کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

یک گذرموقت ارزان در ایران


کد خبر : ۶۳۰۷یکشنبه، ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۱۱:۰۸۱۵۵۹۶ بازدید

این روزها که خبرهایی از ورود رنو ساندرو به بازار خودرویی کشورمان به گوش می‌رسد شاهد ورود یک دستگاه از این خودرو ارزان‌قیمت به صورت گذر‌موقت به کشورمان بودیم.
یک گذرموقت ارزان در ایرانیک گذرموقت ارزان در ایران

این روزها که خبرهایی از ورود رنو ساندرو به بازار خودرویی کشورمان به گوش می‌رسد شاهد ورود یک دستگاه از این خودرو ارزان‌قیمت به صورت گذر‌موقت به کشورمان بودیم. البته لازم به ذکر است که خودروی مورد نظر رنو نیست! بلکه یک داچیاست. بله تعجب نکنید.

زیرا کمپانی داچیا زیر‌مجموعه کمپانی رنو بوده و محصولات این کمپانی را با لوگوی داچیا تولید می‌کند. داچیا ساندرو مورد نظر از کشور ترکیه به صورت گذر‌موقت وارد ایران شده و پلاک آن تا پایان خرداد‌ماه اعتبار دارد که توسط مالک خودرو این زمان تمدید شده است. داچیا ساندرو در کلاس خودرو‌های هاچ‌بک قرار داشته و مانند تندر‌۹۰ از ارتفاع زیادی بهره می‌برد که آن را بیشتر شبیه کراس‌اوور‌ها کرده است. داچیا ساندرو از نوع Stepway بوده و متعلق به سال ۲۰۱۲ است.

این ساندرو نمی‌تواند وارد بازار خودرویی ایران شود زیرا پیشرانه آن از نوع دیزلی است. پیشرانه مورد استفاده در ساندرو مورد نظر از نوع چهار سیلندر خطی به حجم دقیق ۱۴۶۱ بوده که توانایی تولید ۸۸ اسب‌بخار قدرت در ۳۷۵۰ دور در دقیقه و ۲۰۱ نیوتن‌متر گشتاور در ۱۷۵۰ دور در دقیقه را دارد. قدرت تولیدی توسط گیربکس پنج سرعته دستی به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. ساندرو در هر ۱۰۰ کیلومتر به صورت ترکیبی ۴٫۶ لیتر گازوییل می‌سوزاند که از این حیث خودروی کم مصرفی بوده و گزینه مناسبی برای شهر محسوب می‌شود. قیمت نمونه صفر کیلومتر داچیا ساندرو ۵٫۹۹۵ یورو‌ بوده که جزو خودرو‌های ارزان قیمت محسوب می‌شود.

به زودی بررسی کامل این خودرو را در گزارش های آینده منتشر خواهیم نمود .



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها