کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

تجربه 93 هزار کیلومتر رانندگی با 206 صندوقدار V8

کدخبر:۶۵۹۵چهارشنبه، ۱۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۴:۴۳۳۷۲۱۱ بازدید

با نجومی شدن قیمت ها و کاهش کیفیت خودروهای جدید،بسیاری ناچارند تا خودروهای دست دوم را هم در میان گزینه های خود برای خرید لحاظ کنند و طبیعتا در پی افزایش ...
تجربه 93 هزار کیلومتر رانندگی با 206 صندوقدار V8

با نجومی شدن قیمت ها و کاهش کیفیت خودروهای جدید،بسیاری ناچارند تا خودروهای دست دوم را هم در میان گزینه های خود برای خرید لحاظ کنند و طبیعتا در پی افزایش بهای بنزین، گزینه ای همچون پژو 206 با پیشرانه TU5 ، می تواند کم مصرف ، مدرن و نسبتا توانمند باشد،مشکل کمبود فضای 206 برای استفاده خانوادگی نیز با پرداخت بهای بیشتر برای خرید مدل های صندوق دار یا همان SD حل می شود. چند سالی است که 206 صندوقدار با چنین فلسفه ای به بازار عرضه شده و حالا نوبت به نمونه تغییر شکل یافته همین خودرو یعنی رانا رسیده است که در تیراژی چند صد هزار دستگاهی خیابان های کشورمان را به تصرف در آورد.با توجه به اینکه 206 صندوقدار و رانا تا سالیان سال در کشورمان تولید خواهند شد و در عین حال نمونه های فعلی نیز در بازار دست دوم دست به دست می شوند،بر آن شدیم که این بار در قالب آزمایش فنی به بررسی بلند مدت پژو 206 SD با کارکردی نزدیک به 93 هزار کیلومتر بپردازیم.

پشت فرمان

از نظر فنی مهمترین تفاوت 206 صندوقدار نسبت به نمونه هاچ بک به افزایش وزن در اثر اضافه شدن صندوق عقب و تصحیح آرایش تعلیق چرخ های عقب است،البته همین نکات نیز تاثیر محسوسی بر روی سواری و هندلینگ نمونه آریان (صندوق دار) به دنبال داشته اند.متاسفانه خشکی تعلیق عقب چندان تفاوتی با نمونه هاچ بک ندارد و شدتِ ضربات وارده به کابین و سرنشینان در همان سطح آزار دهنده مدل پایه است، اما می توان گفت که به لطف اصلاحات انجام شده بر روی تعلیق، احساس راننده در هنگام گذر از پیچ ها در مقایسه با نمونه هاچ بک اندکی متفاوت است و چسبندگی چرخ های عقب به شکل ملموس تری احساس می شود.خشکی تعلیق در گذر از مسیرهای ناهموار،روی مثبتی هم دارد که در هنگام رانندگی اسپرتی رخ می نماید، آنچنان که می توان گفت BODY ROLL (حرکت گهواره ای) بدنه در کمترین حدی است که از یک سیستم تعلیق ساده مکانیکی انتظار داریم.از سوی دیگر فنربندی در جذب موج های مسیر و حفظ پایداری خودرو در سرعت های بالا موفق به نظر می رسد، اما در مقابل ضربه های ناگهانی و دست اندازها،موجب بروز واکنش مخربی در سیستم تعلیق می شود و احساسی از آسیب دیدن خودرو را به سرنشینان و راننده منتقل می کنند.از این رو در مجموع باید گفت که فنربندی برای مناطق هموار و مسیرهای با کیفیت عملکرد خوب و نسبتا اسپرتی دارد، اما از آنجا که چنین مسیرهایی در کشورمان به ندرت یافت می شوند، باید گفت که تعلیق نرم تر برای چنین خودرویی،می توانست انتخاب درست تری باشد.فرمان همانند تمامی خودروهای فرانسوی عملکردی خنثی و نسبتا بی احساس را به نمایش می گذارد،اما مسلما این عیب جزو ویژگی های ذاتی محصولات پژوست و انتظار نداریم که مهندسان ایرانی بتوانند در راستای رفع آن قدمی بر دارند.از منظر طراحی،کمتر شکی وجود ندارد که 206 آریان خودرویی زیبایی نیست اما عدم زیبایی خودرو در هنگام رانندگی نیز نفعی برای راننده به دنبال ندارد چرا که نه تنها دماغه خودرو، بلکه درب صندوق عقب نیز در دید راننده قرار نمی گیرند و از آنجا که آینه های جانبی برای مدل هاچ بک طراحی شده اند، در مقایسه با ابعاد خودرو اندکی کوچک به نظر می رسند.از این رو عجیب نیست که بر روی بدنه اکثر 206 ها، اثرات برخورد های جزئی و خط و خش دیده می شود.

پیشرانه

پیشرانه TU5 این روزها موتور شناخته شده ایست و بررسی مجدد توانایی های آن بیهوده به نظر می رسد، اما در مجموع می توان گفت که قدرت و گشتاور این پیشرانه برای سرعت بخشیدن به اتاق 206 صندوق دار کفایت می کند و کمتر فردی است که پشت فرمان این خودرو از کندی حرکت گلایه کند، اما نکته ای که جای بررسی بیشتر دارد، ضرایب دنده گیربکس پنج سرعته دستی است که شاید چندان برای یک سدان خانوادگی مناسب نباشد.دنده های 4 و5 برای تردد بزرگراهی (در سرعت های بالا) عملکرد خوبی دارند، اما ضرایب سه دنده نخست به نظر می توانست از این بهتر باشد.مشخصات عملکرد گیربکس در ترکیب با گشتاور پیشرانه آنچنان است که تردد در مسیرهای شهری با دنده های 2 و 3 به آسانی ممکن می شود و کاربرد دنده یک که به نظر بیش از حد نیاز سنگین انتخاب شده به حرکت اولیه و تردد در مسیرهای بسیار پر شیب محدود شده است.در واقع اگر فاصله میان ضرایب دنده 1و 2 کمتر بود،در گذر از سرعت گیرها پیشرانه کمتر در وضعیت دنده مرده قرار می گرفت،البته برای تردد روان در مسیرهای شهری عموما به دنده 3 نیاز است و بنابراین با توجه به گشتاور اندک پیشرانه در دورهایی پایین،لازم است که به خصوص در شرایط رانندگی فول بار (حداکثر وزن بار و مسافر) راننده مرتبا در حال تعویض دنده های 1 الی 3 و بلعکس باشد که باعث خستگی می شود.

ترمزها

ترمزهای چهار چرخ دیسک مجهز به توزیع کننده الکترونیکی نیروی ترمز (EBD) و سامانه ضد قفل (ABS) در مقایسه با توانایی های پیشرانه و وزن خودرو عملکرد فوق العاده ای دارد و شاید بتوان بهترین ترمز در میان محصولات ایران خودرو را از آن 206 تیپ 5 / صندوقدار V8 دانست.خوشبختانه ABS تنها در مواقع لزوم وارد عمل می شود و در ترمزگیری های نه چندان شدید پایداری خودرو بدون احساس ضربات ABS به زیر پدال ترمز تامین می شود.

مشکلات در طی 93 هزار کیلومتر

سوختن قطعات برقی، ایراد شایع و فراگیریست که گریبانگیر خانواده پژو 206 و بسیاری دیگر از محصولات ایران خودرو می شود، علاوه بر سوختن مکرر چراغ های جلو و عقب و مخصوصا چراغ های ترمز که ظاهرا از ایراد سیم کشی ناشی می شود.خراب شدن مجموعه ABS در همان چند هزار کیلومتر اول و بروز عیب مجموعه شیشه شور نیز از دیگر مشکلات برقی 206 سدان مورد آزمایش بوده اند.شل شدن پارچه صندلی های جلو پس از گذشت تنها چهار سال کمی توی ذوق می زوند و روکش فرمان نیز در طی 30 هزار کیلومتر اولیه دچار عیوب ظاهری و رنگ و رو رفتگی شده است.با توجه به استحکام شاسی پژو 206 ، به سر و صدا افتادن قطعات داخلی کابین کمتر از خودروهایی چون پارس ، 405 و سمند ملموس است اما به هرحال قطعاتی از ستون های میانی و داشبورد در اثر ضربات مکرری که در گذر از مسیر های ناهموار به خودرو وارد می آید، به سرو صدا افتاده اند،و به خصوص از کیلومتر 60 هزار به بعد این مسئله مادام در حال بدتر شدن است.دیسک و صفحه کلاچ از دیگر قطعاتی است که با گذشت 78 هزار کیلومتر ناگهان دچار نقص فنی شد و نیازبه تعویض پیدا کرد، رقمی که با توجه به قدرت پیشرانه و میزان کارکرد خودرو، از کیفیت نه چندان بالا دیسک و صفحه خبر می دهد.به گفته مالک نشانگر بنزین از همان ابتدای تحویل خودرو از دقت بالایی برخوردار نبوده است و پس از پیگیری مشخص شده که این مشکل از مجموعه پمپ بنزین برقی و سنجش گر درونی باک ناشی می شود که بیش از 300 هزار تومان قیمت دارد.برای هزاران کیلومتر آمپر آب نیز به شکل عجیبی در سرعت های بالا به سمت منطقه سرد کار کردن پیشرانه حرکت می کرد، به صورتی که احتمال باز ماندن بیش از اندازه ترموستات وجود داشت، اما در کیلومتر 92 هزار، مشکل ترموستات بلاخره گریبان 206 مورد بحث را گرفت و هزینه ای 130 هزار تومانی را به مالک تحمیل کرد.البته در شرایط بدتر چنین عیبی می توانست به آسیب دیدگی سرسیلندر منجر شود که معضلی شایع و فراگیر برای اغلب پیشرانه های ساخت پژو است،هرچند باید گفت که TU5 تا حد زیادی بهتر از سایر برادران خود ظاهر می شود و به شرطی که در گذر سال ها دچار افت کیفیت نشده باشد، می توان تا رقم های فراتر از 150 هزار کیلومتر نیز به سالم بودن پیشرانه خوشبین بود،اما این به شرطیست که راننده نسبت به وضعیت پیشرانه حساس باشد و به شکل مرتب وضعیت آب و روغن را چک کند.

به هر حال 206 سدان V8 با کارکردی در حد فاصل 50 الی 80 هزار ، در مجموع می تواند به عنوان یک خودرو  دست دوم،نمره قبولی بگیرد و مخصوصا برای افرادی که از طراحی ظاهری نچسب L90 فراری هستند، گزینه ای قابل دفاع باشد،اما با نزدیک شدن کارکرد خودرو به مرز یکصد هزار کیلومتر، مشکلات ریز و درشت شروع می شوند و خریداران باید برای رسیدگی به وضعیت فنی خودرو زمان و  هزینه نسبتا قابل توجهی را صرف کنند.

جدول مشخصات فنی

slhcvz9bkf4ckex8jjxj.png

همراه مکانیک



دیدگاه ها

asamoah: 1393/6/1213:09:06،
173
543
ال90 +++++

206 صندوقدار ------
مهسا: 1393/6/1213:19:46،
140
449
206 صندوقدار مزخرف ترین ماشینی که توعمرم دیدم..تاحالا ازپشت این ماشین رو تماشا کردین؟؟
ناهید: 1393/6/1213:43:53،
109
319
آخه این لگنم ارزش مقاله نوشتن داره..یه ماشین درس حسابی روبیاین بحث کنید بابا..
اصغري: 1393/6/1214:19:36،
312
90
چون مجبور هستيم اين اشغال ها رو سوار ميشيم +
از كيفيت خودرو هاي داخلي لذت ميبرم و با دل جون اين همه پول ميدم -
سیامک: 1393/6/1216:03:20،
156
82
من مدل 91 شو دارم هیچ کدوم از مشکلات بالا رم نداشتم.فقط یکبار تسمه دینام عوض کردم .
sali: 1393/6/1217:46:50،
64
104
هم اس دی88 داشتم و هم رانا lx شش ماه وهم سورن
هر سه رو فروختم الان 206 مدل88 تیپ 2 دارم و یه پارس خشک تو نمایشگاه
شغل دومم خریدو فروشه
قبلا هم 405,لیفان,پراید و پیکان داشتم
وجدانا سواری سورن یه چیز دیگس
مخصوصا سر پیچ , سرعت بالا ,سیستم تعلیق وفنر بندیش خیلی نرمه
داشبوردشو که دیگه نکو...
مهرداد: 1393/6/1221:54:55،
80
54
بی ام دبلیو یه موتور ۱۶۰۰ سی سی ساخته که ۱۸۵ اسب بخار قدرت داره. ینی بیشترین بازدهی. در ضمن مصرف سوختش بیشتر از این حرفاست.
مصعود: 1393/6/1302:57:49،
58
53
در جواب سالی باید بگم که : اگه سمند داشتی انقدر از سورن تعریف نمی کردی
سمند: 1393/6/1309:24:58،
52
116
ماشین توی ایران فقط سمند EF7 ...
قیمت 29 و کلی آپشن...
مصرف کم (در حد صدی 8.2 در شهر) و قطعات در دسترس..
توی چشم نیستی و سواریش هم به نسبت 206 و پارس و ال90 بهتره...
یا حق
سام: 1394/2/1918:59:22،
37
24
من مدل 86 206 اس دی رو دارم خیلی راضی هستم تا الان هم هیچ مشکلی باهاش نداشتم تما اپشن ها هم روش نصب کردم مثل کرور لیمیت جی پی اس ماهواره دیجیتال شما مدل بالاشو سوار شدین که واقعا اشغاله و هیچ کدام ار این امکانات رو نداره
گرگان: 1394/11/2023:54:26،
41
27
سلام. برعکس بعضی چیزهایی که شنیده بودم من مدل 95 پژو 206 SD V8 فول دارم و بسیار بهتر از 206 SD سال 89 که داشتم شده مخصوصا دیگه اون مکث و تاخیر زمانی مدل های قبل رو نداره و اشاره میکنید خودش رو میکنه و شتاب میگیره. براش بلوتوث و جنگولک بازی های کامپیوتری هم گذاشتن و با قبل فرق داره و پنل کامپوترش بزرگ شده و چیز میزای زیادی مینویسه مثلا عکس درهای باز و عکس سنسور عقب و بلوتوث و اطلاعات ضبط و مسافت رفته و مسافتی که میره (نمیدونم این چیه مینویسه) و تاریخ ایرانی و خارجی و ساعت که 24H هم میشه و چیزای دیگه.. . یک ذره هم صدای موتور گریبکس نمیده و مثل قبل دنده ها اصلا لرزش نداره و نرم جا میره .دزدگیر هم داره که باید فعالش کنید تو دفترچه توضیح داده .با 206 های 92 و کمی بالا پاییتر مقایسه کردیم انگار ورق بده این 94-95 ها هم کلفت تر و محکمتر شده. خوشحالم که SD 206 رو در این زمان دوباره انتخاب کردم
احسان: 1395/7/823:04:45،
23
24
اصلاااا من موندم این بحث در مورد 206 چه ربطی به ماشین های دیگه داره مثل تندر کلااا هر کس هر ماشینی بخواد ودوست داره سوار میشه بهتره قبل از هر چیزی با هردو رانندگی کنید وفرقشونو یه بچه هم تشخیص میده من خودم 206 وی 8داشتم مدل 93 بود که هر ماه یه صدا میداد تازه اپشن هاشم زیاد وبه درد بخور نیستن واز پشت زشت وتنگ وبیکیفیت وسرعتش نسبت به تندر وتیپ 5 پایین هست یه تندر خریدم که کل هیکل 206 ها رو میخره از اول اگه میدونستم ماشین خوبیه 206 نمیخریدم
موسی: 1393/6/1213:10:23،
102
80
با این اوصاف اگه 12000000 تومان باشه ارزش خریدن داره.
یوسف: 1393/6/1221:56:41،
57
46
من سال ۹۱ سمندef7 صفر خریدم و دوستم ۲۰۶ تیپ ۲ صفر. چندبار برای ایرادات جزیی به نمایندگی رفتم که همیشه تو نمایندگیها پر بود از سمند و ۴۰۵ و پرشیا وبه ندرت ۲۰۶ می‌دیدم. اما ماشین من تا حالا خیلی ایراد مهمی نیاورده ولی ۲۰۶ دوستم: رنگ چراغهای عقب کاملا رفته. بار ها لامپ چراغ سوزانده. یکبار رادیاتورش ترکید که عوض کرد. دو بار پمپ بنزینش خراب شده که یکبارش نصفه شب تو جاده گذاشتش. شاید ایرادات دیگه ای هم داشته که خبر ندارم. ضمنا دلق صفحه کیلومترش هم باد کرده !خداییش ۲۰۶ های قدیمی عالی و جدیداش آشغال. معلوم نیست ایرانخودرو چه جنایتی میکنه.
صاحب این لگن: 1393/6/1213:13:43،
75
206
این لگن تو 30000تا به سروصدا میفته چیزی ازش نمیمونه..چه برسه به 93000...کیلومتر
میلاد: 1393/6/1213:58:07،
275
49
بستگی به رانندش هم داره که خر سوار نباشه!!!!!!!!
پاسخ: 1393/6/1215:55:17،
87
56
اگه يه ازرا داشتي كه نداري اون وقت ميفهميدي كه اگه بخوايي به صدا بندازيش بايد باهاش تصادف كني ماشيني كه با سلام و صلاوات بخواد سالم بومنه ميخوام نمونه نيم ساعت صبر كن تا گرم شه در حالت ايستاده فرمون نچرخون دست انداز ها رو مثل لامبورگيني رد كن دنده ها رو اول خلاص كن بعد عوض كن كلاچ رو با نقاله از نصف نهارش سي درجه بيشتر نگير جمع كن بابا
عباس: 1393/6/1216:16:08،
96
29
یاد کیفیت ماشین های قدیمی به خیر...پراید77 دارم تا حالا بعد از 300 هزار موتورش باز نشده...حتی واسه تعویض رینگ...
Z: 1393/6/1213:21:44،
163
66
فقط لگن تولید می کنند.
٢٠٧: 1393/6/1213:29:32،
41
153
يه ٢٠٧ مدل ٨٩ ميگيرم قيافش از ٢٠٦بهتره
از نظر فني هم حداكثر سرعت ١٩٧ كيلومتر
شتاب صفر تا صد ٩/٦
مصرف سوخت تو شهر ٨/٦
مصرف سوخت تو خارج شهر ٥/١
مصرف تركيبيش هم ٦/٤
تو سايت ايران خودرو و تو همين سايتم بري مقايسه كني هم از نظر ٢٠٦ اس دي هم از تيپ بهتره قيافشم بهتره اما از نظر موتورشم از سال ٨٩ تا ٩٠ موتورش فرانسويه اما ديسكو صفحش و زنجير تايمش ايرانيه و چيني كه ميتوني فرانسوي بخري اگه گيرت بياد
يكي پيدا كردم مدلش ٨٩ هست و ٣٥ كيلومتر رفته و خونگيه قيمتشم ٣٦ تومن حتما ميخرم
sina: 1393/6/1216:22:21،
69
38
اقا چقدر میای تعریف میکنی؟ دلامصب من خودم هم دارم
ظاهرا تعصب مختص به شما نیست نظر ها رو نگاه کنی مشخصه کل مملکت متعصب هستن! واقعا جای تامل داره
داوود: 1393/6/1213:34:58،
96
78
تجربه من از 206sdn طي سه سال رانندگي و ٦٠ هزار كيلومتر كاركرد

١- مصرف بسيار بالآي بنزين مصرفش فوق رويايي
٢- آمپر بنزين هيچ وقت درست كار نكرده و چند بار عوض شده
٣- داشبورد به صدا افتاده و درست نشدني است
٤- خدمات ايرانخودرو بسيار بسيار افتضاح و سطح پايين

در كل اگه مصرف بالآي بنزين نبود ماشين متوسط خوبي ميشد
میثم: 1393/6/1217:00:08،
52
32
من خودم 206 تیپ پنج دارم با 60 تا کارکرد
موتورش خوبه ولی جدیدا حدود 1 تومن خرجش کردم بابت مصرفیهاش و سنسور و تسمه و ...
ضرب دنده یکش اذیت میکنه
کوچکترین دست انداز رو میده داخل و سیر سر و صدا افتادنش رو احساس میکنی
روکش فرمون رنگ رفته
-حالا در مورد صندوق دارش که فقط صندوق اضافه شده نشستنی عقبش همونه و سفر سخته باهاش
در کل ماشین دو نفرست عقبش واسه مواقع ضروریه
شاپرک: 1393/6/1213:36:02،
53
81
به نظر من اگه قرار باشه خودرو ایرانی بخرید همون پراید از همه بهتره. مشکلات برق 206 واقعا حال آدم را میگیره. مخصوصا مدلهای 90 به بعد که داری شب تو اتوبان میری یه دفعه چراغ ترمز یا چراغ های عقب میسوزند! واقعا این ماشین ها 38 میلیون تومن ارزش ندارند و نسبت به یه پراید 20 میلیون تومنی امکانات خیلی بیشتری بهتون ارائه نمیدن. البته بگم که پرایدم بیش از 12 میلیون تومن نمیرزه!
فلیپو اینزاگی: 1393/6/1213:49:13،
97
201
206 هاچ بک +
206 SD _
رضا: 1393/6/1213:51:10،
122
64
البته دوستانی که میخان دست دوم بخرند تا مدل 85 هاچبک عالیه. واقعا حرف نداره. هرچی مدل بالاتر میاد کیفیت میاد پایین. من تیپ 5 مدل 83 دارم 200000 کار کرده. حرف نداره. فقط مشکلش کم جا بودنشه
مهدي: 1393/6/1213:56:34،
167
62
206 صندوقدار V8 در حال حاضر بهترين ماشين داخلي است. هم شتاب خوبي داره هم سرو صداي كمتري داره كولرش هم كه عاليه. رانندگيش هم اصلا باعث خستگي راننده نمي شه .
حسام: 1393/6/1214:31:22،
93
72
اینی که گفتی بنزه
ناشناس: 1395/7/823:07:08،
15
21
خخخخخخخخخخخخخ بهترین ماشین داخلی رو خوب اومدی
مکانیک: 1393/6/1214:00:41،
84
128
بنده به دلیل شغلم با ماشینهای زیادی سروکار دارم.و بدونه هیچ گونه طرفداری با توجه به مشاهدات و تجربیات اگه بخواید بین بد و بدتر یکی رو انتخاب کنید حتما l90 رو انتخاب کنید.استهلاک کمتر.قیمت قطعات و فراوانی هم از 206 و هم از رانا بهتر.اگه ریز ماشینهارو ببینید خواهید دید از نظر طراحی l90 از طراحیه بهتری نصبت به 206 جعبه دار برخورداره
kaj: 1393/6/1215:38:23،
58
76
من هم ال 90 دارم مدل 89 پارس خودرو. البته سري اول. با توجه به اينکه قبلأ 206 داشتم و برادرم هم پرشيا داره واقعأ از ال 90 راضي ام. بدون تعصب و جداي از اينکه خودم ال90 دارم بايد بگم که ال90 مکاشيني است با موتور قوي و پرشتاب و از طرفي کم مصرف همچنين از لحاظ بي صدا بودن جزو کم صداترين ماشينهاي توليد داخل هست و در جاده واقعأ حرف نداره. چون همسرم تهراني است طي يکسال گذشته 12بار مسير 900کيلومتري از ماکو تا تهران را رفتم و 75000کارکرد دارم و فقط بنزين زدم وتعويض روغني بردم.
هادی: 1393/6/1214:11:20،
84
106
ال نود به صرفه تر و کم خرج تره
حسام: 1393/6/1214:30:43،
110
45
ال 90 دارم تا حالا یک بار باهاش شدید گاز ندادم یا سریع شتاب نگرفتم 50 هزارتا کار کرده مدل 90 هنوز به جز تعویض روغن و فیلتر و ... تعمیرگاه نبردمش. مصرف رو 7.1 داخل شهر و 5.9 خارج شهر. قیافه نداره اما اگه باهاش درست رانندگی کنی واقعا به صرفه هستش. تعصب رو بذارید کنار رانندگی خیلی از ماها ایراد داره خودمون باعث داغون شدن ماشینامون میشیم. هرچند 70 درصد به خاطر کیفیت مزخرفه ماشین های تولید داخله
امیرحسین: 1394/10/1714:44:04،
20
9
آخ گفتی داداش ما رانندگی بلد نیستیم الکی می ندازیم تقصیر ماشین .شاید یک کم بی کیفیت باشن اما نه انقدر.
درضمن صدای ماشین همبه خاطر چاله های ایرانه.
آرشیا: 1393/6/1215:13:10،
70
112
ال 90 خیلی بهتره نسبت به این 206 ناقص الخلقه که زار میزنه اون عقبش اضافه است
yasin: 1393/6/1215:15:11،
101
51
فقط 206
من: 1393/6/1215:46:28،
103
33
من 206 وی 8 مدل 90 دارم.انصافا نسبت به ماشین های اطرافیانم ماشین بی دردسریه.تو این 3 سال راضیم ازش،کم مصرف و کم خرج.اونی که تز میده پراید بهتر از 206 هست احتمالا فقط پرایدو رونده!
pepan : 1393/6/1215:57:14،
31
99
بهترین ماشین فعل حاضر تو تولیدات داخلی سمند ال ایکس هستش که کیفت نسبتا خوبی نسبت به هم رده هاش داره ظاهرا رانا هم خوب از اب در اومده..چون امتیاز این خودروها ازان ایرانه خوب روش کار میکنن.بدنه مستحکن با رنگ دو پوششه که باعت عدم پوسیدگی و زنگ میشه..
pepan : 1393/6/1221:52:55،
39
57
چرا قبول نمیکنین آخه..
رانا و سمند قیمت معقولی دارن..
اگه امتیاز سمند و رانا هم برای فرانسه بود از پژو پارس و اس دی به مراتب بیشتر بود...
تو سمند ۳۰ درصد بیشتر آلومینیوم مصرف میشه.زیر رنگ بدنه رویه گالوانیزه داره..
چرا یکدنده هستین؟
سمند ماشینه؟؟!!: 1394/1/1017:40:00،
21
21
داداش گلم سمند دیدی تا حالا از نزدیک؟؟؟
كارشنس معاينه فني: 1393/6/1216:17:50،
77
55
نه 206 دارم نه ال90. ولي ال90 ازنظر كيفيت قطعات از206 بالاتره. تو معاينه فني هم تست ميكنم ال90 از همه ماشيناي هم سطح ازنظر فني بالاتره. فقط ظاهرش يه كم دلنشين نيس/
با نام : 1393/6/1216:35:08،
84
35
تجربه من از 206 هاچ بک با 53000 کارکرد:
- مصرف سوخت خوبه و پایینه
- به صدا نیفتاده
- یه تنظیم موتور چند روز پیش بردم شده مثل روز اولش بدون اینکه قطعه ای رو عوض کنم.
- خدا رو شکر تا حالا منو تو جاده تنها نذاشته روزی 100 کیلومتر راهمه.
با وجود اینها 35 ملیون براش زیاده ولی چاره ای نیست بهتر از پرایده.
membakh: 1393/6/1217:14:28،
75
33
آپشنای اصلی 206 رو نصب کنید مجدد نظر بدین
درسته ماشین فقط ژاپنی ولی انصافا تو این رنج قیمت هیچ رقیبی نداره نه توجاده نه تو راحتی و نه تو مصرف
206 باز
رسول: 1393/6/1217:25:55،
50
65
برين مدلاي ٩١ به بالاشو يخريد وببينيد چه اشغالي شده
من مدل ٩٢ صفر خريدم خيلي إشغاله. همش تو تعميرگاها علافم
سهند: 1393/6/1218:28:30،
40
64
206 ام دیگه تجربه و تعریف کردن داره ؟! یه قوطی کبریت ، این ماشین های هاچ بک استفاده ی شهری دارن نه سفر ، انگاری داری از لکسس و بنتلی صحبت میکنی !
کامران: 1393/6/1219:35:17،
47
40
من یک دستگاه وی8 مدل 90 دارم.
تا حالا 130000 کیلومتر رانندگی کردم و به مسائل زیر برخوردم:
1-بعد از 40000 کیلومتر چراغ چک ماشین روشن شد و هر وقت بردم نمایندگی فقط با دیاگ آن را ریست کردند و میگویند نمیتوانند ایراد آن را پیدا کنند و بعد از سه چهار هزار کیلومتر دوباره روشن میشد و هنوز هم روشن میشود.
2- مصرف سوخت از آن چیزی که تو سایت ایران خودرو نوشته حدود دو لیتر در صد کیلومتر بیشتر است.
3- پمپ بنزین آن بعد از 60 هزار کیلومتر خراب شد. امداد خودرو وابسته به ایران خودرو میگفت جنس این پمپ ها نا مرغوب است. تا حالا دو بار آن را تعویض کردم.
4-دیسک و صفحه هم یکبار تعویض شده است.

در آن زمان که حدود 17500000 تومان پول آن را پرداخت کردم(حدود 17000 دلار) تا به امروز در مجموع کیفیت خوبی داشته است و ما راضی بودیم. البته مجبور بودیم راضی باشیم زیرا محکوم هستیم از خودروهای تولید داخل سوار بشویم.
در دنیا با 17000دلار خیلی ماشین بهتر میتوان سوار شد.
ali: 1393/6/1222:36:16،
65
31
من از سال 85 چند V8 از مدلهای مختلف دارم
توی خودروهای زیر چهل میلیون تومان دارای بهترین کیفیت، سرعت ، قدرت ، ترمز و راحتی رانندگی و راحتی صندلی و دلچسبی است
ظاهرش هم زیباست ،هرچند زیبایی سلیقه ای است .
در مقابل تندر90 از نظر ظاهر بسیار سر هست ولی از نظر قدرت موتور تفاوت مشهودی باهم ندارند
L90: 1393/6/1222:51:37،
37
120
سلام
به نظر من ال90 بهتر از 206 صفر است
جدیدا کیفیت 206 صفر خراب شده ولی من با ال90 مشکلی ندارم
حتی با قیافه ان هم مشکلی ندارم
اتفاقا حالا می خواهم مدل 91 را که بجز بنزین و روغن هیچ هزینه ای برایش نکردم بفروشم اتومات این ماشین بخرم بعدش هم بروم سروقت شاسی بلند رنو به نام داستر
سعید: 1393/6/1301:15:31،
52
38
واقعآ ما چه ملتی هستیم زمانی که تازه L90 وارد ایران شده بود و تازه با جنس مرغوب همه می گفتن این چیه مثل قورباغه میمونه 206 خیلی باهاله حالا برعکس شده 206 بد شده L90 خوب شده چند وقت دیگه هم لابد هر دو بد میشن و ...
x: 1393/6/1308:45:18،
32
110
206 sd در هنگام رانندگی با کوچکترین تلنگر و حتی در سرعتهای 30 و40 کیلو متری تعادلش را از دست می دهد.
احمدرضا: 1393/6/1310:26:46،
35
62
اين كه چيزي نيست من با سمند lx روزي200كيلومتر رانندگي ميكنم وتاحالا180هزراركيلومتر رفتم وهيچ مشكلي تاحالا نداشته
شب گول: 1393/6/1310:29:15،
30
79
پژو پارس از همشون بهتره البته تا مدل 90
امیر حسین: 1394/10/1714:45:45،
20
14
داشبورد جدیدا اصلا کیفیت ندارن.
کاربلد: 1393/6/1310:47:32،
49
25
206 به نسبت قیمت ماشین خوبی و در ماشینهای داخلی 206 و ال 90 در این رده قیمت مناسب هستند ولی امیدوارم ایران خودرو کیفیت ماشینهای داخلی رو بالاتر ببره و تلاش بیشتری در این زمینه انجام بده.
علي: 1393/6/1311:04:35،
85
31
من با پرايد 90 هزار تا رفتم نصف ايرانو ديدم فقط لنتاي جلو را روي 50 هزار تا عوض كردم الان هم يك ام جي دارم ولي ياد پرايده به خير بهترين روزاي زندگيم رو زير سقفش بودم
امیرضا: 1393/6/1311:16:04،
60
39
206دربرابر ال90سراست
باال90 اصلن تعادل نداری وعقبت را نمی بینی
mazaher: 1393/6/2818:05:22،
28
15
سلام دوستان من قبلا پرشیا سال صفر داشتم و سمند سورن موتور معمولی هم سوار شدم در حد9000 کیلومتر مدل88 ونیز ریو هم نزدک6000 تا داشتم و سوار شدم اما الان sdv1مدل 90 دارم فوق العاده هست واقعا سیستم ترمز و شتاب و نرمی خوبی دارد غیر قابل مقایسه با سورن است اما عیبی که من از sdدیدم نسبت به پرشیا میزان تسلط راننده درجاده به نسبت کمی از پرشیا ضعیفتره خدایش در کل ماشین بهتریه.
علیرضا : 1393/10/1318:49:12،
25
15
بعد از چندین سال سمندسواری باید بگم این ماشین فقط عشقه جادس جلوبندی زود خراب میکنه و اتاق هم زود سروصدا میفته
این نوع 206 بنظرم بهترین ماشین در رنج قیمت زیر 40 تومنه
کسرا ن: 1393/11/1513:45:18،
31
9
206 خیلی ماشین خوبی هست
جلیل: 1393/11/1808:46:01،
26
8
من از سال 89 ی sdوی 8 دارم.فقط یک مرتبه اتوماتیک استارت ازش عوض کردم. تا حالا ماشین کم خرجی بوده.داشبورد قشنگی داره به نظر من با توجه به اینکه سیستم تهویه این خودرو اتوماتیک میباشد.داخل خودرو بوی نامطبوع نمیاد.نرمی.شتاب.ترمز.و صدای موتورش نسبتا ارامی دارد.
آرمان: 1393/11/2023:23:04،
24
9
تمامی نظر ها رو خوندم... عموما چاشنی تعصب و غرض ورزی دارن.
به نظرم به اندازه ی هزینه ای که پرداخت می کنیم امکانات نسبتا خوبی هم دریافت می کنیم، بالاخره خرج داره خودرو. دوستان نمی دونم چه خودرویی رو تو ذهنشون ملاک سنجش قرار دادن که از خرج های مصرفی ماشین می نالن.
پونه: 1394/1/2512:17:58،
34
22
سلام من 206 مدل 84 تیپ دو دارم خیلی خوب و راحته اما متاسفانه جلوقبندیش داغونه چهار بار بلبرینگشو عوض کردم این تعمیرکارها هم که خدا ازشون نگذره خرج می تراشن و میگن 206 خرجش بالاست اما خداوکیلی اگه 100 میلیون هم داشته باشم بازم 206 می خرم داداشم ام وی ام داره قدرت موتورش افتضاخه سربالایی ناله می کنه زودصفحه کلاچ صاف شده هنوز یکساله تحویل گرفته به نظر من 206 قدیمی عالین من خودم جدیدارو دیدم خیلی قطعاتش ضعیفن در ضمن مواظب باشید برای تعمیر می برید قطعات ماشینتون عوض نکنن جدیدا مد شده چون 206 قدیمی قطعاتش فرانسویه ولی جدیدا تولید اایرانه متاسفانه افتضاحه
Amir mohammad: 1394/2/2513:00:03،
30
23
بهترین ماشین پژو 206 صندوقدار و تا حدودی ال 90
فرشاد: 1394/2/2818:43:11،
28
17
من ۲۰۶ sdمشکی مدل ۹۰ دارم راضی هستم در رابطه با نظر مصرف کننده باید بگویم یک مورد چراغ چک ' به علت سرویس جعبه فیوز جهت برق رسانی بوده و مور د دیگر سنسور اکسیژن میباشد از لحاظ تیپ و قیافه از l90 بهتر است حتی در خارج از کشور همه بهش توجه میکنن ولی l90 قابل توجه نیست من در ایتالیا بنزین زدم شتاب عالی بود'
اوستا: 1394/3/1121:33:48،
32
30
من واسه اولین با سال 87 به مدت 5 دقیقه سوار 206 داییم شدم از اون موقع عاشق 206 شدم
تا اینکه سال 93 اولین ماشین عمرم خریدم 206 تیپ 2 مدل 85 با کارکرد 163000قیمت 18300000
روزهای اول خیلی خوب بود بعد از یک ماه کولرش خراب شد رفتم رادیات داخل سوراخ بود گازش میرفت عوض کردم 500000
ماه بعد لنتاش عوض کردم و تنظیم پیستون رینگ های عقب 150000
تسمه دینام و تایم تعویض کردم 100000

ماه بعد رفتم مسافرت تو جاده جوش اورد واشر قالپاق و ترموستات تعویض کردم 35000 تومن
به مقصد رسیدم دیدم واشر سرسیلندر زده دیدم تراش اخره زدم شد 175000

لاستیک خریدم000 670
سیم کلاچ عوض کردم 50000
رفتم مسافرت اینبار سر سیلند عوض کردم و سوپاپ عوض کردم و تسمه دینام و صفحه کلاچ و یک سویچ 2200000
اومدم شهرمون سوزن انزکتور عوض کردم و شمع ها و وایر شمع 200000
یک باتری گرفتم 160000
و در این میان حدود 500000 پول روغن و لامپ

امیرحسین: 1394/10/1714:47:06،
20
12
چون دست دوم خریدی طرف سرت کلاه گذاشت
amir: 1394/4/1901:31:27،
19
23
بنظر من 206از یه جهت از سمند و پارس سره 'چون سیاست داره.
یعنی مثلا
1) با 1سانت فشار به پدال گاز،70%قدرت موتور اعمال میشه که راننده فکرکنه چه ماشین توپی!
2) کمکها و فنرهای قوی واسپرت داره که باعث بشه شتاب و سرعت خیلی بیشتر از واقعیت حس بشه
3)صندلی ها از نظر سفتی و طراحی طوری هستن که حس شتابومنتقل کنه و م3سمند آدم توش نمیفته و نصف کمرت تو هواست تا موقه گازدادن کمرت بچسبه و فکر کنی خیلی شتال داره.
حتی کلاچ و ترمز و فرمونشو تیز و حساس کردن تا حس سرعت مثلا200 با سمند رو با 206 توسرعت 120داشته باشی.
کولرش هم از لحاظ قدرت کمپرسور،رادیات و فن و دمنده ضیعف تراز پارسه ولی چون فاصله دریچه کولر تا صورتت کمه و باد رو تیز به صورت میزنه و حجم اتاقشم کوچیکه قویتر حس میشه.
فريبرز: 1394/5/2911:22:45،
22
12
آمپرش چرا بالا ميره. وقتي درجا وايسادي دور موتور روي دو و بيشتره.
ياسر: 1394/5/2915:46:51،
16
28
٢٠٦اس دي همش بأيد لأي درها رو تميز كني چهارپايه زير پات براي شستن سقف صندلي عقب تنها ،وكفشاتو در بياري تو يك نم بارون كونش به گند كشيده ميشه ،دنده يك نرم گاز خاممش ميكنه صد به بالا ته ماشين دلش مي خواد بازي كنه موتورش همش شستنش اشتباه دماغ ماشين ديد مداره همش اشتباه تخمين زدن جلو ماليده دنده عقب هم موتور يا دوچرخه يا بچه رو كشتي
نقی: 1394/11/910:30:05،
21
9
حالامیگیم واسه شما بنز کلاس اس بسازن
parsa kian: 1394/6/603:51:30،
8
11
باسلام
من یه وی ۸ مدل ۹۰ دارم ۱۰۰ تا هم کار کرده.اگه تا اندازه ای ماهی یه بار چک کنید.فیلتر و باد لاستیک و بالانسش درست باشه ،خوبه
مشکلی که دارم اینه که تو پیچ ها بالای ۱۰۰ تا عقب ماشین بازی میکنه
لاستیکم ۴-۶۰-۱۹۵ برند هانکوکه ۴ شیاره ۲۰۱۵ هس
صمیمانه خواهش میکنم تمامی راههای تقویت تعادل عقب ماشین رو تو ضیح بدین
و اینکه اگر بخام ارتفاع ماشین رو بیارم پایین چقدر باشه تا ضربه ها کوبنده نباشه
ضمنا ایا میشه کمک فنر ماشین دیگه ای رو که قویتر باشه جایگزین کرد؟
ممنون میشم با حوصله جوابم رو بدین
پاسخ:: 1394/6/800:08:12،
25
14
به نظر من خودروی رانا یک خودروی تخم حرومه هر کدوم از قطعاتش مال یه ماشینه هیچ چیز درست و حسابی مختص خودش نداره
تاالل: 1394/7/423:37:55،
13
7
من ماشين ٨٩ دارم تا به حال ١٣٥٠٠٠ كيلومتر رانندگي كردم بخاطر شرائط خاص بيشتر قطعات را بعضي ها ٢ الي سه بار هم عوض كردم مثلا ديسك صفحه و جديدا نيز واتر پمپ ورادياتور خلاصه ماشين بدي نيست ولي وسايلش گرونه در مقايسه با ماشينهاي ژاپني اصلا عددي نيست مثلا تويوتا را اصلا براي اين مسايل حداقل تا ٢٠٠٠٠٠ جلو تعميرگاهها نمي بيني
تازه206 خریدم: 1394/7/3015:39:43،
13
13
من 206 صندوقدار گرفتم الان 2367 کیلومتر رفته برف پاکن تعطیل صفحه کلاچ تعطیل ماشین میکشه به چپ لامپ مه شکن جلو سوخته داشبورد سروصدا قبیییییییژ نمیدونین که با چه بدبختی 34میلیون و 900 جمع کردیم با زنم که ماشین بخریم از 87 تا 94 الان غصم گرفته چیکارش کنم بفروشم؟؟؟؟؟!!!! چی بگیرم آخه منه خاک بر سر خدا ازشون نگذره مال ما خوردن نداشت لطفا راهنماییم کنید علی تهران منطقه7
اهوازی: 1394/8/1512:36:15،
19
11
بعد از ۵سال پراید سواری v8 مدل ۹۰ خریدم.فوق العادس نسبت به پراید.ولی از این بهتر میتونست باشه.بابام هم پرشیا و ۴۰۵ داشته. واقعا از اونا سرتره.ضمن اینکه اپشن ها و لوازم اسپرت زیادی داره.
وقتی خودشو داشته باشی عاشق بدنه اش میشی.قبلا اصلا از اس دی خوشم نمیومد ولی الان که دارم واقعا دوسش دارم.گرچه ماشین ایرایه دیگه و انتظلر در حد مزدا۳ نمیتونم ازش داشته باشم.یا حق
amir: 1394/10/510:20:58،
11
10
سلام من میخوام با 30_32 تومن ماشین بهم لطفا راهنمایی کنید پارس LX 206 v8 * 207 لیفان 620 ال90 e2 خدایی کدوم بهتره
مهندس: 1394/11/720:15:12،
20
9
حالا همه برای ما مهندس شدن ،،،ماشین ایرانی همش شبیه همه و توقع زیادی نداشتن باشید
مسعود: 1395/1/1617:36:24،
25
16
بنده 206 sd اواخر 93 تحویل گرفتم با مدل 94 تا حالا 37 هزارتا باهاش رانندگی کردم حرفهای زیادی برای نخریدن ماشینهای بالای مدل 90 میزنند ولی بنده خیلی راضیم به جز سوختن چراغ ترمز عقب دو بار اونم با خریدن لامپ و هزینه بسیار اندک رانندگی با اس دی عالیه فرمون نرم شتاب عالی تو جاده توی پیچهای زیاد واقعاً عالیه باور کنید خیلی سرتر از پارس ال نود و ماشین های چینی در حد خود می باشد در کل بنده راضیم و پیشنهاد میکنم تحت تاثیر کسانی که نداشته و اظهارنظر بیهوده می نماینده نداشته باشید.
حامد: 1395/1/1719:11:02،
21
22
بنده 206 اس دی داشتم و الان سابرینا دارم ... بنظر من سابرینا از تمام لحاظ بهتر. اصلا شک نکنید . من هفتاد هزار کیلومتر با سابرینا رانندگی کردم و در بدترین چاله ها . دست اندازها . حتی پرش هم باهاش کردم و جالب اینجاست جلوبندی سابرینا به هیچ عنوان خراب نشده !!!!! ئ از نظر موتوری و گیربکس تا الان هیچ مشکلی نداره ..... و گیربکس ماشین هیچ تقه نمی زنه و اینقدر نرم دنده عوض میکنه که اصلا متوجه تعویض دنده نمیشین ....
محمدAz : 1395/2/1915:17:32،
19
21
با سلام خدمت تمامی هموطنانم که لطف میکنن نظرات خود را به یکدیگر منتقل میکنن.بنده یه 206 SD V8 مدل 95 سفارش دادم که فعلا تحویلم ندادن قراره تو این روزا واسم بیاد . هموطنای عزیزم من 9 ساله ماشین دارم اون اولا ناشی بودم خدایی ماشین اذیت میکردم .آردی صفر . پژو 405. پراید صبا .الانم که آخرین ماشینم یه پیکان 83 بود . من 2.5 سال این پیکان رو داشتم جوری بهش میرسیدم که خدایش یکی دو بار بردمش تعمیرگاه که اونم واسه واشر قالپاق یه کمی موتور رو چرب میکرد دیگه بدون کوچکترین مشکل . عزیزان شما اگه یه ماشین چینی هم داشته باشین اگه درست و حسابی باهاش رفتار کنین به خدا خیلی کم اذیتتون میکنه .من با هزار و یک امید وآرزو این ماشین رو خریدم . یادش بخیر اون اولا که ال 90 اومده بود جای پیکان رو بگیره اون موقع 206 تیپ 5 در حدود 16 میلیون بود . البته من ال نود سوار نشدم گویا به قول دوستان ماشین خوبیه .
محمدAz : 1395/2/1915:30:00،
24
18
هموطنای گلم ما مردم ایران واقعا توی شرایط سخت تحریم ها هستیم از طرف دیگه ایران خودرو و شرکت سایپا هر جوری که دلشون میخواد قیمت روی ماشین ها میزارن انصافا حدعقل قیمتها 2 برابر گرونن ولی ناچاریم چه کنیم به قول قدیمیها باید بسوزیم وبسازیم با این شرایط خدا انشاالاه بزرگه توکل میکنیم به خودش ایشاالاه هوایه همه مون رو داره
مهدی: 1395/4/305:25:10،
32
16
سلام تورو خدا آخرش بگید خوبه یا بده
حامد: 1395/5/114:20:27،
25
16
اس دی ماشین نرم و بی سروصداییه. فقط هزینه نگهداریش بالاهستش.خیلی نازنازیه نباید زیادبش فشاراورد و بموقع همه چیزشو چک کرد سرویس کرد وگرنه یه موتور 16سوپاپ میمونه رو دستت ک اگه بیاد زمین راحت 4تومن هزینه تعمیرشه
مجید: 1395/5/711:27:53،
21
17
بچها من ی 206v8مدل94دارم خداوکیلی ازش راضیم.
دوستم همین مدل 94شو خریده بود میگفت خیلی داغونه اصلا بدرد نمیخوره ولی من خییییلی راضیم .
هرجوریم بگی ب این بدبخت گاز دادم .
هم شتابش هم سرعتش من واقعا راضیم .
علی: 1395/6/220:45:03،
36
13
سلام
خیلی بهتره جای ایراد گرفتن از انواع مختلف ماشینامون به تخصص نداشتن مکانیک ها و نمایندگی های بی تجربه صحبت کنیم...
هر ماشینی یه مزیت ها و یه معایبی داره مثل ما آدما
ماشین سلیقه ایه 206 سورن ال 90 همه خوبن
عباس: 1395/8/2804:53:10،
6
5
سلام .متاسفانه منم 26 صندوقدار v8 مدل 84 صفر برداشتم که بعد از 30 هزار کارکرد.دنده سه میزنه بیرون خراب شده سوخت که نگین بیش از حد دیگه توان بنزین زدن ندارم خطر عقبش سوخته سیستم صوتی بعضی وقتا از کار میافته داشبورد سرو صدا میده وقتی استارت میزنم چند تا تق تق میکنه بعد خوب میشه اگه عیباش بخوام بگم زیاده به هر هال فروشش کردم خدا صبرم بده 37،5
پول دادم
محمد: 1395/9/514:45:20،
2
3
سلام دوستان٬یه تیبا صفر شهریور خریدم انقد مشکل داشت دادم خود ریس نمایندگی واسم درستش کرد و فروخت٬واسم یه ۲۰۶ v8. تمیز مدل ۹۰ پیدا کرده که بخرم٬خودشم یه ریو داره میگه حرف نداره.کدومو بخرم؟؟؟؟؟
علی: 1395/11/2121:47:53،
3
4
من مدل نود دارم .وخیلی دوست دارم ماشین بهتری بگیرم ولی متاسفانه از همه خودروهای داخلی که سوار شدم بهتر است.وبوجه خرید ماشین خارجی هم ندارم.
پدرام: 1396/1/504:34:36،
3
1
مدلای ۹۰ تا ۹۴ مالی نیست ولی کلا بهتر از ماشینای حتی رنج ۵۰ تومن چینیه . در واقع هر چی می خرین چینی نخرین تا مثل من و جمع زیادی از دوستان پشیمون نشین . لیفان داشتم با افت قیمت ۱۰ میلیون تو دو سال با اعمال شاقه و غیر نقد فروختمش . این بلا سر هرکی ماشین چینی داره میاد ... ولی ۲۰۶ و ... پول نقده . استهلاک و قیمت قطعات کمتره . گارانتیش هم بهتره ... و کلا خود دانید . من اگه مجبور شم پراید سوار می شم ولی چینی توبه
reza: 1396/1/1702:13:40،
1
1
با سلام بنده خودم پژو 206 اس دی مدل 94 دارم از روز اول که آن را خریداری نمودم تاکنون بدون اغراق هفته اي يکبار ويزيت مي شود سنسور اکسیژن را عوض نمودم و حدود 5 تسمه دینام بهمراه شل کن سفت کن تسمه عوض نمودم در سرعت های 80 یکدفعه موتور خاموش و فرمان کلا قفل گردید که این مورد با آپدیت نرم افزار تا حدودی برطرف شد این گفته براددران که می گویند تولیدات 95 فرقی با تولیدات 89 ندارد صحت نداره به گفته تعمیرکاران نمایندگی ، قطعات بکار رفته ، عموما بی کیفیت و چینی هستند من خودم 206 هاچ بک 90 داشتم قریب دو سال غیر از بنزین و روغن و بعدا لنت ترمز ، هیچ عیب و ایرادی نداشت و قابل مقایسه با تولیدات 90 به بعد نیست تعویض سیم کشی 206 حذف آپشن هاي فراوان زنده ياد پژو فرانسه مثل سنسورهاي نور ، باران و ...گرفته و فروش جداگانه آنها تا دستکاري در سيستم برق خودرو همه از برکات فعالیت های شبانه روزی متخصصین داخلی ب
محمد: 1396/2/915:08:43،
1
1
من مدل 93 اس دی دارم طی 2 سالی که سوارش شدم تا حالا 4 بار منو تو اتوبان نگه داشته مشکل سیم کلاج، ریپ زدن و... داشته. سواری خوبی میده ولی متاسفانه کیفیت قطعات خیلی پایینه

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بازاریاب تجارت فردا
بلیط هواپیما