کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تویوتا پرادوی جدید در ایران رویت شد


کد خبر : ۶۴۸۱شنبه، ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۸:۵۸۱۲۱۵۸ بازدید

کمپانی تویوتا آخرین نسل لندکروزر پرادو را در سال 2009 تولید کرده است که این نسل در بازار کشورمان هم موجود است اما این کمپانی بزرگ در سال 2013 لندکروزر پرادو را مورد ...
تویوتا پرادوی جدید در ایران رویت شدتویوتا پرادوی جدید در ایران رویت شد

کمپانی تویوتا آخرین نسل لندکروزر پرادو را در سال ۲۰۰۹ تولید کرده است که این نسل در بازار کشورمان هم موجود است اما این کمپانی بزرگ در سال ۲۰۱۳ لندکروزر پرادو را مورد فیس‌لیفت قرار داد که تغییرات اعمال شده ظاهر زیبای آن را زیر سوال برده است.

اصلی‌ترین تغییر در نمای پرادو جدید مربوط به چراغ‌های جلو آن است. لبه درونی چراغ‌های جلو تا پایین جلوپنجره کشیده شده و این تغییر باعث از بین رفتن ابهت این نسل از پرادو شده است. پرادو جدید که در حال حاضر بحث ورود آن به بازار خودرویی کشورمان هم مطرح شده اکنون به صورت ترانزیت از کشور آذربایجان وارد کشورمان شده است. پرادو مورد‌نظر اکنون مسافر چند روزه خیابان‌های سطح شهر اردبیل بوده و از دیگر خودروهای گذرموقت رویت شده در این شهر می‌توان به شورولت کامارو‌، دوج کالیبر‌، کرایسلر ۳۰۰C‌، مرسدس‌بنز GL‌، کادیلاک CTS‌، کادیلاک اسکالاید‌، هامر H2 و … اشاره کرد.

پیشرانه مورد استفاده در پرادو جدید شش سیلندر خورجینی به حجم دقیق ۳۹۵۶ سی‌سی است که توانایی تولید ۲۸۲ اسب‌بخار قدرت در ۵۶۰۰ دور در دقیقه و ۳۸۶ نیوتن‌متر گشتاور در ۴۴۰۰ دور در دقیقه را دارد. این شاسی‌بلند ۲۱۲۵ کیلوگرمی صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت را در عرض ۹٫۲ ثانیه می‌پیماید و تا ۱۸۰ کیلومتر در ساعت سرعت می‌گیرد. مصرف سوخت پرادو به صورت ترکیبی ۱۰٫۸ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر عنوان شده است. در حال حاضر قیمت تویوتا لندکروزر پرادو ۲۰۱۴ ۵۵٫۹۹۰ دلار است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها