کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

روز مثبت شاخص بورس


کد خبر : ۶۲۱۳دوشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۱۹:۰۰۲۱۵۲ بازدید

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با روند افزایشی از نیمه 74 هزار واحد عبور کرد و همچنین بیش از 991 میلیون برگه سهم به ارزش 211 میلیارد تومان داد و ستد شد.

در پایان معاملات امروز بازار سهام شاخص‌های کل با افزایش 148 واحدی به رقم 74 هزار و 547 واحد رسید که گسترش نفت و گاز پارسیان ایران‌خودرو همراه اول سرمایه‌گذاری غدیر و سایپا بیشترین تاثیر مثبت را داشتند.

در معاملات امروز شرکت معدنی و صنعتی چادر‌ملو، گلگهر، صنایع پتروشیمی خلیج فارس، صنعتی بهشهر و بانک پارسیان بیشترین تاثیر منفی را داشته‌اند.

در مجموع معاملات امروز بیش از 991 میلیون برگه سهم به ارزش 211 میلیارد تومان مورد معامله قرار گرفت که نسبت به روز گذشته در حجم و ارزش افزایش صد در صدی را نشان می‌دهد.

بر اساس این گزارش با آمدن اخباری از پرداخت مطالبات پیمانکاران توسط دولت شرکت‌های برقی و نیروگاهی و سایر شرکت‌هایی که بابت ارائه خدمات و تولید از دولت طلبکار هستند، مورد اقبال بازار بودند.

در فرابورس هم شاخص با افزایش 3 واحدی به 792 واحد رسید که پتروشیمی جم، پتروشیمی زاگرس، پتروشیمی مارون، پتروشیمی خراسان و ذوب آهن اصفهان بیشترین تاثیر مثبت را داشتند.

همچنین اوراق امتیاز تسهیلات خرید مسکن در اکثر نمادها با افزایش میانگین 3 درصدی روبرو شد و اوراق به محدوده 93 هزار و 500 تومان رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها