کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سونی اکسپریا زد 3 ارزش خرید دارد ؟


کد خبر : ۶۶۱۳پنجشنبه، ۱۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۴۲:۵۴۸۴۰۳ بازدید

ویژگی‌های پرچمدار جدید سونی ممکن است در نگاه اول به چشم نیاید اما پس از بررسی بیشتر می‌توان متوجه شد که اکسپریا زد 3 سونی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. برای بررسی بیشتر ...
سونی اکسپریا زد 3 ارزش خرید دارد ؟سونی اکسپریا زد 3 ارزش خرید دارد ؟

ویژگی‌های پرچمدار جدید سونی ممکن است در نگاه اول به چشم نیاید اما پس از بررسی بیشتر می‌توان متوجه شد که اکسپریا زد ۳ سونی حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. برای بررسی بیشتر در اینجا بر آن شدیم تا نگاهی به ۵ ویژگی و تغییر مهم در اکسپریا زد ۳ داشته باشیم.

1. پردازنده سریع‌تر در اکسپریا زد 3

درست است که سونی برای پرچمدار جدید خود اسنپ‌دراگون ۸۰۵ را در نظر نگرفته اما باز هم استفاده از پرازنده اسنپ‌دراگون ۸۰۱ مدل MSM8974-AC در اکسپریا زد ۳ نوید سرعت بیشتری را نسبت به اکسپریا زد ۲ می‌دهد. این پردازنده می‌تواند به راحتی و بدون هنگ و کاهش سرعت پردازش‌های روزمره را انجام دهد.

2. لنز جدید ۲۵ میلی‌متری واید اکسپریا زد 3

اکسپریا زد ۳ از دوربین ۲۰.۷ مگاپیکسلی با لنز جدید ۲۵۵ میلی‌متری واید بهره گرفته است که باعث می‌شود تا امکان عکس‌برداری از فضای بیشتری را داشته باشید. البته کیفیت دوربین تاکنون تست نشده و در نتیجه نمی‌توان در خصوص این لنز جدید فعلا بیشتر از این اظهارنظر کرد.

3. استفاده از ISO 12800 در عکاسی برای محیط‌های کم‌نور

سونی حالا مدعیست اکسپریا زد ۳ اولین گوشی‌همراه هوشمندی است که به عکاسان اجازه می‌دهد از حساسیت ISO 12800 برای عکس برداری در محیط‌های کم نور استفاده کنند.

4. کاهش ابعاد گوشی در اکسپریا زد 3

اکسپریا زد ۳ نسبت به نسخه قبلی کوتاه‌تر، باریک‌تر و نازک‌تر طراحی شده است این ابعاد (۱۴۶ در ۷۲ در ۷.۳ میلی‌متر) باعث شده تا وزن اکسپریا زد ۳ به ۱۵۲ گرم کاهش پیدا کند.

5. مقاومت بیشتر برای استفاده در زیر آب

همانطور که می‌دانید اکسپریا زد ۲ از استاندارد IP58 پشتیبانی می‌کند اما سونی برای اینکه دارندگان زد ۳ با راحتی هرچه بیشتر از گوشی خود در زیر آب استفاده کنند استاندارد IP65/IP68 که بالاترین ضریب اطمینان در مقابل آب را شامل می‌شود برای پرچمدار جدید خود در نظر گرفته است. سونی مدعی است زد ۳ را می‌توان تا عمق ۱.۵ متری در زیر آب برای مدت ۳۰ دقیقه نگه داشت بدون اینکه حتی درگاه هدفون گوشی بسته باشد!



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها