کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تولید محصولات جدید سوزوکی در ایران


کد خبر : ۵۲۴۹چهارشنبه، ۲۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۷:۰۷۱۲۳۳۴ بازدید

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از مذاکره برای تولید محصولات جدید شرکت سوزوکی در ایران خبر داد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو از مذاکره برای تولید محصولات جدید شرکت سوزوکی در ایران خبر داد.

به گزارش ایسنا، عبدالله بابایی در حاشیه سیزدهمین نمایشگاه بین المللی خودروی شیراز اظهار کرد: تولید سوزوکی گراند ویتارا پس از مدتی وقفه در چند ماه آینده آغاز خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که سوزوکی یکی از شرکت‌هایی است که برای گسترش همکاری‌ها در حال مذاکره با آن هستیم، خاطرنشان کرد: تولید دیگر محصولات سوزوکی در ایران نیز در دستور کار مذاکرات قرار دارد.

بابایی ادامه داد: پروژه رانا هاچ بک به دلیل نیاز به بررسی‌های بیشتر فعلا مسکوت مانده است و پس از بررسی‌ها درباره آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو افزود:‌ دنا به عنوان جدیدترین محصول گروه صنعتی ایران خودرو تا دو ماه آینده وارد بازار خواهد شد و احتمالا 15 هزار دستگاه از این خودرو در سال جاری تولید می‌شود.

 

وی با بیان این‌که تولید ایران خودرو حدودا سه برابر شده است تصریح کرد:‌ با رشد عرضه خودرو قول می دهیم در سه ماهه دوم سال جاری قیمت‌ها در حاشیه بازار کاهشی خواهد بود ضمن آن که در سه ماهه سوم و چهارم نیز قیمت‌ها در بازار آزاد به ثبات خواهد رسید.

 

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو ادامه داد: در آینده نزدیک عرضه خودرو به تقاضای آن نزدیک خواهد شد به گونه‌ای که ایران خودرو روزانه بیش از 2500 دستگاه خودرو را وارد بازار خواهد کرد.

 

وی در رابطه با مشکلات مصرف‌کنندگان برای خرید خودرو از طریق فروش اینترنتی اظهار کرد: در فروش فوری دو روز پیش لحظه‌ای 70 تا 80 هزار تقاضای خرید روی سایت اینترنتی فروش فعال بود آن هم در شرایطی که در این مرحله حدود 20 هزار دستگاه خودرو فروخته خواهد شد.

 

بابایی با بیان این‌که میزان مراجعه مصرف‌کنندگان به سایت اینترنتی برای خرید خودرو بسیار بیشتر از میزان خودروی عرضه شده است، تصریح کرد: به دلیل تفاوت قیمت کارخانه و بازار خودروها بخش قابل توجهی ازاین تقاضاها مربوط به کسانی است که می‌خواهند خودروی خریداری شده مجددا در بازار آزاد عرضه کرده و سود کنند.

 

وی ادامه داد: در این زمینه تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم ممنوع کردن خرید خودرو برای کسانی بود که از سه ماه قبل از عید خودرو خریداری کرده بودند و به هر شماره کارت ملی نیز تنها یک خودرو تعلق می‌گیرد.

 

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در رابطه با احتمال افزایش قیمت رسمی خودروها اظهار کرد: به دلیل رشد هزینه‌های انرژی حق زحمه منابع انسانی قیمت مواد اولیه و غیره محصولات نیز باید افزایش یابد البته ما تابع شورای رقابت هستیم و هر چه از سوی شورای رقابت با توجه به تورم بخشی یک سال اخیر ابلاغ شود اجرایی خواهد شد.

 

وی با بیان این‌که تلاش می‌کنیم با رشد تولید هزینه‌های تمام شده تولید محصولات کاهش یابد، تصریح کرد: در نتیجه تلاش می‌شود در صورت افزایش قیمت‌ها حداقل افزایش ممکن صورت گیرد.

 

بابایی ادامه داد: دو سال بحرانی صنعت خودرو در سال‌های 91 و 92 رو به پایان است و افق روشنی پیش روی صنعت خودروی ایران قرار دارد. به گونه‌ای که تلاش می‌کنیم از شرمندگی مشتریان خارج شده و در راستای ارتقای کیفیت و کمیت محصولات حرکت کنیم.

 

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو با بیان این‌که در سال جاری تاکنون 137 هزار دستگاه در گروه ایران خودرو تولید شده، خاطرنشان کرد: حدود 110 هزار دستگاه از این محصولات تحویل مشتریان شده و 27 هزار دستگاه نیز درحال توزیع و تحویل است.

 

وی ادامه داد:‌ در سال جاری تاکنون بیش از 155 هزار دستگاه ثبت نام فروش صورت گرفته که 110 هزار دستگاه آن مربوط به فروش فوری و 45 هزار دستگاه پیش فروش بوده است.

بابایی با بیان این‌که هم اکنون اختصاص سهمیه به نمایندگی‌های فروش در استان‌های مختلف یکسان است تصریح کرد: اما در آینده سهمیه استان‌هایی چون تهران به دلیل بیشتر بودن تقاضای آن‌ها افزایش می‌یابد.

معاون بازاریابی و فروش گروه صنعتی ایران خودرو در رابطه با تحقیق و تفحص مجلس از صنعت خودرو اظهار کرد: به هر حال نتایج تحقیق و تفحص باید در صحن علنی مجلس بررسی شود و ما تابع قانون و دستورات ابلاغی خواهیم بود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها