کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

استخدام در بانک سپه


کد خبر : ۵۶۵۹پنجشنبه، ۱۲ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶:۵۱۱۴۷۵۷ بازدید

با صدور مجوز استخدامی از سوی معاونت توسعه مدیریت و سرمایه نیروی انسانی ریاست جمهوری امکان جذب نیروهای جدید در بانک سپه فراهم شد.

بانک سپه برای تأمین نیروی انسانی مورد نیاز خود بر اساس قوانین و مقررات مربوط و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای بکارگیری افراد در دستگاه های اجرایی از محل مجوز استخدامی شماره 673/93/220 تاریخ 25/1/93 معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رییس جمهور، از افراد واجد شرایط و از طریق برگزاری آزمون توانمندی های عمومی، تخصصی، مصاحبه، گزینش و تأیید معاینات پزشکی توسط پزشک معتمد بانک، برای تصدی شغل متصدی امور بانکی به شرح زیر استخدام می نماید.

بدین وسیله به اطلاع کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام و شرکت در آزمون استخدامی بانک سپه در سال 1393 می رساند، که ثبت نام در این آزمون منحصراً به صورت اینترنتی از طریق سایت بانک سپه از روز سه شنبه مورخ 10/4/93 آغاز و در روز دوشنبه مورخ 16/4/93 پایان می‌پذیرد.

لذا ضرورت دارد کلیه متقاضیان پس از مطالعه شرایط و ضوابط عمومی و اختصاصی آزمون و فراهم نمودن مدارک و اطلاعات مورد نیاز ثبت‌ نام، در مهلت در نظر گرفته شده نسبت به ثبت‌نام در آزمون فوق اقدام نمایند.

مقاطع:

 - لیسانس (کارشناسی)

 - فوق لیسانس (کارشناسی ارشد)

 

رشته و گرایش های تحصیلی مورد نیاز:

 -  بانکداری
 - حسابداری
 - علوم اقتصادی (با گرایش های: بازرگانی، نظری، صنعتی،کشاورزی، پول و بانکداری، علوم اقتصادی)
 - مدیریت (با گرایش های: بازرگانی، مالی، صنعتی، دولتی، بیمه، فن آوری اطلاعات، بانکداری)
 - آمار
 - ریاضی (با گرایش های: محض و کاربردی)
 - مهندسی صنایع
 - مهندسی کامپیوتر (با گرایش های: نرم افزار و سخت افزار)
 - مهندسی فن آوری اطلاعات (IT)
 - علوم کامپیوتر
 - حقوق

 

محل جغرافیایی خدمت

  مشاهده کد شهر و لیست تعداد نفرات مورد نیاز برای هر شهر

 

شرایط عمومی استخدام:
1- داشتن تابعیت ایران. 
2- اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان رسمی کشور مندرج در قانون اساسی.
3- التزام به قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران.
4- عدم محکومیت به فساد اخلاقی، نداشتن سابقه محکومیت و سوءپیشینه کیفری که موجب محرومیت از حقوق اجتماعی شده باشد (با تأیید مراجع ذیصلاح).
5- عدم اعتیاد به دخانیات و مواد مخدر و روانگردان ها.
6 - دارا بودن کارت پایان خدمت وظیفه عمومی یا معافیت دائم قانونی برای آقایان.
توجه 1: کارت یا برگ معافیت موقت مورد پذیرش نمی باشد و تاریخ ترخیص از خدمت وظیفه و یا صدور کارت معافیت دائم قانونی، بایدقبل از تاریخ 1/4/93 باشد.
توجه 2: ادامه مراحل استخدامی دارندگان کارت معافیت دائم پزشکی، در صورت توفیق در مراحل مربوط پس از تأیید پزشک معتمد بانک بلامانع خواهد بود.
7- داشتن سلامت جسمانی و روانی و توانایی برای انجام کاری که استخدام می شوند (طبق تأیید مراجع پزشکی معتمد بانک).
8- داوطلبان استخدام نباید مستخدم رسمی، ثابت، پیمانی و یا بازخرید سایر دستگاههای اجرایی باشند.
9- نداشتن تعهد انجام کار در سایر سازمان ها، مؤسسات دولتی و وابسته به دولت و یا نهادهای انقلابی.

شرایط اختصاصی استخدام:
1- داشتن حداقل سن 20 سال تمام تا تاریخ 1/4/93 (متولدین1/4/73 به قبل).
2- حداکثر سن برای دارندگان مدرک تحصیلی لیسانس 30 سال تمام (متولدین 1/1/63 به بعد) و برای دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس 32 سال تمام (متولدین 1/1/61 به بعد) می باشد.
     توجه 1: موارد ذیل به شرط ارائه تاییدیه های معتبر به حداکثر سن مقرر اضافه خواهد شد:
الف) داوطلبانی که در جبهه های نبرد حق علیه باطل (از تاریخ 31/6/1359 لغایت 29/5/1367) به طور داوطلبانه خدمت نموده اند، به میزان مدت حضور در جبهه و همچنین مدت زمان بستری شدن و یا استراحت پزشکی رزمندگان در اثر مجروحیت در جبهه های نبرد حق علیه باطل. 
ب) خواهر و برادر شهید، همسر و فرزند جانباز (25 درصد به پایین)، همسر و فرزند آزاده کمتر از یک سال اسارت تا میزان 5 سال.
ج) جانبازان و آزادگان، همسر و فرزندان شهداء، همسر و فرزندان جانبازان (25 درصد و بالاتر)، همسر و فرزندان آزادگانی که حداقل یک سال سابقه اسارت دارند و فرد رزمنده (با حداقل 6 ماه حضور داوطلبانه در جبهه) از شرط حداکثر سن معاف می باشند. 
د) داوطلبانی که به صورت غیر رسمی و تمام وقت در دستگاههای مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری به خدمت اشتغال داشته اند به میزان مدت خدمت غیر رسمی آنها.
     توجه 2: چنانچه در هر یک از مراحل استخدامی یا سایر مراحل بعدی مشخص شودکه داوطلبی شرایط سنی لازم را دارا نبوده است، موضوع استخدام وی منتفی خواهد شد.
3- حداقل معدل کل برای متقاضیان استخدام در مقاطع لیسانس و فوق لیسانس در کلیه استان ها 14، به استثنای استان های ایلام، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، خوزستان، سیستان و بلوچستان، کردستان، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و هرمزگان که معدل 13 می باشد.
4- رشته های تحصیلی مورد نیاز بانک مطابق جدول مندرج در آگهی می باشد.
توجه 1: صرفاً مدارک تحصیلی مؤسسات آموزشی عالی که مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات وفناوری می‌باشد، ملاک عمل قرار خواهندگرفت.
توجه 2: تاریخ فراغت از تحصیل کلیه داوطلبان باید قبل از تاریخ 1/5/93 باشد.
  

پرسشهای متداول :

 - دستگاه‌های مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری -که سوابق خدمت غیررسمی در آنها به حداکثر سن مورد پذیرش افزوده می‌گردد- شامل چه دستگاه‌هایی می‌باشد؟
کلیه وزارتخانه ها، مؤسسات دولتی، مؤسسات یا نهادهای عمومی غیردولتی، شرکت های دولتی و کلیه دستگاه هایی که شمول قانون بر آنها مستلزم ذکر و یا تصریح نام است از قبیل شرکت ملی نفت ایران، سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، بانک مرکزی، بانکها و بیمه‌های دولتی، در زمره دستگاه اجرایی مشمول ماده (5) قانون مذکور محسوب می‌شوند.

 - با عنایت به اینکه مقرر شده میزان خدمت غیر رسمی داوطلبان در دستگاه‌های مشمول ماده (5) قانون مدیریت خدمات کشوری به حداکثر سن مورد پذیرش افزوده شود؛ سوابق خدمتی آن دسته از داوطلبان واجد شرایط که در حال حاضر به عنوان کارکنان قراردادی تابع قانون کار در بانک خدمت می‌نمایند، چگونه محاسبه خواهد شد؟
با عنایت به اینکه شرکت خدمات آینده اندیش‌نگر در زمره دستگاه‌های مشمول قانون مدیریت خدمات کشوری، نمی‌باشد؛ لذا سوابق خدمتی این دسته از داوطلبان در بانک، صرفاً از زمان انعقاد قرارداد مستقیم با بانک قابل افزودن به حداکثر سن مورد پذیرش خواهد بود.

- نحوه استخدام در بانک به چه صورت می‌باشد؟

بر اساس آیین نامه استخدامی نظام بانکی دولتی هرگونه استخدام نیروی مورد نیاز بانک، منوط به احراز شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان و نیز کسب موفقیت آنان در مراحل مختلف جذب نظیر آزمون ورودی، مصاحبه، گزینش و معاینات پزشکی می‌باشد، لذا بدیهی است متقاضیان می‌توانند پس از اعلام نیاز بانک (که از طریق جراید عمومی اطلاع رسانی می‌گردد)، در صورت داشتن شرایط مورد نظر در آزمون استخدامی شرکت و پس از سپری نمودن مراحل مذکور به خدمت در بانک اشتغال ورزند.

- استخدام فرزندان همکار در بانک به چه صورت انجام می‌شود؟

مطابق ماده 6 آیین‌نامه استخدامی نظام بانکی دولتی، استخدام اشخاص در بانک صرفاً از طریق آزمون و مصاحبه انجام می‌شود، لذا فرزندان همکاران نیز در صورت تمایل می‌توانند با شرکت و کسب امتیازات لازم در آزمون و مصاحبه استخدامی، در بانک استخدام شوند.

- استخدام در بانک بدون شرکت در آزمون امکان پذیر است؟

ماده 6 آیین‌نامه استخدامی نظام بانکی دولتی، هرگونه استخدام نیروی مورد نیاز بانک را منوط به احراز شرایط عمومی و اختصاصی متقاضیان و کسب موفقیت در مراحل آزمون ورودی، مصاحبه و معاینات پزشکی کرده است و جذب نیرو خارج از چارچوب مقررات ذکر شده از حیط اختیارات بانک خارج است.

- استخدام اعضای خانواده شهدا به غیر از فرزندان شهید در بانک چگونه است؟

اعضای خانواده شهدا مانند سایر افراد باید در آزمون استخدامی شرکت جسته و مراحل گزینش، آزمایش‌های پزشکی و آموزش را با موفقیت طی کنند . پس از استخدام می‌توانند از اولویت‌های خانواده معزز ایثارگران، بهره‌مند شوند.

- آیا سابقه خدمت شرکت های خصوصی، به عنوان سابقه خدمت غیردولتی برای کارکنان بانک لحاظ می شود؟

بر اساس قانون، کارکنانی که قبل از استخدام در بانک در شرکت ها و موسسات غیردولتی دارای سابقه خدمت بوده و بابت آن حق بیمه یا کسور بازنشستگی به صندوق ذی ربط پرداخت نموده باشند، هنگام احراز شرایط بازنشستگی، با انتقال حق بیمه پرداختی به صندوق بازنشستگی کارکنان بانک ها می توانند از سابقه مزبور در تعیین حقوق بازنشستگی خود استفاده نمایند.

- درخصوص جذب و استخدام فرزندان جانباز 25% چه اقدامی انجام پذیرفته است؟

این موضوع نیازمند اخذ مجوز استخدام می باشدکه در این راستا مکاتبات لازم انجام پذیرفته و اسامی فرزندان همکار جانباز 25% به بالا در لیست متقاضیان استخدام ثبت شده است که در صورت وصول نتیجه اقدام لازم معمول خواهد شد.


ورود به صفحه ثبت نام اینترنتی

اتمام مهلت : دوشنبه 16/4/93



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها