کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بازاری که در رکود به سر میبرد


کد خبر : ۶۳۲۷دوشنبه، ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۰۲:۲۸۲۹۳۲ بازدید

رئیس اتحادیه آهن فروشان با بیان اینکه بازار خرید و فروش آهن همچنان در رکود به سر می برد، گفت:سازمان مالیاتی هنوز بر نظر خود پا برجاست و تجدیدنظری برای نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده صنف آهن فروشان نشده است.

محمد آزاد این روزها بازار آهن و فولاد به دلیل عدم اجرای طرح های عمرانی در سال 93 راکد شده است، اظهار داشت: صنف آهن فروش همچنان با مشکلات مالیات بر ارزش افزوده روبه رو است که این موضوع باعث شده تا برخی از واحدها تعطیل و تعداد دیگر نیز با رکود خرید و فروش مواجه شوند.

وی با بیان اینکه قانون مالیات بر ارزش افزوده به غلط در حال اجراء است، تصریح کرد: چندین بار با نامه نگاری های متعدد بر این موضوع تأکید کردیم اما سازمان مالیاتی هنوز بر نظر خود پابرجاست و تجدیدنظری برای نحوه محاسبه مالیات بر ارزش افزوده صنف آهن فروشان اعمال نشده است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر قیمت آهن و میلگرد به کف بازار رسیده است، افزود: هم اکنون قیمت هر کیلو میلگرد 1830 تومان، هر کیلو آهن 14 تا 18 حدود 1850 هزار تومان و تیر آهن 20 به بالا 1980 تومان به فروش می رسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان آهن و فولاد اضافه کرد: در بازار آهن و فولاد عرضه بیشتر از تقاضا است و این موضوع باعث شده تا قیمت ها به کف بازار برسد.

آزاد ضمن بیان اینکه در حال حاضر آهن و فولاد کشور به 22 میلیون مواد اولیه نیازمند است، گفت: از این میزان 17 میلیون مواد اولیه در داخل کشور و مابقی از طریق واردات تأمین می شود. حال در تصمیم اخیر دولت قرار است ارز مبادله ای برای واردات مواد اولیه اختصاص پیدا کند که این موضوع هنوز نتوانسته است تأثیری بر قیمت آهن و فولاد داشته باشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها