کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
آژانش مسافرتی الی گشت
زیرپوش ضد عرق
کانال تلگرام ایران جیب

خودروهای جدید سایپا را بهتر بشناسیم + قیمت احتمالی

کدخبر:۵۲۷۶شنبه، ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۹:۱۱۴۱۹۱۲ بازدید

گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو شیراز از چندین محصول خود که در حال ورود به بازار ایران هستند رونمایی کرد .

رونمایی از ساینا :

سایپا از جدید ترین دستاورد خود برای شیرازی‌ها پرده برداشت. این محصول که اسفند سال 92 با نام 232 رونمایی شده بود، چندی پیش ساینا نام گرفت. رقم نخست محصول تازه سایپا به سبب قرارگرفتن روی پلت فرم X200 عدد 2 است و رقم دوم نشان‌گر سدان بودن آن است رقم سوم نیست نشان از دومین فیس لیفت روی این محصول دارد.البته مدیران سایپا اعتقاد دارند تغییرات اعمال شده روی 232 بیشتر از آن چیزی است که به آن فیس لیفت گفته شود و آن را یک خودرو جدید می‌دانند. 

شهریار قاسم‌زاده در خصوص طراحی ساینا می‌گوید: این خودرو کاملا در گروه سایپا و بدون کمک و مشاوره خارجی‌ها طراحی شده است. پروژه 232 در واقع از دی ماه سال 92 کلید خورد. در ابتدا از میان چند استایل کلی طرح فعلی توسط کمیته توسعه محصول انتخاب شد و پس از آن مرحله طراحی جزئیات داخلی و ظاهری آغاز شد. در نهایت اطلاعات CAD برای ساخت قالب‌ها به شرکت قالب‌های بزرگ صنعتی سایپا سپرده شد.

خودرویی که در سایپا رونمایی شد تنها نمونه‌ای برای نمایش بود و دقت مونتاژ آن با نمونه تولیدی تفاوت زیادی دارد. این محصول برای پوشش یک رده قیمتی بالاتر از تیبا طراحی شده و در تیپ‌های تجهیزاتی مختلف روانه بازار خواهد شد. به گفته قاسم زاده 232 استانداردهای جدیدی نظیر برخورد با عابر پیاده را پاس خواهد کرد. هر چند 232 برای ذائقه جدید از بازار طراحی شده اما طیف خاصی را هدف نمی‌گیرد با این حال می‌توانا نتظار داشت به خاطر سبک طراحی آن قشر جوان را به سمت خود بکشاند.

این خودرو با همان مشخصات فنی تیبا روانه بازار خواهد. موتور 1.5 لیتری M15 با توان 80 اسب بخار با همان جعبه دنده 5 سرعته دستی به بازار ارائه‌ خواهد شد. تنها تفاوت فنی این خودرو با تیبا را می‌توان بهبود اکسل عقب آن دانست. وی در خصوص مشکلات تیبا می‌گوید قرار نیست این معایب به 232 انتقال پیدا کند و حتی در خود تیبا نیز بسیاری از آن‌ها برطرف شده است. در تیپ فول این خودرو شاهد تجهیزاتی نظیر کولر اتوماتیک، بالابر برقی همه شیشه‌ها و تنظیم برقی آینه‌ها خواهیم بود. برای آماده شدن این محصول 9 ماه زمان نیاز است تا نمونه‌های آزمایشی ساخته شده و روانه خط تولید شود. می‌توان انتظار داشت این خودرو پاییز سال جاری برای تولید آماده شود. از بازار های صادراتی این محصول می‌توان به روسیه، اوکراین، آذربایجان، کشورهای آسیای میانه، عراق و مصر اشاره داشت. 


07bbhays7k7fnftchif.jpg


jug0ht18tkedhrourh5.png

ایدو؛ پرفروش‌ترین سدان چینی

در قرارداد جدید سایپا با چانگ‌آن چین نام دو محصول به چشم می‌خورد که در کلاس‌های سدان و کراس‌اوور قرار دارند. سایپا از این محصولات با نامهای ایدو و CS35 در نمایشگاه شیراز رونمایی کرد.

 سایپا با انتخاب ایدو، دست روی یکی از جدیدترین محصولات چانگ‌‌آن گذاشته است. محصولی که چانگ‌آن ادعا می‌کند سه سال زمان صرف طراحی و توسعه آن کرده، و سعی داشته در طراحی آن از المان‌های روز اروپایی استفاده کند. ایدو اولین محصولی است که از سری پیشرانه‌های بلوکور (BLUE CORE) استفاده می‌کند. این خودرو در ایران از موتور 1.6 لیتری بهری می‌برد که توان خروجی آن به 122ا.ب در 6000دور در قیقه می‌رسد و بیشینه گشتاور آن معادل 160 ن.م در دور 4000تا5000 است. دو گزینه برای جعبه دنده این خودرو موجود است که شامل 4 سرعته اتوماتیک و 5 سرعته دستی می‌شود. چانگ‌آن ایدو برای اولین بار در نمایشگاه خودرو فرانکفورت با ظاهر خوب خود سعی در جذب مشتریان اروپایی داشت. از طرفی مشخصات فنی آن نیز روی کاغذ در سطح قابل قبولی قرار دارد. اما چیزی که موجب می‌شود ایدو نتواند جایگاهی در بازارهای اروپایی به دست آوردکیفیت مواد مورد استفاده در آن است. این خودرو به لطف بهره گیری از 6 کیسه هوا و استفاده از تجهیزات ایمنی نظیر سیستم‌های ABS، EBD، BA، ESP و TCS موفق به کسب 5 ستاره ایمنی از موسسه تست تصادف چین شده است. از امکانات رفاهی این محصول نیز می‌توان به آینه برقی مجهز به گرمکن، سانروف برقی، صندلی چرمی، فرمانی چرمی مجهز به سیستم‌های کنترلی، دوربین عقب و سنسور پارک اشاره کرد.

این خودرو در صورت عرضه در بازار ایران قیمتی حدود 70 میلیون تومان خواهد داشت.در آخرین آمار منتشر شده از پرفروش‌ترین سدان‌های بازار چین این خودرو در رتبه 21 این لیست قرار دارد، با این حال با نادیده گرفتن برندهای غیر چینی ایدو با فروش بیش از 12 هزار دستگاه در ماه گذشته عنوان پرفروش‌ترین سدان چینی در بازار چین را به خود اختصاص می‌دهد. جالب آن‌که امگرند7 در رتبه بعدی ایدو در این لیست قرار گرفته است.

4vx3lyx7btqy3wduaal.jpg

icm2ajji89sqgw0aana8.jpg
 

jug0ht18tkedhrourh5.png

سدان شرکت بریلیانس :

یکی از این محصولات سواری، H230 نام دارد. این خودرو دومین محصول بریلیانس در بازار ایران خواهد بود.این محصول در حال حاضر به عنوان کوچک‌ترین یدان بریلیانس شناخته می شود که برای اولین بار در آگوست سال 2012 به نمایش درآمد. حال سایپایی‌ها پس از اولین پیش فروش شاسی بلند بریلیانس از این خودرو کوچک در نمایشگاه شیراز پردهبرداری کرده اند.این محصول از پیشرانه‌ای 1.5 لیتری نیرو می‌گیر د که توان تولید 103 اسب بخار را دارد و بیشینه گشتاور آن به 143 نیوتن‌متر می رسد. این خودرو با وجود وزن 1265 کیلوگرمی‌اش توان رسین به سرعت 180 کیلومتر را داراست و استاندارد آلایندگی بورو4 را دریافت کرده است. H230 همانند برادران بزرگتر خود به 6 کیسه هوا مجهز شده‌است. این محصول در چرخ‌های جلو به ترمزهای دیسکی خنک شونده مجهز شده در حالی که چر‌خ‌های عقب از ترمزهای کاسه‌ای بهره می گیرند. سیستم های کمکی ABS به همراه EBD نیز به یاری ترمزهای می‌آیند.

برخی از امکانات این خودرو شامل آینه‌های برقی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور دنده عقب، سیستم ضد سرقت و ... می‌شود. سایپا عرضه این محصول را احتمالا به نیمه دوم سال جاری و یا سال آینده موکول خواهد کرد. می توان قیمتی حدود 40 میلیون تومان را برای این خودرو پیش بینی کرد.

همراه مکانیک



دیدگاه ها

USA: 1393/3/2409:02:40،
256
34
گل بود به سبزه نیز اراسته شد ....

لگن فول امکانات بدو آتیش زدیم به مالمون
مهدی: 1393/3/2410:39:15،
147
25
باید در سایپا لگن را تخته کرد با این همه ماشین چینی
mammad: 1393/3/2410:43:47،
99
25
یکی به من بگه أگه تغییر چراغ وسپر تیبا می شه ماشین جدید
پس بنز وشورولتو..........دقیقا چی تولید می کنن؟؟؟؟؟
حالاأگه به جای چین مثه قبل نیسان ژاپن قرارداد می بستین
چی می شد؟
اینام دوانه اند
أگه سود می خواین خوووووماشین خوب بدین بیشتر بفروشین وفروش بیشتر=سودبیشتر
سيا: 1393/3/2410:58:56،
113
21
واقعا با چه رويي رو ماشيني كه صفر تا صدشو يه شركتِ ديگه (اونم چينييييي) ساخته با افتخار پلاكِ سايپا ميزنيد؟؟؟؟؟؟بابا يكم شرم داشته باشيد،يكم عزت نفس داشته باشيد،اخه شما چه جور موجوداتي هستيد؟؟؟؟؟؟
behrad: 1393/3/2411:37:00،
40
24
تیبا باموتور1500سی سی 80 اسب بخار!!!برای جماعت تیزبین ایرانی خیلی کمه،خورودهای چینی با موتور 1600 بالای 105 اسب بخار قدرت دارند ،بقیه اش بماند؟
پیمان: 1393/3/2411:53:26،
33
24
این ایدو از نظر ظهری خیلی شبیه جنسیس سدان هست فکر کنم چینیا ایدو رو از رو اون کپی کرده باشن.
فضولی: 1393/3/2411:56:50،
52
30
جالبه بدونید تو چین , مردمش سوار ماشینهای چینی نمیشن یعنی اصلا قبول ندارن ماشیناشونو , بعد چینیهاهم از خدا خواسته میارن آشغالاشونو میندازن به سایپا و ایران خودرو , این دو تا شرکتم که با قیمت کذایی میدن دست مردم , آخه اگه من 70 میلیون پول داشتم که میرفتم یه مزدا 3 مدل 88 , 89 یا هیوندا مدل 88 میخریدم , نه این آشغال چینی رو که هرروزم باید ببری نمایندگیش , بعدشم موقع فروششون به فلاکت بیفتی
محمد: 1393/3/2411:57:51،
33
76
بابا چتون با ماشین چینی در افتادین یهنی بهتر از سمند پرشیا تندر نیستند ما که لیفان x60 داریم خیلی خیلی رازیم
علی: 1393/3/2412:00:24،
36
22
من ورنا مدل 85 دارم 12 میلیون خریدمش با موتور 1.5 95 hp داره
این حداقل 25 میلیون میدن اخرشم لگن سواری
فریدون: 1393/3/2412:19:57،
59
21
35 سال پیش کادیلاک منتاژ می کردیم بعدز این همه جمایت پیشرفت رو داشته باشین بی کیفیت ترین خودرو هایه دنیارو تاز وارد می کنیم نه منتاژ
moji: 1393/3/2417:14:28،
38
40
خدا وکیلی سایپا و ایران خودرو نحسن هر کشوری که ماشین میفرستن داخلش شورش میشه خودتون نگاه کنید. روسیه، اوکراین، آذربایجان، کشورهای آسیای میانه، عراق و مصر. تا الان 3 تاشون بلا اومده سرشون :D
علیرضا: 1393/4/1321:34:27،
29
24
میگن تفاوت هواپیما با پیر زن چیه؟
راوی میگه:هواپیما با سر بلند میشه ولی پیرزن با ته.
(هواپیما=باقی کشورهای تولید کننده
پیرزن=ماشین سازی در ایران)
تا موقعی که صنعت ماشین در ایران انتسابی باشه نه رقابتی ،هیچ کیفیتی نداریم
خوش باشین.
علیرضا: 1393/3/2409:03:11،
155
71
صد رحمت به همون آشغالای ایران خودرو
zlt: 1393/3/2411:05:44،
23
72
اگه با همین قیمت ها بدن که خوبه
مخصوصا ایدو رو
آرش: 1393/3/2417:49:07،
32
22
مطمئن باش چینیا از تولیدات داخل غیر از چند مورد انگشت شمار بهترن
علی جون: 1393/3/2409:09:12،
138
24
حداقل برید با یه شرکت درست و حسابی قرارداد ببندید، فقط فکر سود خودتون هستید

سود این خودرو سازی تو جیب کی میره که پر نمی شه؟
h.irani: 1393/3/2409:14:16،
136
22
این است افتخارملی!!!!!! شرکت سایپاچین، بزرگترین خالی بند دنیا در زمینه ماشین.. جان من ما که نمیتونیم ماشین بسازیم میریم چین!!! آشغالاشونو میاریم برای مونتاژ!!!! چه جوری موشک ساختیم!! چه فناوری هسته ای داریم آخه... بابا یکی بیادبازرسای انرژی هسته ای رو ببره سایپا و ایرانخودرو بخدا همه تحریما رم ورمیدارن که هیچ یچیزیم اضافه میدن
محمد: 1393/5/909:07:55،
19
21
موشك سازي ربطي به خودرو سازي نداره...الانم اسرائيل در زمينه تسليحات حرف اولو تو دنيا ميزنه اما خودرو سازي نداره....
چين و روسيه كه حرفي براي توليد خودرو ندارن كه بزنن اما در زمينه موشك خيلي سالها قبل موشكهاي قاره پيماي اتمي توليد و تست كردن...
منم بر اين عقيده هستم كه بايد دره خودروسازهاي ايراني تخته بشه و خودروهاي باكيفيت دنيا وارد بشه...خودروسازها بجاي توليد خودرو كارشون رو روي توليد چيزاي بهتر بزارن...
aref: 1393/3/2409:16:00،
120
21
راهشو یاد گرفتن.... ختماً یه کلاهی سر چین میذارن... یه کلاه گشادم سر ملت خودمون... بعدم ماشینارو با 500% سود میفروشن به خلق الله!
مجید: 1393/3/2409:16:16،
52
24
میگم بچه ها اینه بغلش با کنسول داخل اشتباه نشده .
farzan: 1393/3/2409:18:12،
36
25
مشخصه پلت فرم ها کپی نشدن و همگی طراحی خودمونن.
پیاده: 1393/3/2409:30:36،
74
22
نگران چین و سایپا نباشید دوستان
همچین این مردم فرهیخته ایران عزیز در صف خرید این لگنها می ایستند که نگو مشکل ما بیشتر داخلی هست نه خارجی
آرشا: 1393/3/2409:43:56،
41
39
با سلام و خسته نباشيد از برنامه خوبتون...
داغون واسه ي دقيقه ايناست...
چيني يعني دور ريختن پول،از دست دادن جون
مهدي: 1393/3/2410:03:18،
46
22
اولا كه ما پول نداريم يه پرايد نو بخريم بعد از كجا بياريم ٤٠ ميليون بديم چيني بخريم؟
دوما چرا بريم چيني بخريم كه موقع فروش منت هزار نفرو بكشيم تا بتونيم بفروشيمش؟
سوما دعوا سر اينه كه ماشين چرا اينقدر گرون شده و مردم قدرت خريد ندارن بعد سايپا ميره ماشين چيني مياره هفتاد ميليون، در واقع ميشه گفت:
"ما ميگيم شاه نميخوايم، پالون خر عوض ميشه!!"
کوکو: 1393/3/2410:23:35،
25
65
اینقدر بگید تا عقب بمونین.غرغر کردن کار پیرزن هاست.اگه میتونی برو جلوش رو بگیر.اگه نمیتونی هم نظرت رو به کسی به زور تحمیل نکن.همینه میخوای بخواه نمیخوای نخواه.ملت رو گمراه کردید با نخریدن الان بیچاره ها باید برن 2 برابر پول بدن.
کوکو: 1393/3/2410:29:54،
23
79
دوست داری BMW Z4 رو بیارن جلوی در خونتون با 3 میلیون پیش پرداخت و اقساط ماهیانه 25 هزار تومن بیارن جلوی در خونتون؟هر چی درست داری بگو بنز SLK هم هست پیش پرداخت 3.200 با اقساط 27 هزار تومن.مازراتی 3.500 اقساط 30 هزار تومن.
hamid: 1393/3/2415:44:21،
27
21
کوکو جان برو یه آب سرد بخور داغ کردی!!!
رضا: 1393/3/2410:46:43،
35
18
کاش میمردیم این دستاوردهای چینی رو نمیدیدیم
قلی: 1393/3/2410:49:55،
38
27
ماشین ارایه شده ارزشی معادل سیزده میلیون تومان دارد جراجلوی این اجحاف گرفته نمیشود
حسن 2: 1393/3/2411:58:50،
20
25
دعوا سر اينه كه ماشين چرا اينقدر گرون شده و مردم قدرت خريد ندارن.پس بنز وشورولتو..........دقیقا چی تولید می کنن؟؟؟؟؟ برای جماعت تیزبین ایرانی خیلی کمه!!!رو راست چی درست داری بگو ؟
کورل: 1393/3/2614:56:42،
59
23
چی چی کفتی؟؟؟
حسین خره: 1393/3/2614:57:24،
55
41
وستای خوبم چرا متوجه نمیشید به این شعار:
خودروی ملی ،افتخار ملی!!!
علي: 1393/3/2412:12:07،
60
43
اينهمه تنوع ماشين رو ميخان بدن بيرون بعدا قطعاتي كه خراب ميشه رو كي ميخاد بده. ماشين هاي جديد عمرشون 5 سال هست بعد پنچ سال كه خراب شدن كسي سر در نمياره از تعميرشون و قطعاتشون هم پيدا نميشه
ناشناس 2: 1393/3/2413:01:21،
46
28
با قیمت زیر 40 میلیون (با ارز آزاد) در کشورهای دیگه میشه ماشینهایی مثل:
کیا پیکانتو، فورد فیستا و فورد کا، نیسان ورسا، شورلت اسپارک، داچیا ساندرو اتاق جدید، سیتروئن C1، کیا ریو 2014، پژو 108 و فولکس Up، سوزوکی آلتو و .... خرید. همه اینها هم مصرفشون زیر صدی 5 لیتره.
چرا باید مردم ماشین چینی سوار بشن؟
صابر: 1393/3/2507:49:08،
27
26
دوستای خوبم چرا متوجه نمیشید به این شعار:
خودروی ملی ،افتخار ملی!!!!!
ahoo: 1393/4/500:31:15،
29
18
فکرکنم سایپابااین رونداسمشوهم بکنه چینی بدنیست /سایچین اسمیه که به هردومیاد دیگه مردم هم تکلیفشون معلوم میشه اخه شماطرفدارتولیدملی هستین یاتولیدچین؟
هویج: 1393/4/622:29:09،
23
20
رسما هرچی ماشین چرت چینیه اسم الکی پلکی ای میزارن سرش با قیمت بالا میدن به خورد ملت بدبخت ..... ای تو روح بعضیا
احمد: 1393/4/2414:07:09،
25
18
سایپا با این کیفیت خودروهاش قصد جون همه رو کرده
هر روز هم داره یه خودرو مسخره دیگه رو که برادر چین تولید میکنه رو میسازه یا بهتر بگم مونتاژ میکنه
واقها اینا فقط به سود بیشتر و بهتر پر کردن جیبشون فک میکنن و میگن پول و جون و ... مردم به درک !!! ما این رو داریم میبینیم !
چقدر هم که ادعای بیخود میکنن
یه کم شهامت هم داشته باشین بد نیست
فقط میگید خودرو ملی و خودرو ایرانی و ساخت داخل و ...
آبروی ایرانی رو توی دنیا بردید !!
M.R.S: 1393/5/414:17:46،
22
16
من که عاشقش شدم از هرچی ماشین ایرانیه بهتره پراید 3میلیونی رو23میندازن به مردم پزو206رو40میلیون ...میندازن به مردم ازنظرمن ازماشین ایرانی بهتره وفکرکنم ازmvmوx33چین جلو بزنه ورقیب نداشته باشه
رضا: 1393/5/422:29:25،
18
19
سال 46 ایران وکره هردو باهم مونتاژ دوخودروراشروع کردند که سهم ایران شرکت تالبوت انگلستان بود وجالب بامدیریت های مورثی درایران مادربه در باخواهش وتمنا دنبال مدل های مختلف کره ایی هستیم وآنها به ما نمی دن ومیگن کلاس خودروهاشون پایین میارییم بااین آسفالت خیابون هامون ومارا به چینی های حواله می دن .بابا ماماشین نمی خواهیم آدم دلسوزکه دلش برای این کشور 10000ساله بسوزد می خواهیم بسه ددیگه خجالت بکشین.
سارا: 1393/5/522:47:41،
26
22
من از دوستان سوال دارم؟آيا شما ها سوار اين ماشىن شدید که نظر ميديد,تا کى بايد هر چيزى رو نديده قضاوت کنيم نميخوايم ول کنيم اين اخلاقامونو
محمود: 1393/5/623:06:49،
21
19
ادم می میره واسه این فرغون های چینی.قربان پیکان مدل 46
محمدحسین: 1393/5/812:33:39،
13
21
انشاالله خدازمین گیرتون کنه یکم هم فکرمردم باشیدهمیشه دنبال جیبهای بزرگ خودتون نباشید آخربااین شرکت‌های چینی قراردادبستن یعنی سرمایه مردم رادورریختن
الی: 1393/5/1215:35:59،
82
12
یه ضرب المثل هست که میگه گربه دستش به گوشت نمیرسه میگه پیف پیف بو میده! :))))))
سارا: 1393/5/1319:21:36،
85
34
داداشه عزيزم کسى مردم رو مجبور نکرده که اين ماشينارو بخرن که شما اين جورى نفرین ميکنى
رضا: 1393/5/1400:58:07،
88
18
کاش میدونستم چندتا از این دوستان که نظر دادند سوار این ماشین شدند.
ماشینش هنوز توی ایران نیومده که سوار بشید و نظر بدید.این عکسها هم همش شرکتی هست.هنوز دست مصرف کننده ندادند.
مضافا که قیمت و امکانات را هم باید سنجید.
اگر BMW سوار بشید و یکبار سرویس عادی برید تا روغن و فیلتر عوض کنند و یا به یه مشکل گیریبکس بر بخورید چهرتون دیدن داره!
با پول 70 تومانی که نمیشه بنز سوار شد.
در ضمن تحقیقات وسیع کردم . این ماشین توی خارج 43 میلیون میارزه که توی ایران نزدیک 70 تا تموم میشه! در حد خودش ماشین خوب و خوش سواری هم هست.طراحیش هم برای ایتالیا هست.
یه نکته : الان همه چیز چینی هست حتی گوشی اپل که ادعای آمریکایی بودنش میشه.
حامد: 1393/6/1510:00:50،
47
13
سلام رضا جان.
ممنون از اطلاعات مفیدت.
شما میدونی این شاسی بلند CS35 قیمتش نهایت چند در میاد؟
و نسبت به لیفان X60 چه برتری هایی داره؟ با توجه به اینکه قیمت لیفان 56 هستش الان؟
هادی: 1393/5/1500:10:40،
51
44
حالا مطمین باشین همینایی که انقدر بد می گن و خودشون و مخالف تولیدات ایرانی و چینی نشون میدن و یسری هم تیک زن دارن خودشون یا تا الان رفتن اسم نوشتن یا خواهند رفت .... چون بزرگترین مشکل ملت ما حزب باد بودنه نه عقل و درایت و فکر ... تا یکی ادای متفکر در میاره بقیه بدون هیچ تحقیقی دنبالش راه میافتن ... ما ایرانی ها سزاوار این عقب موندگی هستیم ...
کاوه: 1393/6/619:46:44،
14
42
خودروی چینی افتخار ملی
کاوه: 1393/6/619:54:23،
20
44
بعضی ها تو حسرت یه پراید مدل ۷۵ اند وبعضی یا تو فکر ماشینهای چند صد میلیونی نظر دادن درمور د خودروی چینی یا سایپا بستگی به پول جیبتون داره
رضا: 1393/6/1512:35:52،
60
26
سلام حامد جان،سوال کرده بودید که قیمت CS35 چقدر میشه و تفاوتش با X60 چی هست. در مورد قیمت CS35 که هنوز چیز مشخصی درنیومده! اما میشه انتظار داشت که بین 75 تا 85 قیمت بدند! به نسبت قیمت 140 تا 160 تومانی توسان و اسپرتیج ، خیلی مقرون به صرفه هست. با اونها مقایسه نمی کنم . ولی تستهای ایرانش انجام شده و به ادعای سایپایی ها خوب هم جواب داده.
اما در مورد X60 هم که الان قیمتش بالای 60 تومان هست. گیریبکسش 5 سرعته دستی هست . و البته خود من میپسندمش! اما خود شرکت لیفان شرکت منحصرا چینی هست . و تا الان شریک خارجی نداشته.
اما چانگان CS35 گیریبکسش اتوماتیک و تیپ ترونیک هست.در موتورش هم از سیستم Blue Core استفاده شده . طراحیش توسط ایتالیایی ها انجام شده و در کل یک شاسی بلند اسپرت و جوان پسند هست. شرکای شرکت چانگان هم فورد-مزدا-سوزوکی-پژو سیتروئن هستند. در کل یک شاسی بلند جوانپسند و پر مشتری به نظر میاد.
bahar: 1393/6/1603:00:04،
59
20
من چانگان cs35 رو ثبت نام کردم، با اطلاعاتی که از سایت های داخلی و خارجی درباره این ماشین بدست آوردم به نظرم ماشین خوبیه و به زودی جایگاه خودش رو توی بازار ایران هم پیدا میکنه.. این که سایپا این محصول رو مونتاژ و عرضه میکنه باعث میشه تا حدودی خیال مون از خدمات و قطعات هم راحت باشه.... مردم ایران عادت دارند هر چیزی رو اولش طرد کنند و بعد بخرند و با افتخار هم سوارش بشن... از ماشین های بی کیفیت و بدون امکانات داخلی خودمون که بهتره و حداقل در قبال پولی که میدیم یک سری آپشن ها و امکانات روز رو هم استفاده میکنیم. آخه عقب ماندگی و اکتفا کردن به یه اتاق و شاسی و فرمان ماشین تا کی ؟!!!!
آفرود: 1393/7/420:50:15،
46
17
بالاخره قیمت محصولات تازه وارد چانگان درآمد. شاسی بلند چانگان CS 35 به قیمت تمام شده 83 میلیون و 900 هزار تومان و سدان Eado به قیمت تمام شده 79 میلون و 900 هزار تومان .
قابل ذکر است که هر دو محصول مدل 2015 بوده و همراه با 5 سال گارانتی و در قیمت تمام شده بیمه ثالث کامل + بیمه بدنه + امداد شبانه روزی 247 + عوارض و مالیات لحاظ شده است .
با توجه به قیمت اعلام شده و قیمتی معادل نصف محصولاتی مثل توسان و اسپرتیج ، خرید شاسی بلند CS 35 یک برد برای مصرف کننده محسوب میشود.
خریدارانی مثل بهار خانم به موقع عمل کردند و پیش بینی و تحلیل بازارشون درست بوده.
احسان: 1393/9/2019:15:46،
12
26
سلام چرا ما خودروهایی مانند پراید که تقریبا 25ساله که ما اونارو سوار میشیم باعوض کردن 2 چراغ که اسمشو گذاشته پراید131 که به خودروی پراید میگن کالاسکه ی مرگ دوباره اونارو سوار میشیم
ایرانی: 1393/11/722:48:24،
6
5
وقتی در طول 60 سال عرضه تولید خودرو رو ناری اینجوری میشه ....
هم خودروی داخلی آشغاله هم چینی
نخرید آقا ...........................................................................................................................................................................................................................................................
وحید: 1394/1/2119:36:19،
16
18
بچه ها بحث اینه ک چندسال پیش(۱۰سال هم نمیشه) شما ۶۲ میلیون میدادی بی ام دبلیو ایکس ۳ سوار میشدی ولی الان هفتاد میلیون میدی خودروی چینی,ببینید امکانات رو ول کن چرا نمیگید مردم چرا الان دستشون ب گوشت نمیرسه؟انصاف نیست همچین قیمتهایی برای همچین ماشینهای چه بنز چه چانگان چه پراید و سمند و.... برا همین وقتی بنز ببری سرویس قیافت دیدنی میشه,چون ماشین ۵۰ میلیونی رو ۴۵۰ میلیون میدن خوب سرویسشم ۱۰ برابر میشه
محمد: 1394/2/1614:18:04،
22
15
اگه فراخوان بدن مطمئنا طراح های کشور ما می تونن سنگ تمام بزارن اونوقت کلی خودرو با ظاهری بی خود از چین میارن اونم با قیمت بالا که اگه یه خورده روش بذاری می تونی خودرو خوب بخری مقصر خودمون هستیم که می خریم اگه مثل بعضی از کشورا استقبال نکنیم مجبورن درستش کنن
Ta: 1394/4/2819:23:18،
12
12
باعث تاسف هست که به جای کشور های دارای تکنولوژی خودرو به دامن چین کپی کار پناه بردند
نشان از بی کفایتی مسولین خودرو و زیاذه خواهی اوناست که سرمایه ملت رو به اهن پاره های چینی تبدیل کردند
افشین: 1394/6/2001:41:31،
6
5
داداش اولا تا ما ایرانی جماعت از خرید خودروی صفر دست نکشیم همین داستان رو تا ابد خواهیم داشت البته این راهکار تحریم خرید خودروی صفر باید مقطعی باشه چون اونجوری هم تند رفتن موجب بیکاری عده کثیری از هموطنان ما میشه به نظر من اون دستهای پنهان قیمت گذاری که یامفت دارن جیب ملت رو میچاپند باید قطع کرد ودولت پای خودش رو از این سیستم باید بکشه بیرون تا خودروساز خودش بانظارت یک ارگان مورد اطمینان مردمی بسازه وبفروشه در غیر اینصورت ما با این مافیا مدام باید بجنگیم که اونهم میشه همین تحریم خرید خودروی صفر و.... که مقطعی هستش واز طرفی همه رو نمیشه مجاب به این سیستم کاری‌ کرد

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
ایران تلنت
نگین خودرو
آیسان پرواز

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
دیجی استایل