کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

جزئیات دو بخشنامه جدید خودرویی گمرک


کد خبر : ۵۰۰۳چهارشنبه، ۷ خرداد ۱۳۹۳ - ۰۷:۰۹:۱۶۵۲۳۲ بازدید

گمرک ایران در بخشنامه هایی جداگانه به مدیران کل، ناظرین و مدیران کل گمرکات اجرایی کشور خواستار تعیین ارزش گمرکی یک مدل سواری وارداتی میتسوبیشی و همچنین یک مدل کامیونت چینی شد.

 گمرک ایران در بخشنامه ای به ناظرين، مديران كل و مديران گمركات اجرائي کشور خواستار تعیین ارزش گمرکی سواري هاي وارداتی MITSUBISHI سال 2015 شد.

در بخشنامه گمرک آمده است: در اجراي تبصره 6 قانون خودرو و بر اساس مفاد صورتجلسه شماره 535 مورخ 93.02.16 كميته مشترک گمرک جمهوري اسلامي ايران و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش انواع سواري هاي MITSUBISHI سال 2015 ساخت ژاپن ارسال می شود. مقتضي است دستور فرمايند ارزشگذاري سواري هاي وارداتي مربوطه با توجه به ارزش هاي اعلام شده و با در نظر گرفتن بيمه انجام گيرد.

گمرک ایران در بخشنامه دیگری اعلام کرد: در اجراي تبصره 6 قانون خودرو و بر اساس مفاد صورتجلسه شماره 535 مورخ 93.02.16 كميته مشترک گمرک و وزارت صنعت، معدن و تجارت ارزش كاميونت JAC مدل N75-WLA سال 2014 ساخت چين ارسال می شود. مقتضي است دستور فرمايند ارزشگذاري كاميونت وارداتي مربوطه باتوجه به ارزش هاي اعلام شده و با در نظر گرفتن كرايه حمل و بيمه انجام گيرد.

تصاویر دو بخشنامه جدید خودرویی گمرک :


x6zdduajwx5exyi322l.jpg

z460ao4x3bvm2coypzak.jpg
 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها