کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گوشی ال‏ جی G3 Beat عرضه شد


کد خبر : ۵۹۶۲سه شنبه، ۳۱ تیر ۱۳۹۳ - ۰۶:۴۰:۰۶۴۰۵۷ بازدید

دیروز ال‏ جی عرضه رسمی ال ‏جی G3 Beat مدل متوسط گوشی هوشمند G3 را اعلام کرد. ال‏ جی G3 Beat طراحی کمانی‌شکل و نمایشگر 5 اینچی با لبه‏ های باریک دارد.

دیروز ال‏ جی عرضه رسمی ال ‏جی G3 Beat مدل متوسط گوشی هوشمند G3 را اعلام کرد. ال‏ جی G3 Beat طراحی کمانی‌شکل و نمایشگر 5 اینچی با لبه‏ های باریک دارد.

امکانات قابل توجه ال‏ جی G3 Beat عبارت است از: فوکوس لیزری خودکار: با G3 Beat می‏ توانید با سنجش فاصله بین سوژه و دوربین با استفاده از اشعه لیزر بر لحظات ارزشمند سریع ‏تر از قبل فوکوس کنید.قابلیت Touch & Shoot: می‏توانید فقط با لمس هر نقطه روی نمایشگر فوکوس کنید و عکس بگیرید. با این کار، دو مرحله به یک مرحله کاهش پیدا می‏کند.ثبت نما با حرکت (Gesture Shot): می ‏توانید دست خود را جلوی صفحه ‏نمایش مشت کنید تا به صورت خودکار شمارش 30 ثانیه ‏ای قبل از ثبت تصویر شروع شود.صفحه ‏کلید هوشمند: به شما روش تایپ سریع را با کمترین اشتباه یاد می‏دهد و خطاها را تا 75 درصد کاهش می‏ دهد.

عرضه ال‏ جی G3 Beat از 18 جولای در کره‌جنوبی آغاز می ‏شود و در هفته آتی، عرضه جهانی از اروپا و کشورهای مشترک ‏المنافع آغاز می ‏شود.ال ‏جی G3 Beat در اروپا و کشورهای مشترک ‏المنافع با نام ال‏ جی G3 S عرضه خواهد شد. قیمت ‏ها و جزئیات دسترسی به صورت منطقه ‏ای در زمان عرضه اعلام می ‏شود.


l99rnszzu9222yszhtkr.jpg

b64m123wh1b17p6xq16.jpg

tagzmijv2wk9mfihk87.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها