کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جدیدترین مدل آئودی A6 در شهر اردبیل


کد خبر : ۶۴۸۳شنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۳۶:۵۱۱۰۵۹۰ بازدید

در بین خودروهای گذرموقت و ترانزیتی که در این مدت اخیر در شهر اردبیل رویت شده آئودی A6 2013 را می‌توان خاص‌ترین آنها دانست. این خودرو که به تازگی از کشور روسیه برای ...
جدیدترین مدل آئودی A6 در شهر اردبیلجدیدترین مدل آئودی A6 در شهر اردبیل

در بین خودروهای گذرموقت و ترانزیتی که در این مدت اخیر در شهر اردبیل رویت شده آئودی A6 2013 را می‌توان خاص‌ترین آنها دانست. این خودرو که به تازگی از کشور روسیه برای مسافرت به ایران آمده با ظاهر متفاوت و جذاب توجه هر بیننده را به خود جلب می‌کند.

آئودی A6 جدید در مناطق آزاد کشورمان هم به راحتی قابل رویت نبوده و از این حیث جزو کمیاب‌ترین خودرو‌ها برای ما ایرانی‌ها محسوب می‌شود. آئودی A6 مورد‌نظر که جدید‌ترین نسل A6 است از سال ۲۰۱۱ با عنوان محصول ۲۰۱۲ کمپانی آئودی در کشور آلمان تولید می‌شود. این خودرو در سه مدل بنزین‌سوز‌، دیزلی و هیبریدی تولید می‌شود که مدل وارد شده به ایران از نوع بنزین‌سوز است.

در مدل‌های بنزین‌سوز A6 پیشرانه‌های مختلف چهار سیلندر خطی و شش سیلندر خورجینی برای سفارش وجود دارد که از ۱۷۷ اسب‌بخار تا ۳۱۰ اسب‌بخار قدرت تولید می‌کنند. البته اگر شتاب ۵٫۵ ثانیه A6 راضی‌تان نکرده بهتر است بروید سراغ S6! S6 مدل اسپرت A6 محسوب شده و از یک پیشرانه هشت سیلندر خورجینی به حجم چهار لیتر سود می‌برد که توانایی تولید ۴۲۰ اسب‌بخار قدرت را دارد.

S6 صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت را در عرض ۴٫۶ ثانیه طی می‌کند این در حالی است که مصرف سوخت ترکیبی آن ۹٫۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر است. آئودی A6 در کلاس خودرو‌های سدان متوسط لوکس قرار داشته و رقیبی جدی برای BMW سری پنج‌، مرسدس‌بنز E کلاس و لکسس ES محسوب می‌شود. بد نیست بدانید قیمت پایه این خودرو ۴۳٫۱۰۰ دلار است. 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها