کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

لومیا 830 ، نخستین گوشی نوکیا با نام مایکروسافت؟


کد خبر : ۵۷۳۷دوشنبه، ۱۶ تیر ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲:۴۳۷۹۱۹ بازدید

از چندی پیش، شایعات و رخدادها حاکی از این بود که در ‌‌نهایت شرکت نوکیا از این پس گوشی‌های تولیدی خود را با نام و برند مایکروسافت به بازار عرضه خواهد کرد. در همین حال، روز گذشته تصاویری از ...

از چندی پیش، شایعات و رخدادها حاکی از این بود که در ‌‌نهایت شرکت نوکیا از این پس گوشی‌های تولیدی خود را با نام و برند مایکروسافت به بازار عرضه خواهد کرد. در همین حال، روز گذشته تصاویری از گوشی آینده نوکیا منتشر شده که نام شرکت مایکروسافت در قاب پشتی آن به چشم می‌خورد.

در پایان گویا شایعات و حدس و گمان‌ها پیرامون ارائه گوشی‌های نوکیا با برند مایکروسافت در بازار گوشی‌های هوشمند، به واقعیت نزدیک‌ می‌شود و این موضوع با درز و انتشار تصاویری از گوشی آینده نوکیا Lumia 830 بیشتر جلوه می‌کند. 

آنچه از این تصاویر به دست می‌آید، اینکه هنوز در قاب پشتی این گوشی هوشمند، نام نوکیا دیده می‌شود که البته با نام مایکروسافت همراه شده است: NOKIA by Microsoft. شاید این آغازی برای جایگزینی برند نوکیا با نام مایکروسافت در آینده نزدیک باشد!
 

لومیا 830، اولین گوشی نوکیا با نام مایکروسافت؟ + تصاویر



البته این تصویر یک Render از Concept گوشی آینده نوکیاست و نه یک تصویر واقعی؛ اما آن گونه که وب سایت ایتالیایی منتشر کننده این تصویر اشاره کرده است، به احتمال بسیار ‌این Conceptطراحی نهایی Lumia 830 خواهد بود. هیچ شکی نیست که مایکروسافت به تدریج کاربران را با این واقعیت روبه‌رو خواهد کرد که گوشی‌هایی که پیش از این با برند NOKIA به بازار عرضه می‌شد، اکنون توسط مایکروسافت ساخته و عرضه می‌شود، اما اینکه در چه زمانی این موضوع به شکل عمومی عنوان خواهد شد، هنوز هیچ اطلاع دقیق در دست نیست.

لومیا 830، اولین گوشی نوکیا با نام مایکروسافت؟ + تصاویر

این در حالی است که هفته گذشته نیز تعدادی تصویر به عنوان تصاویر درز کرده و انتشار یافته ازNOKIA Lumia آینده دیده شده که هیچ نامی از مایکروسافت ‌روی آنها دیده نمی‌شود. تنها در گوشه سمت راست و بالای این گوشی در تصاویری که منتشر شده بود، نام NOKIA دیده می‌شود و در قاب پشتی آن نیز هیچ نوشته‌ای وجود ندارد:
 

لومیا 830، اولین گوشی نوکیا با نام مایکروسافت؟ + تصاویر


اما آنچه ‌گفته می‌شود، این است که گوشی آینده هنوز در مراحل اولیه طراحی و مدل‌سازی است و هیچ بعید نیست که گزارش وب سایت ایتالیایی در خصوص حک شدن نام مایکروسافت در قاب پشتی این گوشی به حقیقت بپیوندد. 

نکته مهم‌تر آنکه اساسا شاید تصاویر درز کرده در هفته گذشته، هیچ ارتباطی با Lumia ۸۳۰ نداشته باشند. آن گونه که عنوان شده گوشی Lumia ۸۳۰ قرار است با صفحه نمایشی ۴. ۵ اینچ و دروبین ۱۳ مگاپیکسل عرضه شود. اما آنچه در این تصاویر دیده می‌شود بیشتر شبیه به NOKIA McLauren از نسل Lumia ۱۰۲۰ با دوربین ۴۱ مگاپیکسل و صفحه نمایش ۵. ۲ اینچ است.
 

لومیا 830، اولین گوشی نوکیا با نام مایکروسافت؟ + تصاویر


همان گونه که گفته شد، اینها همه تصاویری است که به عنوان مدل یا مفهوم درز کرده ‌و فعلا در حد حدس و گمان و شایعه است، ولی هیچ بعید نیست ‌NOKIA by Microsoft روشی متقاعد کننده برای مایکروسافت برای عبور از برند NOKIA و رسیدن به برند Microsoft باشد.
 

لومیا 830، اولین گوشی نوکیا با نام مایکروسافت؟ + تصاویر



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها