. همچنین اپل برای محافظت از این صفحه‌ی نمایش از پوشش یاقوت کریستال بهره برده که آن را در برابر انواع ضربات بیمه کرده است. این صفحه‌ی لمسی علاوه بر تشخیص لمس میزان فشار وارد شده را نیز شناسایی کرده و براساس آن و فشار وارد شده در قبال آن عکس‌العمل نشان می‌دهد. همچنین این صفحه‌ی نمایش قابلیت چند لمسی را نیز پشتیبانی می‌کند که با فشردن دو انگشت روی آن می‌توان ضربان قلب را از طریق سنسور ضربان سنج در زیر ساعت محاسبه کرد.
 

مروری بر اپل واچ از زبان وب‌سایت رسمی اپل

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها