کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مراسم رونمایی از آیفون 6 / تصاویر . بروز رسانی


کد خبر : ۶۷۲۵چهارشنبه، ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۹:۱۶۲۵۶۸۹ بازدید

اینجا محل برگزاری مراسم رونمایی از محصولات جدید اپل در کالیفرنیا است و روزنامه نگاران و کارشناسان مشتاق در صف انتظار ایستاده اند. دکتر دری هم در مراسم حضور دارد. وی اخیرا کمپانی beats را به اپل فروخت.

اینجا محل برگزاری مراسم رونمایی از محصولات جدید اپل در کالیفرنیا است و روزنامه نگاران و کارشناسان مشتاق در صف انتظار ایستاده اند. دکتر دری هم در مراسم حضور دارد. وی اخیرا کمپانی beats را به اپل فروخت.
 


گنجایش تالار 2300 صندلی است :

z34ions9f4q9mj1t1.jpg
 

ورود بر روی استیج برای معرفی :

 

cznvomd1hd1fvid9q3ct.jpg


اپل رسما از نسل جدید آیفون ۶ در دو اندازه مختلف رونمایی کرد. این دو آیفون با دو اندازه صفحه نمایش متفاوت ۴.۷ و ۵.۵ اینچی طراحی شده‌اند که آیفون ۴.۷ اینچ آیفون ۶ و آیفون ۵.۵ اینچی آیفون ۶ پلاس نام گرفته است. آیفون ۵.۵ اینچی این شرکت در دسته فبلت‌ها قرار می‌گیرد و بزرگترین آیفونی محسوب می‌شود که اپل تا کنون ساخته است.

2q5ay27utawf1oonnhy.jpg

z7z6gsosat4sddqoy8kp.jpg

3wmglp5dpoza5saaznaq.jpg

oeqh2fd83jf8jnu538un.jpg


همانطور که در تصویر فوق نیز مشاهده می‌کنید آیفون 6 در دو نسخه‌ی ۴.۷ و ۵.۵ اینچی معرفی شده که بنابر اخبار منتشر شده‌ی امروز صبح با نام‌های آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس شناخته خواهد شد. آیفون ۶ معرفی شده دارای ساختاری باریک‌تر از نسل‌های پیشین و همچنین لبه‌هایی گرد است که بسیاری از تصاویر و پیش‌بینی‌های انجام شده بر آن اذعان داشتند. با زومیت همراه باشید.


pwm0k3wvjr96h4ffgjdp.jpg

ldnxmzpz3qyr8o4la4y9.jpg

a87zd9wop92mf4uug52i.jpg

zxzpz41risqxyr7senpi.jpg


اپل یک تراشه‌ی ۶۴ بیتی جدید را این بار با نام A8 رونمایی کرد. در این پردازنده که براساس لیتوگرافی ۲۰ نانومتری ساخته شده است بیش از ۲ میلیارد ترانزیستور وجود دارد. لیتوگرافی ۲۰ نانومتری باعث شده است تا A8 نزدیک به ۱۳ درصد کوچک‌تر از A7 شود. بخش CPU از سیستم-روی-یک-چیپ جدید A8 نزدیک به ۲۵ درصد سریع‌تر از نسل قبل است و پردازنده‌ی گرافیکی نیز ۵۰ درصد سریع‌تر شده است.


ygtr0ko3s9nv94o6fk.jpg

اپل نسل جدید چیپ M8 خود را در آیفون 6 بکار برده است. حالا آیفون 6 می‌تواند با استفاده از یک بارومتر ارتفاع را نیز بسنجد. این کار با محاسبه‌‌ی فشار نسبی هوا انجام می‌شود.

این اطلاعات در نرم‌افزار سلامتی آیفون نمایش داده خواهند شد، برای مثال این که شما معمولا چقدر از پله‌ها بالا می‌روید و معیارهای مربوط به این کار که باید سنجیده شوند.

این چیپ همچنی حالا می‌تواند بین مسافت‌هایی که قدم زده‌اید و مسافت‌هایی که دویده‌اید تفاوت قائل شود همچنین تمایز بین قدم زدن و دوچرخه سواری را تشخیص می‌دهد.

si3rheam6hy6zxdx8gnf.jpg

k3ccq6ogadtwyc5dss6f.jpg


oeg052ahp8j4r2s962.jpg


توسعه گیم روی آیفون جدید :

214ck1fk8y7k4vqn7hdk.jpg


کوک: آیفون 6 و آیفون 6 پلاس را امروز معرفی می کنم





آیفون 6 و آیفون 6 پلاس در مقابل آیفون 5S :

 

آیفون‌های جدید از نظر طراحی تغییرات چندانی نسبت به نسل قبل نکرده‌اند. آیفون‌های جدید نسبت به نسل قبل باریک‌تر شده و لبه‌های آنها منحنی‌تر شده است. در آیفون جدید بدنه‌ی دستگاه یکپارچه شده تا ظاهر دستگاه شبیه به آیپد مینی شود.

 دوربین آیفون ۶ همان ۸ مگاپیکسل است، اما بهبودهای مختلفی در آن ایجاد شده تا نه تنها سرعت فوکوس و تصویر برداری آن بهبود یابد بلکه کیفیت تصویر برداری آن به شکل محسوسی بهتر شود. دوربین آیفون ۶ قادر است تا ویدیو با نرخ ۳۰ یا ۶۰ فریم در رزولوشن 1080p بگیرید. اگر به تصویر برداری حرکت آهسته باشید می‌توانید با نرخ ۱۲۰ یا ۲۴۰ فریم در ثانیه ویدیو حرکت آهسته بگیرید. رزولوشن فیلم‌برداری در این حالت اعلام نشد اما احتمالا نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه در رزولوشن 720p خواهد بود. دوربین جدید آیفون سرعت بالاتری در تشخیص چهره و لبخند دارد که احتمالا به دلیل استفاده از پردازنده‌ی سریع‌تر A8 میسر شده است. متاسفانه دوربین آیفون ۴.۷ اینچی فاقد لرزش‌گیر اپتیکال است اما لرزش‌گیر دیجیتال این دوربین نسبت به نسل قبل بهود یافته تا ویدیو با کیفیت بهتری ضبط شوند و بازده دوربین در تصویر برداری در محیط‌های کم نور بهبود یابد. خبر خوب برای علاقمندان به فبلت جدید اپل اینکه، نسخه‌ی ۵.۵ اینچی آیفون ۶ دارای لرزش‌گیر اپتیکال است.

اپل یک تراشه‌ی ۶۴ بیتی جدید را این بار با نام A8 رونمایی کرد. در این پردازنده که براساس لیتوگرافی ۲۰ نانومتری ساخته شده است بیش از ۲ میلیارد ترانزیستور وجود دارد. لیتوگرافی ۲۰ نانومتری باعث شده است تا A8 نزدیک به ۱۳ درصد کوچک‌تر از A7 شود.
بخش CPU از سیستم-روی-یک-چیپ جدید A8 نزدیک به ۲۵ درصد سریع‌تر از نسل قبل است و پردازنده‌ی گرافیکی نیز ۵۰ درصد سریع‌تر شده است.

مقایسه مشخصات فنی آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس با آیفون 5s:

w4c4a0tizck7t44e9o5.png


i048k6xohr6h9daaf1n.png

 

نمونه عکس گرفته شده با آیفون 6:

هر دو آيفون جدید از دوربین ۸ مگاپیکسلی بهره می‌برند. که هر چند تعداد مگاپیکسل‌های آن افزایش نیافته اما کیفیت تصویر برداری آن به شکل محسوسی ارتقاء یافته است.
 

vzmtqychkcuorqhg758o.jpg

qoo9un6wfem2l9nxev.jpg

lyd17urxtnxxrjxe4iw4.jpg

y0hoj8tmyt4eubg6g.jpg

h61xwl8ls9oz9mqvyxp.jpg

آیفون‌های جدید از یک دوربین ۸ مگاپیکسل با فلاش جدید از نوع True-Tone بهره می‌برند. لنز دوربین آيفون‌های جدید از F/2.2 پشتیبانی می‌کند و ابعاد پیکسل‌ها در سنسور آن ۱.۵ میکرون است.اپل از سنسور ۸ مگاپیکسلی جدیدی در آیفون‌های ۶ استفاده کرده که فوکوس سریع‌تر و سرعت عکس‌برداری با کیفیت تری را ارايه می‌کند. این سنسور به حذف‌کننده‌ی پیشرفته نویز تصویر مجهز شده است و فوکوس خودکار آن نیز به مراتب بهتر از نسل قبل عمل می‌کند.

این دوربین قادر است تا تصاویر پاناروما ۴۳ مگاپیکسلی تهیه کنند. تصویر پاناروما از ترکیب چندین تصویر گرفته شده بدست می‌آید.پردازنده‌ی ۶۴ بیتی جدید اپل با نام A8 واحد پردازش اختصاصی برای پردازش تصاویر گرفته شده با دوربین آیفون ۶ دارد که به بهبود کیفیت عکس‌برداری کمک می‌کند.

دوربین جدید آیفون سرعت بالاتری در تشخیص چهره و لبخند دارد که احتمالا به دلیل استفاده از پردازنده‌ی سریع‌تر A8 میسر شده است. متاسفانه دوربین آیفون ۴.۷ اینچی فاقد لرزش گیر اپتیکال است اما لرزش‌گیر دیجیتال این دوربین نسبت به نسل قبل بهود یافته تا ویدیو با کیفیت بهتری ضبط شوند و بازده دوربین در تصویر برداری در محیط‌های کم نور بهبود یابد. خبر خوب برای علاقمندان به فبلت جدید اپل اینکه، نسخه‌ی ۵.۵ اینچی آیفون ۶ دارای لرزش‌گیر اپتیکال است.

دوربین آیفون ۶ قادر است تا ویدیو با نرخ ۳۰ یا ۶۰ فریم در رزولوشن 1080p بگیرید. اگر به تصویر برداری حرکت آهسته باشید می‌توانید با نرخ ۱۲۰ یا ۲۴۰ فریم در ثانیه ویدیو حرکت آهسته بگیرید. رزولوشن فیلم‌برداری در این حالت اعلام نشد اما احتمالا نرخ ۱۲۰ فریم در ثانیه در رزولوشن 720p خواهد بود.

قابلیت دیگر دوربین آیفون ۶ فوکوس پشت سرهم خودکار است که در آن دوربین بصورت خودکار بر روی سوژه فوکوس می‌کند و با حرکت آن به سرعت تغییر فوکوس می‌دهد. دوربین جلو نیز در آیفون‌های جدید بهبود یافته و از F/2.2 پشتیبانی می‌کند. دوربین جلو نسبت به نسل قبل ۸۱ درصد بیشتر نور جذب می‌کند و از این بابت باعث بهبود عکس‌های سلفی و مکالمه تصویری می‌شود. دوربین جلو نیز در تشخیص چهره نسبت به نسل قبل بهتر عمل می‌کند.


i048k6xohr6h9daaf1n.png


ادامه مراسم :

 

1nu7sj8eide17spw4y1.jpg

vuddwxj3b0fosl9y2nv9.jpg


تنوع رنگ برای کاور چرمی :
 

yo0znom9ysv4obuus8o.jpg



قیمت :

بدون تردید انتظار نداشتید که جدیدترین آیفون‎‌های ساخت اپل دارای قیمت ارزانی باشند! هر دو گوشی هوشمند آیفون 6 و آیفون 6 پلاس از 28 شهریور در دسترس خریداران هستند و البته از تاریخ 21 شهریور می‌توان آنها را سفارش داد.

قیمت آیفون 6 بسته به این که نسخه 16 گیگابایتی، 64 یا 128 گیگابایتی را خریداری نمایید از 199  تا 399 دلار متغیر است. حتما تا الان متوجه شده‌اید که این بار خبری از نسخه 32 گیگابایتی نیست.

آیفون 6 پلاس نیز با قیمت 299 یورو برای نسخه 16 گیگابایتی، 399 یورو برای نسخه 64 گیگابایتی و 499 دلار برای نسخه‌ی 128 گیگابایتی به بازار عرضه خواهد شد.
 

z1tz8tquxzcdt57urk.jpg

dttpxp3cv58xh2s778d.jpg

ofaat71jkj5m4twvi2jk.jpg

4x32l89espujuvhc20c.jpg

همانطور که در جریان هستید اپل از محصولات جدید خود رونمایی کرد و این بار هم مانند سال گذشته دو نسخه از آیفون را برای علاقه‌مندان این برند به ارمغان آورد. اما برخلاف برخی نقاط دنیا! که با معرفی مدل‌های جدیدتر، با افزایش قیمت مدل‌های قدیمی روبرو هستیم حالا به نظر می‌رسد اپل قصد دارد تا تخفیف خوبی به مشتریان آیفون 5S و آیفون 5C بدهد.

آیفون 5S با 16گیگابایت حافظه داخلی تحت قرارداد با قیمت 99 دلار عرضه خواهد شد و آیفون 5C نیز بصورت رایگان عرضه خواهد شد. این دو محصول از 17 سپتامبر (۲۶ شهریورماه) با iOS 8 و قیمت‌های ذکر شده تحت قرارداد بفروش می‌رسند.

 

 

ادی کات توضیح میدهد که سیستم پرداخت اپل چگونه کار می کند 
 


 

vwdqqc9cv91btfihiq.jpg

u2f0zm2dqowub4fvrd.jpg
 

i048k6xohr6h9daaf1n.png

Apple Watch

اپل علاوه بر دو آیفون ۴.۷ . ۵.۵ اینچی جدید خود از یک ساعت هوشمند به نام Apple Watch رونمایی کرد. این ساعت برخلاف انتظار بسیاری، چهار گوش است و خبری از صفحه نمایش گرد نیست. اگر انتظار طول عمر باتری خارق‌العاده را داشتید ناامید خواهید شد چرا که باتری این ساعت تنها یک روز دوام می‌آورد.

ساعت چهار گوش جدید اپل نیز امروز معرفی شد. بندهای ساعت اپل قابل تعویض است و این شرکت چند بند در رنگ‌های مختلف را در آن ارائه کرده است.

همانطور که انتظار می‌رفت ساعت هوشمند اپل قادر است تا حرکت‌های ورزشی کاربر را رسد کرده و اطلاعات مربوط به فعالیت‌های او را گردآورد کند.

اپل یک نسخه‌ از جنس طلای ۱۸ عیار از ساعت هوشمند خود را عرضه خواهد کرد. این ساعت در رنگ‌های نقره‌ای و طلایی روانه‌ی بازار خواهد شد، اما همانطور که پیش‌تر اشاره کردیم، بندهای ساعت به میل کاربر قابل تعویض است.

اپل از ساعت جدید خود به عنوان شخصی‌ترین محصولی که تا به حال آن‌ها خلق کرده‌اند یاد می‌کند.


8fp6dc98ohvmu53ond6x.jpg

pmryb1i0qjsc37elrvc.jpg

tib0fxxdmylyttoofmwt.jpg

w69mkvuazs43gkvqlbz.jpg

agb98xz95wwkovagc3cz.jpg

5fx46ogeczrbceye7fz8.jpg

9klz19ccftay1p9ct8.jpg

mh4bmsld0inpaguxz86.jpg


اپل واچ از محافظ یاقوت کبود یا سافایر بهره می‌برد. این ساعت قادر است تا تفاوت لمس و فشار دادن صفحه را متوجه شود و اپل از این روش برای کنترل ساده‌تر ساعت بهره برده است.  ساعت هوشمند اپل ضد آب و ضد گرد و غبار است.

اپل واچ دارای شارژر بی‌سیم است و از اتصال مگ‌سیف پشتیبانی می‌کند. دارای LEDهای کوچکی است که ضربان قلب کاربر را محاسبه می‌کند. این ساعت با آیفون جفت می‌شود و از GPS‌ آیفون بهره می‌برد تا موقعیت کاربر را بدست آورد.

این ساعت با ۶ بند مختلف عرضه می‌شود تا کاربر به میل آن ظاهر ساعت خود را تغییر دهد.

اپل واچ در یک سایز کوچک‌تر نیز عرضه می‌شود تا خانم‌ها یا افرادی که ابعاد اپل واچ اصلی برایشان بزرگ است از آن بهره ببرند. جالب‌تر اینکه اپل‌واچ در یک سری دیگر به نام سری اسپورت عرضه خواهد شد که آن هم ظاهر نسبتا متفاوتی دارد.

رابط کاربری ساعت هوشمند اپل از نو طراحی شده است و اپل می‌گوید که نرم افزار آن را از نو طراحی کرده تا شبیه به تلفن نباشد و برای ابعاد ساعت مناسب باشد. رابط کاربری این ساعت به شکلی طراحی شده تا بتوان میلیون‌ها طرح ساعت را برای آن طراحی کرد. البته این قابلیت در تمام تلفن‌های هوشمند اندرویدی نیز وجود دارد. چند طرح برای کودکان نیز در نظر گرفته شده است تا این ساعت‌ها بتوانند برای افراد مختلف قابل استفاده شوند.

برای استفاده از ساعت اپل واچ باید حتما یک آیفون داشته باشید. این ساعت قادر است وقتی با آیفون شما جفت می‌شود از GPS آن استفاده کرده و در مسیر یابی به شما کمک کند. برای زوم کردن در نقشه باید از پیچ ساعت استفاده کرد و با چرخاندن آن بر روی بخشی از نقشه بزرگنمایی کرد.

اپل واچ نسخه‌ای از سیری را در اختیار دارد که قادر است به برخی از پرسش‌های کاربر پاسخ دهد.

اپل کیت مخصوص توسعه‌دهندگان را با نام Watch Kit ارائه می‌کند تا تولیدکنندگان نرم‌افزار بتوانند محصولات سازگار با این ساعت را خلق کنند. به عنوان نمونه اپل نشان داد که ساعت هوشمند اپل می‌تواند به خودرو BMW متصل شود و اطلاعاتی از خودرو مانند بسته بودن یا باز بودن درب ماشین را در اختیار صاحب خودرور قرار دهد.

اپل در کنفرانس امروز خود تمرکز ویژه‌ای بر روی قابلیت‌های مختلف اپل‌واچ در زمینه ورزش و تناسب اندام داشت و از آن به عنوان یک مربی مجازی ورزشی یاد کرد. با آی‌واچ می‌توان اپل‌تی را نیز کنترل کرد.

ساعت هوشمند اپل‌واچ علاوه بر آیفون ۶ با آیفون ۵، آیفون ۵ اس و آیفون ۵ سی نیز سازگار است.

قیمت اپل‌واچ به مراتب بالاتر ساعت‌های هوشمند حال حاضر بازار تعیین شده است. این ساعت با حداقل قیمت ۳۵۰ دلار روانه بازار می‌شود و نسخه‌های مختلف آن قیمت‌های بالاتری نیز خواهند داشت.

اپل‌پی، سیستم پرداخت الکترونیک جدید اپل با اپل‌واچ نیز کار می‌کند. ساعت هوشمند آپل‌‌واچ از اوایل سال ۲۰۱۵ روانه بازار خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها