کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طرح فروش محصولات تویوتا در ایران


کد خبر : ۶۲۱۱دوشنبه، ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۳:۳۷۱۲۳۹۹ بازدید

جدیدترین طرح فروش محصولات تویوتا و لکسوس با تسهیلات بدون بهره ویژه مردادماه 93 برای عرضه در بازار ایران تا پنجشنبه 23 مرداد تمدید شد.
طرح فروش محصولات تویوتا در ایرانطرح فروش محصولات تویوتا در ایران

تمدید طرح فروش ویژه ماه مبارک رمضان با تسهیلات بدون بهره، به اطلاع تمامی مشتریان و علاقه مندان خودروهای تویوتا می رساند مهلت این طرح فروش تا 23 مرداد تمدید گردید.

از ابتدای ماه رمضان امسال علاوه بر ایجاد طرح فروش ویژه ماه رمضان با تسهیلات بدون بهره و بدون ضامن، اقدام دیگری نیز صورت گرفته که مجموع این اقدامات و فعالیت ها استقبال بی نظیری را از سوی مشتریان در پی داشته است.

با توجه به کاهش نرخ ارز (درهم) و در راستای رعایت حقوق مصرف کنندگان و همسوی سیاستهای کلان دولت محترم نظام جمهوری اسلامی ایران، شرکت آریتا (نمایندگی مرکزی شرکت ایرتویا) در بخشنامه و لیست قیمت های جدید خود (بخشنامه شماره 14) اقدام به کاهش قیمت خودروهای تویوتا و لکسوس نموده تا شرایط بهتری برای مشتریان بالقوه در خرید خودرو فراهم گردد.

طبق جدول مقایسه ای ذیل قیمت فروش خودروهای تویوتا و لکسوس از 1 میلیون و 600 هزار تومان تا 16 میلیون تومان کاهش یافته است. ضمن اینکه برخی مدل های جدید مانند یاریس هاچ بک مدل 2015، کرولا XLI با آپشن های مانیتور، نویگیشن، دوربین عقب و سنسور عقب، و هایلوکس 2700 سی سی مدل Extreme نیز به فهرست خودروهای ایرتویا اضافه شده است. 

طرح کاهش قیمت ها به همراه طرح فروش ویژه ماه مبارک رمضان با تسهیلات بدون بهره و بدون ضامن، رضایت هرچه بیشتر مشتریان محترم ایرتویا و علاقه مندان خودروهای تویوتا و لکسوس را فراهم خواهد آورد.

برای مشاهده لیست قیمت جدید و شرایط فروش نقدی تویوتا و لکسوس کلیک نمایید.


جدول تغییر قیمت ها :


zth7h6mmr6wvwqneuetq.png

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها