کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نرخ طلای جهانی کاهش یافت


کد خبر : ۵۳۵۸سه شنبه، ۲۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵:۲۹۲۱۶۷ بازدید

قیمت طلا که روز گذشته در پی تشدید نگرانی ها نسبت به بحران عراق به بالاترین حد خود در 3 هفته اخیر رسیده بود بار دیگر در آستانه نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا کاهش یافت.

 نتایج نشست دو روزه فدرال رزرو آمریکا در حالی روز چهارشنبه اعلام خواهد شد که کارشناسان اقتصادی بر این باورند مقام های بانک مرکزی آمریکا در این نشست نشانه هایی از افزایش تدریجی نرخ بهره را اعلام خواهند کرد.بر اساس این گزارش قیمت طلا که روز گذشته به بیش از 1284 دلار در هر اونس رسیده بود در لحظات پایانی مبادلات روز دوشنبه با افت 0.4 درصدی روبرو شد و این روند نزولی امروز سه شنبه نیز ادامه یافت و قیمت هر اونس طلا به کمتر از 1266 دلار رسیده است.

"چن مین" تحلیلگر ارشد بازار فلزات گرانبها از موسسه جینروی فیوچرز تاکید کرد: در کوتاه مدت ممکن است نگرانی نسبت به تشدید تنش های سیاسی و درگیری های عراق موجب افزایش قیمت طلا شود ولی این تاثیر محدود خواهد بود.وی پیش بینی کرد: با متوقف شدن محرک پولی فدرال رزرو آمریکا و افزایش نرخ بهره این کشور قیمت طلا تا پایان امسال با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد.

اقدام روسیه در قطع صادرات گاز طبیعی به اوکراین نیز می تواند عامل مهمی در نوسانات احتمالی قیمت طلا باشد.آمریکا نیز اعلام کرده است که گزینه های مختلفی را برای مقابله با شبه نظامیان داعش که در حال پیشروی به سوی بغداد هستند در نظر گرفته است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها