کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مهرآباد تا 10 سال آینده منتقل نمی‌شود


کد خبر : ۶۳۳۵سه شنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸:۱۳۲۰۳۵ بازدید

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با تأکید بر اینکه پرواز هواپیماهای آنتونوف 74 فقط در فرودگاه های غیرنظامی متوقف شده از انتقال 650 هزار مسافر حج از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه ...

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با تأکید بر اینکه پرواز هواپیماهای آنتونوف 74 فقط در فرودگاه های غیرنظامی متوقف شده از انتقال 650 هزار مسافر حج از فرودگاه مهرآباد به فرودگاه امام خبر داد و گفت: فرودگاه مهرآباد تا 10 سال آینده منتقل نمی‌شود.

محمدعلی ایلخانی در نشست خبری اظهار کرد: مسائل مربوط به انتقال فرودگاه مهرآباد در دوران پیش از انقلاب مطرح شد و در سایت‌یابی فرودگاه امام نیز پیش‌بینی‌های لازم درباره آن انجام شد، اما به‌دلیل پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی بودجه برای ساخت فرودگاه امام تأمین نشد.

وی با بیان این که فرودگاه امام خمینی به‌لحاظ زمین‌های تحت تملک سومین فرودگاه جهان است، تصریح کرد: این در حالی است که ظرفیت این فرودگاه 6 میلیون نفر است. برای جابه‌جایی بخشی از پروازهای فرودگاه مهرآباد حتماً باید فاز دوم فرودگاه امام آماده شود.

وی با بیان این که هم اکنون 330 پرواز مسافری و 12 پرواز نظامی در فرودگاه مهرآباد انجام می‌شود بیان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم امسال فرودگاه مهرآباد 14 میلیون نفر مسافر پذیرش داشته باشد.

مدیرعامل شرکت فرودگاه‌های کشور از انتقال 650 هزار مسافر در قالب حج  از شهریور امسال به فرودگاه امام خبر داد و گفت: حداقل تا 10 سال آینده فرودگاه مهرآباد را نمی‌توان منتقل کرد، با تکمیل فاز دو فرودگاه امام خمینی می‌توانیم 10 میلیون مسافر از فرودگاه مهرآباد را به این فرودگاه منتقل کنیم.

ایلخانی همچنین یادآور شد: با دستور رئیس جمهوری پرواز آنتونوف140 در کشور ممنوع شد، ضمن آنکه پرواز  آنتونوف‌های74 در فرودگاه‌های غیرنظامی متوقف شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها