کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هزینه برخی آپشن ها را از مشتری می گیریم


کد خبر : ۵۳۹۷چهارشنبه، ۲۸ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۶:۱۹۷۸۳۵ بازدید

معاون فروش ایران‌خودرو گفت: نرخ‌هاي اعلامي از سوي شوراي رقابت، قيمت‌ پايه خودرو است.

بابایی گفت: تحويل خودرو به مشترياني كه تمامي پول خود را پرداخت كرده‌اند بر اساس قيمت‌هاي قبلي است. فروش خودرو به محض ابلاغ رسمي نحوه محاسبه قیمت از سوی شورای رقابت آغاز مي‌شود

عبداالله بابايي با بيان اينكه شوراي رقابت تنها مركزي است كه بحث‌هاي تورم بخشي خودرو را اعلام مي‌كند، گفت: بر همين اساس خودرو‌سازان مكلف به تبعيت از قيمت‌هاي اعلامي از سوي اين شورا هستند.

او در ادامه سخنان خود گفت: بايد توجه داشت كه قيمت‌هاي اعلامي، نرخ‌هاي پايه هستند كه بايد قيمت‌گذاري خودرو بر اساس آن صورت گيرد و بهاي آپشن‌هايي همچون استاندارد يورو 4، نصب ايربك،سنسورهاي پنجره‌ها و مواردي از اين دست به آن افزوده مي‌شود.اين مقام مسئول با اشاره به ابلاغيه شوراي رقابت مبني بر اختياري بودن نصب آپشن بر روي خودرو‌ها، گفت: البته خدماتي همچون نصب ايربك يا تجهيز خودرو به استاندار يورو 4 اختياري نيست و الزام قانوني است بر همين اساس به طور طبيعي هزينه اين خدمات از مصرف‌كننده بايد اخذ شود.

معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو در خصوص زمان آغاز فروش محصولات ايران خودرو نيز گفت: به محض اينكه نحوه محاسبه قيمت از سوي شوراي رقابت به صورت رسمي به شركت‌ اعلام شود، فروش‌هاي ويژه، فوري و پيش‌فروش محصولاتمان را شروع مي‌كنيم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها