کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

حداقل قیمت عینک آفتابی استاندارد


کد خبر : ۵۸۲۰یکشنبه، ۲۲ تیر ۱۳۹۳ - ۰۹:۴۸:۳۵۱۱۲۹۰ بازدید

گرمای هوا بازار عینک آفتابی فروشان را نیز داغ کرده است؛ باید گفت این بازار دارای زیر و بم کاملا تخصصی است، اما بسیاری از خریداران صرفا درگیر رنگ و لعاب شده و عینکی ...

گرمای هوا بازار عینک آفتابی فروشان را نیز داغ کرده است؛ باید گفت این بازار دارای زیر و بم کاملا تخصصی است، اما بسیاری از خریداران صرفا درگیر رنگ و لعاب شده و عینکی صرفا زیبا ولی غیراستاندارد خریداری می‌کنند که این موضوع عوارض چشمی را به دنبال دارد.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک تهران تاکید کرد: حداقل و کف قیمت عینک آفتابی مناسب با عدسی استاندارد 130هزار تومان است که از کشور چین وارد می‌شود.

حمیدثابت قدم اظهار کرد: استفاده از عینک های تقلبی عوارض چشمی از جمله کاهش بینایی، سردرد و اختلال رنگ را به دنبال دارد.

وی با بیان اینکه عدسی عینک های آفتابی با یکدیگر متفاوت بوده و از خارج از کشور وارد می‌شود گفت: واردات عینک بیشتر از کشورهای ایتالیا، فرانسه،آلمان و چین انجام می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه قیمت بالای عینک و برند بودن آن نشان دهنده استاندارد بودن آن نیست بیان کرد: لازم نیست از عینک برند با قیمت بالا استفاده شود و استفاده از این نوع عینک‌ها سلیقه ای است ولی باید توجه داشت که عینک های آفتابی و طبی باید دارای استاندارد لازم و عدسی مناسب باشند.

ثابت قدم‌در بخشی از سخنان خود با انتقاد از فروش عینک های آفتابی تقلبی از طریق دستفروشان و با بیان اینکه این‌گونه عینک ها از لحاظ عدسی استاندارد نیستند و آسیب فراوانی را به چشم می رسانند بیان کرد: مردم باید برای خرید عینک با کیفیت و قیمت مناسب به واحدصنفی دارای پروانه کسب مراجعه کنند.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان عینک تهران در عین حال تصریح کرد: عینک های تقلبی و قاچاق استاندارد های لازم را ندارند و برای چشم مضر هستند.

گفتنی است؛ مصرف کنندگان درصورت مشاهده هرگونه تخلف اعم از گران فروشی، کالای تقلبی و ندادن فاکتور می‌توانند با شماره های اتحادیه 66705282 و66704540 تماس حاصل کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها