کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیشروی قیمت طلا در بازارهای جهانی


کد خبر : ۵۵۴۴پنجشنبه، ۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۱:۳۹۳۵۴۱ بازدید

قیمت جهانی طلا به دنبال انتشار آماری که نشان داد اقتصاد آمریکا بیش از برآوردهای اولیه در سه ماهه اول سال جاری میلادی کوچک شده است، صعود کرد.

قیمت طلا که در چند ماه گذشته بیشتر با کاهش قیمت خبرسازی کرده بار دیگر افزایش پیدا کرد. 

هر اونس طلا برای تحویل فوری در ساعات ابتدایی معاملات پنج شنبه بازار سنگاپور 1318 دلار معامله شد. در بازار کامکس نیویورک هر اونس طلا برای تحویل در اوت 0.3 درصد کاهش یافت و به 1319 دلار رسید.طلا روز چهارشنبه پس از انتشار آماری که نشان داد اقتصاد آمریکا در سه ماهه اول سال جاری میلادی 2.9 درصد کوچک شده است، از 1305 دلار در ساعات اولیه معاملات به 1322 دلار افزایش پیدا کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این خبر جذابیت طلا به عنوان سرمایه گذاری مطمئن را افزایش داد زیرا سرمایه گذاران احتمال می‌دهند با این آمار بانک مرکزی آمریکا برای مدت طولانی‌تری نرخ‌های بهره را نزدیک صفر نگه خواهد داشت. معاملات طلا از تشدید درگیری‌های عراق که تقاضای سرمایه‌گذاران برای این فلز گرانبها را تقویت کرده نیز سود برده‌اند.

در بازار دیگر فلزات ارزشمند، هر اونس نقره برای تحویل فوری با 0.3 درصد کاهش، به 20.974 دلار رسید. قیمت هر اونس پلاتین پس از صعود به 1474 دلار در روز چهارشنبه، 0.3 درصد کاهش یافت و به 1468 دلار رسید. هر اونس پالادیم نیز با 0.1 درصد کاهش، 832.11 دلار معامله شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها