کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

دو مرسدس با 44 سال اختلاف سن


کد خبر : ۶۶۴۸شنبه، ۱۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۴۸:۴۶۶۹۸۷ بازدید

در یکی از کوچه‌های شمال تهران دو مرسدس‌بنز به صورت اتفاقی کنار هم پارک کرده بودند. شاید این جمله خیلی هم عجیب نباشد! اما وقتی بدانید که مرسدس‌بنز‌های مورد نظر از چه نوعی ...

در یکی از کوچه‌های شمال تهران دو مرسدس‌بنز به صورت اتفاقی کنار هم پارک کرده بودند. شاید این جمله خیلی هم عجیب نباشد! اما وقتی بدانید که مرسدس‌بنز‌های مورد نظر از چه نوعی بوده‌اند تعجب خواهید.کرد.

یکی از این مرسدس‌بنز‌ها از نوع S کلاس مدل ۲۰۰۵ که با کد W221 شتاخته می‌شود و دیگری مرسدس‌بنز ۲۸۰ SE 3.5 مدل ۱۹۶۱ که به کد W111/112 معروف است. در اصل ۲۸۰ SE 3.5 را می‌توان مدل کوپه S کلاس‌های دهه ۶۰ میلادی دانست. یعنی دو S کلاس اکنون با ۴۴ سال اختلاف سنی در کنار هم ایستاده‌اند که در نمایشگاه‌های خودرویی هم که در کشور برگزار می‌شود چنین صحنه‌ای را نمی‌توان دید. مرسدس‌بنز پیر از یک پیشرانه شش سیلندر خطی به حجم ۳۴۹۹ سی‌سی سود می‌برد که توانایی تولید ۲۰۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۸۶ نیوتن متر گشتاور را دارد.

همچنین شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت آن ۹ ثانیه بوده و حداکثر سرعت مجاز آن ۲۰۹ کیلومتر بر ساعت است. اما مرسدس جوان از یک پیشرانه شش سیلندر خورجینی به حجم ۳۴۹۸ سی‌سی بهره می‌برد که یک سی‌سی کمتر از پدر بزرگش است! قدرت تولیدی این بنز ۲۷۲ اسب‌بخار بوده که به همراه گشتاور ۳۵۰ نیوتن‌متری خود شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در عرض ۷٫۳ ثانیه طی می‌کند و حداکثر تا ۲۵۰ کیلومتر بر ساعت سرعت می‌گیرید.


gxhfh54httpm9pka3p8r.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها