کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

iMac جدید با قیمتی ارزان‌تر


کد خبر : ۵۴۱۹شنبه، ۳۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۰:۲۱:۳۵۲۴۸۸ بازدید

در حالی که بازار کامپیوترهای شخصی در سال‌های اخیر و به دنبال رونق بازار تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند دچار رکود شده است، کامپیوترهای رومیزی ...

 در حالی که بازار کامپیوترهای شخصی در سال‌های اخیر و به دنبال رونق بازار تبلت‌ها و موبایل‌های هوشمند دچار رکود شده است، کامپیوترهای رومیزی بدون کیس طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند. در میان کامپیوترهای بدون کیسی که وارد بازار می‌شوند، iMacها همیشه طرفداران زیادی داشته‌اند. 

با این همه اما قیمت بالای این محصولات یکی از مهم‌ترین دلایل فروش کمتر آنها نسبت به مدل‌های دیگر بازار است. با این حال بد نیست بدانید که اپل به تازگی یک نسخه جدید از iMac را با صفحه نمایش 21 اینچی به بازار معرفی کرده است که قیمت نسخه پایه آن 1099 دلار است.  با این اوصاف حالا اپل قیمت iMac جدیدش را نسبت به مدل قبلی تا 200 دلار کاهش داده است.

اپل در iMac جدید از پردازنده‌ Core i5 شرکت Intel با فرکانس 1.4 گیگاهرتزی استفاده کرده است و همچنین یک هارد دیسک 500 گیگابایتی را هم برای ذخیره اطلاعات کاربران در آن گنجانده است، البته نسخه یک ترابایتی این محصول هم در دسترس کاربران قرار دارد یا درصورت اهمیت سرعت دسترسی، یک حافظه‌ SSD با ظرفیت 256 گیگابایتی هم برای آنها قابل سفارش است.شرکت اپل اعلام کرده است که نسخه‌ جدید iMac برای تکمیل تجهیزات مدارس و همچنین برای کاربرانی مناسب است که به دنبال یک iMac ارزان قیمت هستند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها