کانال تلگرام ایران جیب

آخرین اخبار

فروشگاه اینترنتی مدیسه
تور لحظه آخری,تور کیش,تور دبی,تور آنتالیا,تور ترکیه,تور استانبول
صرافی آرز
دهکده ساحلی الیت
زیرپوش ضد عرق
ایکاپ
نیسان
مجتمع فنی تهران
کانال تلگرام ایران جیب

فهرست رتبه بندی شرکت‌های بیمه منتشر شد

کدخبر:۴۹۴۸شنبه، ۳ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۲:۳۷۵۳۴۹۸ بازدید

گزارش بیمه مرکزی براساس ذخایر فنی،آخرین اطلاعات صورت های مالی مصوب شرکت های بیمه ای و آیین نامه شورای عالی بیمه تهیه شده و شرکت های ...

گزارش بیمه مرکزی براساس ذخایر فنی،آخرین اطلاعات صورت های مالی مصوب شرکت های بیمه ای و آیین نامه شورای عالی بیمه تهیه شده و شرکت های بیمه ای تا 20 درصد سرمایه خود، مجاز به پذیرش ریسک خواهند بود. 

براساس اعلام بیمه مرکزی، پس از شرکت سهامی بیمه ایران که با پذیرش 613 .4.453 میلیون ریال رتبه نخست جدول رده بندی ظرفیت مجازقبولی اتکایی شرکت های بیمه را به خود اختصاص داده است، بیمه البرز با 1.457.312 میلیون ریال درمکان دوم جای گرفت وشرکت بیمه آسیا نیز با 1.443.380 میلیون ریال درمکان سوم این جدول رده بندی ایستاد. 

جدول رده بندی آخرین ظرفیت مجاز قبول اتکایی شرکت های بیمه ای به این شرح است: 

ردیف شرکت بیمه ظرفیت نگهداری (میلیون ریال) 1  ایران  4.453.613
2  البرز  1.457.312
3  آسیا  1.433.380
4  دانا  793.819
5  پارسیان  787.084
6  ملت  634.333
7  دی  571.089
8  توسعه  571.545
9  پاسارگاد  455.144
10  کارآفرین  447.286
11  معلم  390.541
12  کوثر  302.571
13  سینا  291.674
14  رازی  277.658
15  نوین  260.414
16  آرمان  231.107
17  سامان  203.096
18  میهن  181.057
19  ایران معین  146.869
20  ما  141.894
21  سرمد  80.000
22  تعاون  56.000
23  امید  27.986
24  حافظ  23.754
25  آسماری  20.176

همراه مکانیک



دیدگاه ها

دلار: 1393/3/316:51:45،
63
158
بیمه فقط بیمه ی اسیا
م : 1393/3/320:11:23،
83
51
این رتبه بندی ، مربوط به ظرفیت اتکاییه و در مورد رتبه بازار و کیفیت نوع بیمه نیست.
آسیا : 1393/3/320:16:45،
59
94
بیمه ایران زمان رضا شاه و آسیا از 1338 تاسیس شدند. حالا اون حضراتی که منفی دادن بگن کدام بیمه خوبه ؟ بیمه واسه اون کسایی بده که قصد کلاه گذاشتن سر بیمه رو دارن. البته ما ایرانیها آدمهای خوبی هستیم.
ؤ: 1394/3/2811:10:12،
70
43
فقط پاسارگاد
سیاوش: 1394/9/1416:37:04،
15
35
بیمه فقط و فقط البرز.خیلی مشتری مدار و خیلی هوای مشتری رو دارن و خیلی پاسخگو و کلا وقتی به بیمه البرز مراجعه میکنم از اینکه این بیمه رو برای موارد مختلف بیمه ای انتخاب کردم احساس رضایت خاصی بهم دست میده و در کل واقعا راضیم.تازگیا میخوام بیمه عمر و پس اندازش رو برای همسرم هم بخرم. کارشون رو حساب و کتاب هست و کل پرداختیهام مشخصه و کل موارد جز به جز نوشته شده و کل پولی که بابت بیمه اتش سوزی و شخص ثالث و عمر و پس انداز میتونم بگیرم با توضیحات جامع بهم تحویل شده.
حق: 1393/3/316:58:25،
84
46
خب حالا چیکار کنیم چیزی نداریم بیمه کنیم یه کم به مردم بها بدید کاری بکنید مردم بتونند چیزی بخرند تا برند بیمه کنند
مهيا: 1393/12/1012:11:56،
30
54
خداييش بيمه فقط بيمه ايران واسيا كه از زمان قديم بودند وسرمايه مملكت خودمون هستند بعضي ها منصفانه قضاوت نميكنند وجوگير احساسي ميگند وحافظه خوبي ندارند مشكل خيلي از ماها همينه زود همه چي يادمون ميره
معلم: 1393/3/317:56:44،
59
51
لطفا به جایگاه بیمه اتیه سازان حافظ در جدول توجه کنین.متولی بیمه طلایی فرهنگیان شده .مبارکمون باشه.چشم اقای وزیر روشن.
م : 1393/3/320:12:19،
44
40
این رتبه بندی ، مربوط به ظرفیت اتکاییه و در مورد رتبه بازار و کیفیت نوع بیمه نیست.
علی: 1393/3/318:36:59،
41
66
بیمه فقط ال نوذ
حرف حساب: 1393/3/320:47:39،
87
61
مردم عزیز خواهشن باور نکنید این جدول دروغه بیمه ایران از همه بیمه ها ضعیفتره
احمد: 1393/3/409:24:20،
54
99
اگه بیمه ایران ضعیفه چرا 50 درصد بازار رو تو دستش گرفته مطمئن باشید تا چند سال دیگه 80 درصد بازار رو میگیره
علی: 1393/3/601:43:48،
35
77
آقای احمد جناب حرف حساب هم گفتند که دروغه دروغ.شما ساده لوحید
محسن: 1393/12/916:01:03،
27
46
مردم عزيز حرف اين اقا رو ارزش نداره بيمه فقط بيمه ايران سال تاسيس 1314 جواب بعضي بيسوادان رو بايد داد
مريم: 1394/3/200:22:44،
58
27
اقاى احمد بيمه ايران ٥٠٪ بازار رو گرفته چون اسم دولتى بودن رو يدك ميكشه. و مردمما هم هنوز دل بستن به پسوند دولتى بودن و اولين بودنش. دقيقا مثل بانك هاى خصوصي و دولتى ميمونه . هنوز هم همهفك ميكنن بانك ملى بهترين بانكه در صورتى كه بانك هاى خصوص هم سود بيشترى ميدن هم خدمات به روز ترى
حميد : 1394/6/421:05:27،
21
39
چيزي نميدوني نظر نده بيمه ايران 90سال قدمت داره
نسرین: 1395/3/1713:10:51،
42
32
آقای محسن سوادتو بزار دم کوزه آبشو بخور، کدوم سوادی گفته قدمت طولانی یک چیز مبنی بر خوب بودن یک چیز مخصوصا تو مملکت گل و بلبل ما، به عنوان مثال:(توی ادارات هرکسی که زیر آب زنه سالهای بیشتری در آن اداره می مونه و این بنا به سواد شما یعنی کارمند بهتری بوده که در آن اداره بیشتر مونده؟) یا خونه هایی که قدمت بیشتری دارند آیا از خونه های جدید ساخت بهترن؟و خیلی از این مثال ها ...
محمد: 1393/3/323:17:42،
104
47
بیمه فقط بیمه دعای مادر
امیر: 1393/6/220:00:46،
99
70
بیمه پاسارگاد بیمه برتر تمام شد و رفت
نماینده: 1393/7/2820:23:31،
58
56
آقا سلام من نماینده پسارگاد هستم و به جرات میگم آشغال ترین شرکت بیمه مخصوصا در رشته عمر و مسئولیت بیمه پاسارگاد می باشد .باز گلی به گوشه جمال بیمه توسعه حداقل ندارن وخسارت نمیدن اینها دارن و خسارت نمیدن هرچی رابطه در پاسارگاد قوی تر باشه خسارت میگیری و اگر کسی را نداشته باشی مطمعنا باید از خیر خسارت بگذری
امیر: 1393/9/1319:38:11،
49
39
واقعا من با نظر دوستم در رابطه با عدم کیفیت بیمه های عمر و مسئولیت وبیمه بدنه پاسارگاد موافقم .فقط زرق وبرق زیاد دارن ضمنا تو شهر ما برا عدم پرداخت درست خسارتاشون بنر هم زدن
داود: 1393/7/817:02:49،
25
69
بابا بیخیال کی بیمه نوین رو ول میکنه بره بیمه دیگه
محسن: 1393/8/1921:08:42،
39
59
سلام چرا چرت میگی برعکس بهترین طرح بیمه عمر در کشور متعلق به بیمه پاسارگاده معلومه گشادی از خودت بوده که نتونستی تو شرکت بیمه پاسارگاد موفق بشی اگرم نمیتونی کار کنی مجبور نیستی هررررررررری
رضا: 1393/9/2519:52:45،
43
23
محسن جان سلام اتفاقا خوب هم کار کردم اما شرکتمون جواب درست به مردم نمیده وموقع پرداخت خسارت ملت را اذیت میکنه فعلا دارن از شما بیگاری میکشن .تو گشاد نیستی ولی بسیار ساده لوحی کارهای بزرگ در ایران مال پسر ضمیری هست درسته کارمزد خوب میگیری اما یه ذره به دور وبرت نگاه کن تنها شرکتی که پسر مدیر عاملش به عنوان نماینده داره فعالیت میکنه پاسارگاده .چند ساله دیگه خودت کامنت میزاری که واقعا چقدر اشتباه کردی وچقدر روسا دروغ گو هستن .میدونی مدرک مدیر امور شعب ونمایندگان بیمه پاسارگاد دیپلم هست .!!!!!وتمامی نمایندگان وشعب زیر دست آقا .اکثر روسای شعب ومدیران منطقه هم افرادی با حاشیه های زیاد در سایر شرکتها بوده اند والان شدن رئیس شعب بیمه پاسارگاد در سطح کشور.یه فکری برا آبروی خودت در سالهای آینده بکن
محسن: 1393/8/1921:10:37،
50
57
بهترین بطرح یمه عمر در کشور فقط بیمه عمر پاسارگااااااااااااااااد
رضا: 1395/9/312:58:54،
18
10
بیمه پاسارگاد بد ترین بیمه موجوده , تجربه شخصیم برای بیمه بدنه باعث شد خیلی سریع بیمه رو عوض کنم , وقتی خصارت میبینیم نباید بدوییم دنبال بیمه و خودمون اخرش پول بزاریم روش!!!
عاطفه: 1396/1/3111:51:50،
2
1
سلام. هرچند بیمه عمر کلا خوبه ولی درمورد این تعصب خاص روی بیمه پاسارگاد و فعالیت های این شرکت امیدوارم بعدا پشیمون نشید. موفق باشی
کارمند بیمه : 1393/9/1614:15:38،
29
29
جواب اقای معلم

آقای معلم بیمه حافظ که در ردیف شرکتهای بیمه آمده شرکت آتیه سازان حافظ نیست چون شرکت آتیه سازان اصلا جزءشرکتهای بازرگانی نمی باشد وبیمه مرکزی ان شرکت را به رسمیت نمی شناسد

جهت اطلاع
مهدی: 1395/4/723:50:12،
23
31
سلام دوستان من دارم نمایندگی بیمه تعاون را میگیرم ،ایا به نظر شما بیمه خوبی هست وتوی کشوربین مردم جا افتاد؟
عزیز: 1393/9/2319:29:02،
26
55
سلام به همه مردم عزیز ایران که بیشترین اعتماد را به بیمه ایران دارند.
علی: 1393/9/2418:06:30،
26
46
سلام
بیمه فقط بیمه دانا خداییش بیمه خوبی هست
عرفان: 1393/9/2714:31:15،
19
42
با سلام؛

من رئیس بخش بیمه یک شرکت تولیدی هستم،از سال 1380تمامی پرسنل زا بیمه مکمل درمان و حادثه کردیم با بیمه های مختلف و لی هیچکدام مانند بیمه البرز به ما خدمات نداده و همه همکاران طبق اخرین نظر سنجی مشتاق برخورداری از امکانات بیمه البرز هستند.
محسن: 1393/9/2722:07:33،
46
37
من که به عنوان نماینده در بیمه پاسارگاد کار میکنم هرموقع خسارتی پیش اومده طبق قانون خسارت کامل پرداخت شده و هیچکی ناراضی نبوده نمیدونم تو کی هستی و روی چه غرضی داری بیمه پاسارگاد و خراب میکنی ولی برات متاسفم. هرکی در هرجایی که کار میکنه باید اخلاق کاری داشته باشه. به نظر من بیمه پاسارگاد یکی از بیمه های خوب کشوره
هرمز: 1393/10/1518:57:27،
30
23
محسن جان سلام نماینده خودتون داره اقرار میکنه حتما یه چیزی هست که داره میگه مردم مریض که نیستن .اگر شرکت شما شرکت خوبی باشه مطمعنا غرض ورزی تعداد محدودی آدم شما را خراب نمیکنه ولی نظرش جالب بود اگر پسر مدیر عامل شرکت نماینده باشه احتمال قریب به یقین باید رو حرفاش کمی فکر کرد.همه چی انحصاری شنیده بودم به غیر از بیمه !!!!!!!.حتما نون خوبی داره دیگه .برای همه شرکتها آرزوی عمل به تعهداتشون دارم
نظر رضا جای فکر داره باید تحقیق کرد مخصوصا در رابطه با مسئولین شعب وخداکنه اشتباه باشه
بهار: 1395/11/222:07:18،
12
6
من میخوام نمایندگی بزنم و بیمه میهن ب سرعت بخاطر سابقه کاری و رضایتمندی ک رئیس شعبه از من دارند میتونم بگیرم
ولی دوستان دیگه بیمه پاسارگاد و کار افرین رو پیشنهاد میکنند
شما با توجه ب سوابق کاریتون فکر میکنید بیمه پاسارگارد پاسخوی خوبی برای مردم هست؟؟ و نحوه خسارت دهی و توانگری این شرکت چطوره ؟
علی: 1393/10/1719:09:53،
29
29
سلام من 4 سال نمایندگی بیمه توسعه داشتم یعنی آشغالترینه -ایه سالی هست که نمایندگی بیمه دانا گرفتم خداییش بیمه خوبی هست بیمه ثالث 15 درصد تخفیف داره قیمتش محشره با همون تعهدات عالیههههههههههههه-بیمه های عمرشم مهشرهههههههههه-
کلا بیمه دانا عالیه
رضا: 1393/10/2917:33:51،
21
36
بيمه فقط بيمه كوثر واقعا بيمه قوي و خوبي هست ظرف 24 ساعت خسارت پرداخت ميكنه ومشتري هم رازي ميشه .خدايش كه من قبول دارم از هر لحاظ
نسرین: 1395/3/1614:19:46،
22
31
دقیقاً، بیمه کوثر بیمه خوبی من هم خسارت دیدم و ظرف مدت 48 ساعت پول تو حسابم بود و خسارت سیار هم اومد بالا سر صحنه بدون هیچ دردسری
فرزاد: 1393/10/2917:45:31،
13
26
مرسي منم به بيمه كوثر اعتقاد دارم آينده خوبي داره 18 درص هم تخفيف ميده تو ثالث .خسارت دهيش هم حرف نداره مخصوصا بيمه هاي عمر و سرمايه گذاريش همه خونه ما كوثر بيمه ميكنيم چون خيلي راضي هستيم به همشون خدا قوت ميكم خسته نباشيد.
نسرین: 1395/3/1614:22:33،
25
27
بیمه کوثر عالیه و در بیمه ثالث تا 20% تخفیف میده و خسارت دهیش هم عالیه
ندا : 1393/11/120:48:58،
24
25
سلام خدمت تمام همکاران محترم ..... به نظر من پشتوانه هر شرکت و توان مالی و سهامداران شرکت در اعتبار آن شرکت حرف اول رو میزنن
و شرکت بیمه (ما) با پشتوانه عظیم بانک ملت و صنعت نفت میتونه در آینده بهترین و اولین برند در ایران باشه
الا: 1393/11/217:15:20،
16
26
بیمه ما فقط جیب دوخته واسه پول مردم بیمه عمرش میگه هزینه پزشکی به همه شغل های خدماتی نمیدیم کلا به خسارت هم بخوره نمیده و دروغگوترین شرکت بیمه ای در ایران هستش
ندا : 1393/11/420:03:46،
19
14
خانم/آقا الا شرکت صنعت نفت و بانک ملت دو پشتوانه عظیم بیمه ما هستن.....
خدمت همه هم عرض میکنم وقتی شرکتی ذخایر فنی و توان مالی اش رو به کاهش باشه یا تخفیف بیجا روی ثالث اعمال میکنه و یا بیمه کوتاه مدت میزنه
بیمه ما اصلا نیازی به مشتری ثالث نداره
جمال: 1393/11/217:16:34،
15
30
بیمه سرمد هم بیمه نو پا و خوبی با پشتیبانی بانک صادرات و بانک شهر میشه روش حساب کرد
علي: 1393/11/415:49:30،
17
27
بيمه كوثر بهترين بيمه هست ظرف 24 ساعت كدوم بيمه خسارت ميده اخه از هر لحاظ خوبه.پشتوانه قوي داره انشاالله در رتبه اول بشه ما كه راضي هستيم
رضا: 1393/11/1120:06:05،
15
26
هیچکس نظری در مورده بیمه کارآفرین نداره؟
حبیب: 1393/11/1318:59:20،
25
12
به دو زار نمی ارزه
مشتری: 1393/11/2123:32:04،
21
18
من چند سالیه با البرز کار میکنم وتا حالا هیچ مشگلی نداشتم
علي اصغر: 1393/11/2510:28:17،
17
19
فقط بيمه كوثر هم از نظر خسارت دادن هم از نظر پشتوانه خيلي خوبه من به عنوان مشتري خيلي راضيم
سيد: 1393/11/2901:11:00،
20
20
اگه بيمه ما پشتوانه اش بانك ملته،پس بيمه كوثر كه پشتوانه اس وزارت دفاع جمهوري اسلامي ايرانه چي بگه.؟؟
بانك ملت قويتره يا وزارت دفاع؟؟؟
خداييش بيمه كوثر از وقتي اومده ،خيلي خوب كاركرده.
لطفا يه سري به آمار و ارقام ،پروژه هايي كه بيمه كرده و پرتفوي بيمه كوثر بزنين،همه چي دستتون مياد.
محمد: 1393/12/417:54:40،
28
33
بيمه فقط بيمه ايران باقدمت 80ساله بعد ازاون بيمه اسيا والبرز بقيه بيمه ها نخودي
علي از استان الرز: 1393/12/418:07:20،
30
23
دوستان عزيز كه نظرات خود را بيان كرده اند بايد واقعيت شركت هاي بيمه راگفت درايران فقط شركت بيمه ايران درهمه جاي كشور به فور يافت مي شود بعدز ازبيمه ايران بيمه اسيا البرز ودانا شركت هاي قديمي مي باشند در قضيه بيمه توسعه كه اعلام ورشكستگي كرد باز بيمه ايران به عنوان بيمه مادر كشور ورود پيدا كرد براي حل اين موضوع پس بياييم واقعيت گرا باشيم
نسیم: 1394/10/512:46:24،
17
14
دوست عزیزم جناب علی بهتره بهتون بگم که شرکت بیمه توسعه اعلام ورشکستگی نکرده و فقط وفقط از طرف بیمه مرکزی اخطار خورده و بهش یه فرصت داده شده تا بتونه خودشو جمع و جور کنه و دوباره وارد بازار کار بشه و همین اتفاق چند سال پیش برای بیمه معلم افتاد ولی الان داره با بقیه شرکت ها رقابت میکنه
لطفا اطلاع رسانی غلط نکنید
مهدی: 1395/9/1714:36:58،
8
7
شرکت بیمه توسعه در حق 2000 نماینده و هزاران مشتری جنایت کرد. با بازگشت بیمه های ورشکسته به صنعت بیمه فقط داریم به مردم میگیم به ما اعتماد نکنید. بعد از 5 سال تازه بیمه ایران گفته مشتریای بیمه عمر توسعه بیان پولشون رو بگیرن. شرکتهای بیمه درست کار کنند، مدیریت ریسک کنن ورشکست نشن. اگر هم ورشکست شدن و هزاران زندگی رو بهم ریختن باز دوباره به صنعت بیمه برگردن، کلاه یه عده دیگه رو بردارن؟
شرکتهای بیمه مراقب سرمایه های مردم باشن. متاسفانه تو تبلیغات راحت میشه دروغ گفت
عاطفه: 1396/1/3112:24:09،
1
1
سلام. دوست عزیز یه جور میگی انگار بیمه ایران داره دست تو جیب خودش میکنه و خسارت های بیمه توسعه رو میده!!!!!!!! نه جناب زمین ها و سرمایه های باقی مونده توسعه و .... به بیمه ایران داده شده و طبق نظر بیمه مرکزی فقط یه واسطه شده برای بیمه گذارای بیمه توسعه تا خسارتهاشون رو بگیرند. واقعا موافقم بهتر واقعیت گرا باشیم.
حسین: 1393/12/513:18:15،
26
22
با سلام
به عنوان یک نماینده حرف شما رو تایید نمیکنم چون که بیمه ایران به عنوان بازوی دولتی این مسئولیت رو به عهده اش گذاشتن وگرنه از جیب خودش که نمیخواد خسارتارو پرداخت کنه،تمام مایملک بیمه توسعه به اضافه اضافاتش!! رو در اختیارش گذاشتن تا فقط تبلیغات بشه براش
همه شرکتا نواقص دارن،از ایرانش بگیر که بیت المال رو تصاحب میکنه و تو پرداختاش مشکل ساز میشه تا شرکت های دیگه..بنده خودم یکبار،، 5 ساعت بخاطر خسارت ثالث معطل بیمه ایران شدم با این حجم خسارتی که متحمل میشه پس قدمت به هیچ دردی دوا نیست
اكبر: 1393/12/616:08:38،
25
31
دوست عزيز من بيطرفانه قضاوت مي كنم از قديم پدر بزرگ وحالا پدران ما همه فقط بيمه ايران اول وبعداز ان بيمه اسيا والبرز رامي شناسن لطفا به سرمايه كشور خود كه قدمت زيادي در كشور دارن كم لطفي نكنين مخصوصا بيمه ايران خوبه دوست عزيزمان 5ساعت براي خسارت معطل شد بنده براي گرفتن خسارت به يكي از بيمه خصوصي درشهرستان مراجعه كردم بعداز چندروز تازه توانستم چك خسارت خويش رابگيرم براي خسارت ثالث اگه بيمه ايران بود همون روز خسار ت خود را گرفته بودم
مهزاد : 1394/3/200:08:48،
34
21
كاملا موافقم . بعضي چيزا تو ايران نون برندشون رو ميخورن. بيمه ايران هم دقيقا همينطوره
محمدمهدي : 1393/12/715:33:07،
27
25
اگه بيمه ايران شلوغه به خاطر اطمينان مردم به بيمه ايران من عمرا براي بيمه زدن برم شركت خصوصي مثل پارسيان يا دي مثل قارچ زياد شدن
کامیار: 1393/12/719:30:23،
20
18
سلام در پیت بودن یک شرکت را میتوانید از تعداد زیاد نماینده های اون شرکت بفهمید مثلا تو استان سمنان به ازای هر کوچه یک نماینده بیمه پاسارگاد و به ازای هر چهار راه یک نماینده بیمه کار آفرین و نوین وبه ازائ هر خیابان یک نماینده بیمه ایران وآسیا ودانا و... اما به ازائ یک شهر فقط 5نماینده بیمه البرز .به قدری جالب شده که شما به هر مدرک تحصیلی میتونید برید بیمه پاسارگاد وظرف شش ماه نمایندگی بگیرید.فکر کنم قرار ه مدیران پاسارگاد سر هر کوچه ودر کنار یک بقالی یه نمایندگی پاسارگاد را هم تاسیس کنن واین بسیار تاسف بار هست
حمزه : 1393/12/721:26:12،
27
21
خدايي راست ميگه فقط بيمه اسيا وبيمه ايران هر شهري شعبه دارند مثل نانوايي بربري كه همه جا هست هرجاي ايران عزيز كه سراي من است
علی : 1393/12/912:16:03،
16
33
اگه میخاید از بیمه خسارت بی دردسر بگیرید نرید سراغ بیمه های شلوغ مثه اسیا و ایران این شرکت ها اصن رسیدگی نمیکنن ب پرونده
بیمه فقط بیمه سینا تو نیم ساعت همه خسارتمو گرفتم
كريم: 1393/12/915:55:51،
17
22
راستي تاحالا من اسم بيمه سينا رو نشنيدم كي مجوز دادند نكنه اينم مثل بيمه توسعه وپارسيان دي بيمه ما معلم بيمه ميهن مجوز گرفته
نماینده: 1394/5/1013:00:38،
17
10
تویی که میگی اسم بیمه سینا و کلا بیمه های خصوصی رو نشنیدی پس چطوریه که اسم همه بیمه های دیگه رو حفظی .
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسین: 1393/12/1016:52:27،
21
12
دوست عزیز آقا اکبر گل،بنده به سرمایه کشور کم لطفی نکردم و خیلی بیطرفانه مشکلات همشون رو دیدم و میبینم اگه بنا به مثال باشه میتونم نشون بدم که ملت چطور از دست بیمه ایران فرار کردن تا به بیمه های خصوصی پناه ببرن
برعکس اختلاس هایی که تو شرکت میکنن حق من و شماست که فرزندان اون پدران هستیم!! پس دولتی بودن و قدمت هیچ وقت جوابگوی اعتماد من به سرمایه ای که دست اوناست نمیتونه باشه ماشالله تو هر کوچه ای هم 3 تا نماینده دارن که دیگه زیادی انحصار طلبی رو نشون میده
رقابت آزاد معنی نداره یا باید فقط دولتی باشیم یا بذاریم رقابت آزاد باشه بین شرکت ها مثل تمام صنایع دیگه
بنده فقط و فقط تو بیمه عمر میتونم ثابت کنم که چقدر من و شما رو سرکیسه میکنن پس گاهی بهتره با تجربیات جدید آشنا بشیم و انحصار طلب نباشیم
حميد رضا: 1393/12/1115:26:35،
20
24
بابا سركار گذاشتي همه رو اين چه حرفي ميزني همه ميدونند بهترين بيمه بيمه ايران بعد اسيا بعد البرز اطلاعات بيمه اي نداري هر حرفي نزن احتمالا خودت دفتر بيمه خصوصي داري كه با اين بيمه ها دشمني
حسین: 1393/12/1209:07:12،
15
16
داداشم اطلاعات من به شما که مطمئنا نمیرسه، ولی اگه اصل حرفمو گرفته باشین میفهمین که قصدم از این حرفا نشون دادن آمار بیمه ای توی مملکت نیست که بگیم بله نصف بازار دست ایران هستش..اصلا حرف یه چیز دیگست
در آخر بگم که همیشه حق انتخاب داریم ولی مشکل اینجاست که همیشه کیفیت رو فدای کمیت(قدمت و تعداد زیاد نماینده) میکنیم ...خصوصی ها هم همیشه خوب نیستن اصلا ضعف برای کل سیستم بیمه ای هستش
بخاطر این دیدگاه هست که هنوز داریم 405 و پراید و ... سوار میشیم و از آمار تصادفات شکایت میکنیم
داود: 1393/12/1315:50:21،
16
29
كي گفته بيمه ايران بيمه خوبي نيست بهترين بيمه كشور فقط بيمه ايران
حسن: 1393/12/1813:09:53،
15
26
خودمونيم بيمه فقط بيمه ايران من عاشق بيمه ايرانم
م پ: 1393/12/2323:17:37،
21
14
سلام به همه
ابتدا باید انتقادی رابه همه دوست داشته باشم و آن اینکه ملاک بیمه بهتر از نظر شما کدام خدمت بیمه ای است؟
بیمه خدمات متنوعی دارند و هر کدام بیمه ای در بعضی خدمات قوی تر و بهتر عمل می کنند.
از نظر اینجانب:
بدنه خودرو: ایران، البرز و آسیا
ثالث: ایران، البرز و آسیا
تکمیل درمان: دانا
عمر و سرمایه گذاری: کار آفرین
سجاد: 1393/12/2916:38:16،
17
10
سلام
من نمیدونم اون آقایی که گفته پاسارگاد اینجوری پاسارگاد اونجوری چرا نرفته سایت بیمه مرکزیببینه که بیمه پاسارگاد3سال متوالی به عنوان شرکت برتر از نظر رشد سریع شدهو اتحادیه اروپا از ایران فقط بیمه پاسارگاد رو تایید کرده
جلال یوسفی : 1394/10/2413:50:15،
15
13
اینو راست گفتین واقعا قبول دارم هر شرکتی توی یه قسمتی برتره . نه همه قسمتا . ایران توی ثالث خوبه اما عمر فقط کارافرین و خودمم الان میخوام برم کارافرین
سجاد: 1393/12/2916:39:58،
17
11
بیمه پاسارگاد بیمه سطح یک کشوره ولی تورو خدا الان برید سایت بیمه مرکزی بیمه ایران و آسیا رفتن بیمه های سطح 2 کشور به علت بدهی بالا
سجاد: 1393/12/2916:43:24،
12
14
اون روز توی اخبار هم دیدین که بیشترین بدهی مال آتیه سازان حافظ....ایران...آسیا....پارسیان...البرز
اصغر : 1394/1/117:01:20،
32
17
بيمه فقط بيمه ايران
نجاتی: 1394/1/1614:00:53،
12
9
سلام دوستان کسی در مورد بیمه دی اطلاعاتی داره؟
علی: 1394/2/816:13:26،
23
39
یک کلام ختم کلام " بیمه فقط بیـــــمه توســـــــــعـــــه " عزت زیاد
مونس: 1394/3/200:10:32،
29
9
فعلا كه جمع كرده رفته. شمام برو طرف يكى ديگه كه فردا نزنه به جيب و در بره
كارمند بيمه : 1394/3/200:04:40،
31
26
سلام من يكساله كه كارمند بيمه دانا هستم. خدايييييش هم نرخ هاش عاليه هم خسارت رو خوب پرداخت ميكنه . الانم كه ١٥٪تخفيف ثالث داره. از نظر قدمت هم كه بايد بگم امسال چهلميييين سال تاسيسش هست. ديگه چى ميخواين؟؟؟
بیمه دانا: 1394/5/1811:45:28،
18
8
سلام عزیزم
منم نماینده بیمه دانا هستم
الانم سالگرد چهل سالگی بیمه دانا هست
خداییش هم نرخش عالیه هم قسطی زیاد میزنه عالیه خداییش
خسارت دهی هم که محشره
شما ینفرو پیدا کن از بیمه دانا ناراضی باشه
همه چیزش خوبه خداییش
آبادان: 1394/3/816:08:26،
24
27
من نماینده بیمه کار آفرین
به این عات نماینده شرکت بمیه کارافرین شده ام
1-بهتریم مدیران را در خود دارد
2-بهترین برخود با مراجعه کنندگان دارد
3-رضایت مشتری همیشه سر زبانشه
4-خسارت در اسرع وقت
5-هر جا که باشی محل تشکیل پرونده یا یک تلفن
6-نمایندگان خشو اخلاقی دارند
7-نمایندگانی هستند که به شمتریان خود دروغ نمی گویند و فقط به فکر جیب خود نیستند و همیشه مشتری مداری هستند
8-در صورتی که خسارت شما با قاعذه نسبی باشد نماینده سعی و تلاش می کند که خسرت را بصورت کامل و بدون هیچ کمی پرداخت نمیانده و بهتر بگویم نمیانده میشه وکیل مدافع بیمه گذار
9-بیمه را طبق قانون و بدون هیچ گونه اشتباهی صادر یم کند و مهمتر از همه هنگام خسارت نماینده بهمنزل مشتری مراجعه می کند تا تشکیل پرونده دهد

بیمه کارآفرین
آرسان: 1394/4/110:15:27،
25
24
سلام دوستان.برترین بیمه ازنظر مشتری مداری که طبق امار سالیان متمادی رتبه اول داشته و مشتری مداری یعنی پرداخت سریع ومنصفانه خسارت وپشتوانه مالی وسابقه 56 ساله ,بیمه البرز میباشد.
بیمه ایران فقط سهم زیادی ازبازار رو در دست داره وبعداسیا وبعد البرز.بیمه های خصوصی ازنطرتوانگری مالی برای پرداخت خسارت قابل اعتماد نیستند
حتماموقع خرید بیمه نامه دقت کنید.
رضا : 1394/6/418:56:03،
17
11
لطفا واقعيت روبگيد اول بيمه ايران بعد بيمه اسيا بعد بيمه البرز بدترين بيمه بيمه پارسيان مي باشد كه اكثر نمايندگان ان دفتر نمايندگي خود را با ارايشگاه زنانه اشتباه گرفته اند
آرسان: 1394/4/110:18:27،
28
18
درجواب دوستی که ازبیمه دانا تعریف میکنن,مقروض ترین شرکت بیمه میباشد که سالهای پیش حتی در فرابورس پذیرفته نشدچه برسد به بورس.البته بعد از بیمه البرز وآسیا نسبت به بیمه های خصوصی دانا قابل اعتمادتره.
آرسان: 1394/4/110:21:49،
24
24
شرکتی که مینونه بیمه اتکایی انجام بده و رتبه اول بیمه اتکایی رو داره یعنی پشتوانه مالی قوی جهت پرداخت خسارت والبرز رتبه اول رو داره
امیر: 1394/4/2511:45:53،
18
13
دوستان بیمه پاسارگاد چطوره؟
اگه خوبه چرا قیمتش از جاهای دیگه پایین تره؟
خدماتش چطوره؟ موقع حوادث؟
امیر: 1394/4/2511:50:40،
17
12
همونم که سوال کردم بیمه پاسارگاد چطوره
خواستم بگم دلایل قانع کننده بیارید تجربی باشه مثلا اینکه شعبه هاش زیاده یا با سطح سواد پایین میشه نمایندگی زد دلیل نمیشه
درمورد اینکه خسارت میدن یا نه چطوریه روندش اذیت میکنن یا نه و از این دست صحبت کنید کسی هست داشته باشه و استفاده کرده باشه؟
بهروز: 1394/5/513:34:34،
19
8
من نماینده شرکت بیمه هستم و توی چندتا شرکت کار کردم
یکی از دلایل اینکه بیمه ایران سهم زیادی توی بازار داره بخاطر اینه که بخش اعظمی از بیمه نامه های ارگان ها و شرکتهای دولتی به این شرکت سپرده شده و باتوجه به اقتصاد دولتی ما شما میتونید حدس بزنید چقدر این مسئله میتونه به رقابت شرکتهای بیمه آسیب بزنه،رقابتی که حداقل بخشی از آن میتونه ارائه خدمات بهتر به مشتری باشه
ضمنا رضایت از شرکتهای بیمه خصوصی یک امر نسبی شده ست و هیچ شرکتی نمیتونه مدعی صددرصد جلب رضایت مشتری ها رو داشته باشه.
مهسا: 1394/5/513:44:22،
8
7
سلام این رتبه بندی فقط مربوط به بیمه های خصوصی هست و شرکتی هم که با عنوان ایران معین آورده شده اون بیمه ایران دولتی که همه میشناسید نیست.
لاله: 1394/5/710:47:40،
19
16
خداییش خیلی نامردیه
یه شرکت غول مثل بیمه ایران داره کار میکنه و ماها توی بیمه های خصوصی باید دست و پا بزنیم آخرش هم هیچی به هیجی
هومن : 1394/6/421:37:37،
14
9
خوب توهم برو پارتي رديف كن به جاي بيمه خصوصي بزني بيمه ايران بزن حالش ببر
محمد: 1394/6/415:39:27،
14
13
اين همه نوشتيد چرا قبول نمي كنيد بيمه ايران سال تاسيس 1314 بهترين بيمه دولتي وخوب كشور مان است چرا حافظه بعضيها زود ازبين ميرود پشت بيمه ايران اينقدر بد نگوييد
محمد رضا : 1394/6/418:44:44،
18
14
نماد قدمت نهاد خدمت فقط و فقط بيمه ايران
نسرین: 1395/3/1614:49:32،
29
27
خوب بودن یک چیز به قدمت آن نیست مثلا پدربزرگ من هم متولد 1314 است آیا اطلاعات پدربزرگ من بهتر از من و هم دوره ای های من است؟ بنابراین قدمت بیمه ایران دلیل بر خوب بودن آن نیست اتفاقا بیمه ای که قدمت 5 الی 6 ساله دارد و در رتبه پنجم رتبه بندی بیمه مرکزی هست یعنی خیلی خوب کار کرده که تو 5 سال تونسته به رتبه 5 برسه
لازم به ذکر که رده بندی بالا فقط ازنظر توان اتکایی است و ربطی به جدول رده بندی رتبه ای ندارد.
امجد میرزایی: 1394/6/715:38:39،
13
5
دوستان عزیز با سلام خواهشن بیایید در مورد شرکتهای بیمه حرفهامون منطبق بر و اقعیت باشه اولا در جامعه ای که هدفش پیشرفت و توسعه پایدار می باشد باید از بخش خصوصی حمایت کرد چون ضامن پیشرفت جامعه اعتماد و اعتقاد به بخش خصوصی می باشد.لازم است جهت یاداوری به حضراتی که مدام از بیمه ایران و برند ان حرف می زنند ایا با خوشان بطور صادقانه تفکر کرده اند بعد این همه سال بعلت ناکارامدی بجای رقابت در سطح دنیا با لویدز و سایر شرکتهای معتبر دنیا هنوز درفکر رقابت با شرکتهای نوپا می باشند ایا فکر می کنند با انباشت خسارت و پرداخت ان از جیب بیت المال به فرهنگ بیمه در جامعه کمک کرده اند یا نه.دوستان گرامی بیمه در دنیا خصوصی شده اما در ایران هنوز اندر غم یک کوچه ایم-میرزایی پاسارگاد-زرینه
هومن : 1394/6/916:32:19،
9
12
اقاي بافرهنگ فكر كنم نمايندگي بيمه خصوصي هستي رفته بودم دهات يكي از دوستام همه دهات ماشين داشتن همه بيمه هاشون يا بيمه ايران بود يا اسيا يا بيمه البرز حتي محصولات باغات هم بيمه كرده بودن محض اطلاع اقاي بافرهنگ ميرزايي
امجد میرزایی: 1394/6/1015:02:59،
13
8
دوست گرامی واقعا متاسفم که در جامعه سه شرکت را می شناسی انتظار بنده از مخاطبین یه چه دیگه بود .بحث فنی و بیمه ای جهت ارتقای ظریب بیمه
امجد میرزایی: 1394/6/1018:09:41،
11
9
من از دوستان گرامی که در صنعت بیمه حرفی برای گفتن دارن خواهشمندم بیاییم در مورد بیمه بطور فنی و کارشناسی صحبت کنیم .دوستان چه بخوایم چه نخوایم امروزه پرتفوی جدید در زمینه بیمه عمر و تامین اتیه می باشد هو من جان استاد گرانقدر ایا بیمه ایران -اسیا- البرز در این زمینه چکار کرده اند چه خدمتی را به جامعه تقدیم کرده اند ایا هیچ می دانید با این دامپینگی که بیمه ایران در جامعه انجام میدهد و اعلام تخفیفی که بیمه دانا بصورت غیر کارشناسی در شخص ثالث ارائه می کند.تیشه به ریشه رشته سراسر ریسک شخص ثالث می زند-استاد من ما نماینده گان سیستم پاسارگاد هدفمون ارامش بیمه گذار هست اون هم با بودن در کنار بیمه گذار تا انتهای قراداد -ما از انتقاد استقبال می کنیم اون هم از نوع سازنده اش
دوست من اینجانب به عنوان یکی از مدیران سیستم حاضرم به هر ابهامی در مورد پاسارگاد پاسخ بدم-به امید اعتلای صنعت بیمه-
كوروش : 1394/6/1114:13:26،
9
14
بيمه ايران نماد قدمت نهاد خدمت
حسین: 1394/6/1214:15:05،
9
6
با سلام خدمت همه دوستان
منظور از پرتفوی چی هست؟
رحیم: 1394/6/1810:56:51،
8
8
سلام .کسی در مورد بیمه میهن اطلاعاتی داره اگه بگه ممنون میشم
سمانه : 1394/6/2023:32:02،
12
10
آخه من میخام بدونم کجا بیمه کارآفرین سر هرچهاراه شعبه زده زدهکه ما ندیدیم
!!!؟ اصن جای تعجب داره که چرا بیمه کارآفرین اینقدر کم شعبه داره
راستی طرح بیمه عمر وسرمایه گذاری مشترک کارآفرین
بی نظیره! عالییییههه
هومن: 1394/6/2311:29:24،
11
21
ايران يعني بيمه ايران بيمه اسيا بيمه لبرز
بقيه بيمه ها نخودي
نسیم: 1394/9/1012:26:46،
27
9
پاسختون بسیار کودکانه بود
نماینده: 1394/6/2910:54:15،
20
9
دوستان من خودم نماینده بیمه پاسارگادم نمیخوام تعریف بکنم از بیمه پاسارگاد با وجود اینکه 9سال از تاسیسش میگذره بیمه مرکزی اعلام کرد پاسارگاد رتبه دوم را کسب کرد برای فروش بیمه عمر در سال92،93. بیمه پاسارگاد ، بیمه هزاره سوم
بیمه ای بیمه است که بازار بیمه عمر داشته نه ثالث و بدنه
نسیم: 1394/9/812:10:12،
21
10
افرین بر شما و باید اعلام کنم که سرمایه بیمه پاسارگاد بعد از 10 سال سابقه به بیش از 408 میلیار رسیده و افسوس برای بیمه هایی با قدمت 80 ساله و 40 ساله با سرمایه های اندک و مثلا 300 میلیارد
نماینده: 1394/6/2911:12:10،
11
9
دوستان اگه بیمه ایران و اسیا والبرز بسیار قوی هستند در خدمات بیمه بجای اینکه بیان خودشان با شرکتهای خصوصی داخلی مقایسه بکنن و قیافه بگیرن برن با بیمه های خارجی ، مردش هستی برو میدان
رحيم: 1394/7/113:50:53،
16
7
بيمه ايران با60سال سني كه خدابهم داده فقط بيمه ايران بيمه ميزنم
بیمه دانا: 1394/7/512:17:19،
13
10
سلام
دوستان 4 تا بیمه قدیمی هست که جواب خوشون را به مردم پس دادن بیمه ایران-دانا-آسیا-البرز
بقیه بیمه ها قابل اعتماد نیستن
من خودم نماینده بیمه دانا هستم
بیمه شخص ثالث 15 درصد تخفیف داره در اقساط 6 ماهه
بیمه بدنه تا 70 درصد تخفیف در اقساط 8 ماهه
بیمه( ارمغان زندگی)عمر و سرمایه گذاری
این سری هم بیمه دانا قرار داد کل وزارت نیرو کشور را گرفته اینقدر قوی هست که تونسته قرار داد به این بزرگی را بگیره
نسرین: 1395/3/1615:20:27،
23
29
دوست عزیز اگه بیمه دانا که وزارت نیرو را داره اینقدر بزرگ می بینی پس به شرکت بیمه ای که بیمه های ثالث و بدنه و عمر و مسئولیت و آتش سوزی و درمان ..... کل نیروهای مسلح ( سپاه-ارتش-وزارت دفاع- نیروی انتظامی و ...) را داره چی باید گفت؟ آفرین به بیمه کوثر که با 5 سال قدمت این همه اعتماد مردم و دولت را به خودش جلب کرده که قرارداد کل نیروهای مسلح کشور را داره
نماینده: 1394/7/516:23:37،
14
8
بیمه دانا در عوض نقدینگیش کم اورده که مجبوره 15 درصد تخفیف بزاره قبول نداری برو از مسئولین دانا بپرس
محمد: 1394/7/1819:50:36،
12
13
من خودم بیمه از بیمه پاسارگاد بیمه عمر خریداری کردم.متاسفانه نمایندگانشون آمورش دیده و خوش برخورد نیستند.
هومن : 1394/7/1915:22:05،
12
13
ازبيكاري اومدين ميگيد كدوم بيمه خوبه همه ميدونن بهترين بيمه درايران اول بيمه ايران بعد بيمه اسيا بعد البرز حالا هي قايم موشك بازي كنيد بگيد اين بيمه خوبه اونيكي خوبه راستي بدترين بيمه كه نماينداش اكثرا خانم هستند بيمه پارسيان
نسیم: 1394/9/812:05:59،
21
8
جناب اقای هومن لطف کنید نظرات پوچ و توهامات ذهنیتون رو برای خودتون نگه دارید و ابلاغ نکنید هرموقع سطح سوادتون ب مرحله ای رسید که قادر به نظر دادن بودید با دلیل و منطق بیاید نظرتون رو اعلام کنید نه الان
احد : 1395/4/1310:50:57،
25
24
نسیم خانم چقدر از بیمه های دولتی شاکی هستی منم مثل دوستانی که نظر دادن فکر کنم بهت نمایندگی ندادن اینقدر بد میگی
نماینده پ: 1394/7/2222:18:51،
13
10
با سلام، ما قصد نداریم از هیچ بیمه ای بد بگیم ولی خواهشمندیم دوستان با سند و مدرک صحبت کنن و نظر بدن. اگه نگاهی به جدول بیمه عمر پاسارگاد و ایران بندازین مثلا ماهیانه 20000تومان به طور ثابت تا آخر 30 سال برای یه بچه ی 1ساله متوجه می شین که پاسارگاد درپایان 30 سال 190 میلیون می ده و ایران 90 میلیون! این رو یکی از بیمه شده هام که برای بچش بیمه ایران و برای خودش پاسارگاد باز کرده بود گفت و بسیار ناراحت بود.
احسان: 1394/8/221:57:33،
15
12
بیمه ای دی از بهترین بیمه هاست فقط در حقش اجحاف شده.
علی: 1395/4/1212:45:23،
20
19
اخر شاهنامه خوش است
کریم : 1395/4/1212:50:55،
20
21
بیمه فقط بیمه ایران بقیه بیمه های خصوصی برای موندن در بازار ایران مثل بیمه ورشکست شده بیمه توسعه نرخ کیلویی میدن درجواب اون شخصی که بیمه عمر بیمه ایران با بیمه عمر پاسارگاد مقایسه میکنه اخه اصلا مثل بیمه توسعه ورشکست نشه خوبه پاسارگاد انوقت همه پولهاشون میخوان از کی معلوم نیست
نماینده: 1394/8/1110:18:33،
23
10
بیمه عمر خواستی بگیری فقط پاسارگاد انتخاب کن
جعفری: 1394/9/114:05:03،
19
9
سلام - آیا میشه دوتا شرکت بیمه ثبت نام کرد دو تا بیمه عمر یک نفر داشته باشه ؟
نسیم: 1394/9/811:38:11،
22
10
سلام خدمت همه ی دوستان که از نظراتشون بهره بردیم . نمایندگانی که انقدر دم از بیمه ایران و دانا و البرز و آسیا و بقیه شرکت ها میزنید به شما اموزش ندادن که نباید بدگویی بقیه شرکت ها رو بکنید چرا مثل بچه های دوساله صحبت میکنید برای اون شرکتایی که مجوز نمایندگی به شما دادن متاسفم با این نماینده انتخاب کردنشون.
اقای که تبلیغ بیمه ایران رو میکنید یه سوال از شما دارم به نظر شما چرا امسال بیمه مرکزی بیمه ایران رو در سطح سوم معرفی کرده و مجوز بیمه های ثالث رو از شرکت گرفته و محدودیت براتون قایل شده و در حال اخطار خوردن هستید؟
من بهتون میگم خاطر اینکه علاوه بر خدمات ضعیف و تعرفه بالا و کم کردن فرانشیز زیاد از خسارت های مردم و رسیدگی نکردن به موقع پرونده ها و بدهی زیاد به بیمه مرکزی و باتوجه به اینکه 80 سال قدمت داره سرمایش در سال 94 حدود 300 میلیارد بیشتر نمیباشد
نسیم: 1394/9/811:53:49،
22
6
و وای به حال بقیه شرکت ها با قدمتای 40 سالشون که وقتی یه خسارت بهشون میخوره یا بعد از یک سال خسارت میدن یا اینکه پرونده های مردم رو مفقودی اعلام میکنن و از دادن خسارت فرار میکنن و چون قادر به رقابت سالم در بازار نیستن و با توجه به اینکه بیمه مرکزی از تمامی شرکت ها تعهد گرفته که تخفیفات بی مورد نزارن ولی باز قاون شکنی میکنن تا بلکه مشتری جذب کنن.
اگه خیلی توانایی دارند با تعرفه بیمه مرکزی کار کنند.
و الته خطاب به اون نماینده ای که میگه بیمه پاسارگاد آشغال باید اعلام کنم اول شما برو با فرهنگ بیمه اشنا شو بد بیا بگو منم هستم و نظر بده.
بیمه پاسارگاد با اینکه 10 سال از فعالیتش بیشتر نگذشته باید اعلام کنم که 4 سال پی در پی بیمه برتر از نظر بیمه مرکزی شناخته شده و از لحاظ خدمات و بیمه های عمر و مسیولیتت جز برترین هاست و هیچ شرکتی در زمینه بیمه عمر به گرد پاش نمیرسه و نخواهد رسید
نسیم: 1394/9/812:00:43،
21
6
بله میشه در صورتی که سرمایه دوتا بیمه های عمرتون از مبلغ 200000000 تومن بیشتر نشه
نماینده: 1394/9/1116:31:57،
22
7
درود برشما نسیم جان
نسیم: 1394/9/1219:07:51،
24
9
سلام خدمت شما دوست عزیز.
متشکرم از حمایتتون.گاهی وقت ها لازم سکوت رو شکست و واقعیت هارو گفت.من با داشتن 4سال سابقه کار ،یکبار به خودم اجازه ندادم در عرصه کارم بدگویی شرکت های دیگررو بکنم ولی اینجا به این نتیجه رسیدم هرزگاهی تو دهنی زدن به یه سری افکار پوچ و برد کوتاه لازم است.
ودرنهایت افتخار میکنم که این شایستگی رو داشتم که نمایندگی بیمه پاسارگادو دریافت کنم وبه مردم شهرم خدمت کنم
مریم : 1395/4/1310:46:32،
29
27
احتمالا نمایندگی بیمه های ایران اسیا یاالبرز بهش ندادن رفته از اون بیمه هایی که 3 روز ه مجوز میدن گرفته حالا ازشون تعریف میکنه
نماینده: 1394/9/2117:22:01،
25
14
درود
نسیم جان منم نمایندگی بیمه پاسارگاد با دو سال سابقه را دارم و خیلی راضییم به نظر من ما ایرانیها مثل افتابگردان هستیم هر جا که افتاب باشه میچرخیم اگه همون اقایی که میگه بیمه ایران و اسیا ای کاش بره برای خسارت و یه کم اذیت بشه فوری ایران زیر پا میزاره میگه بیمه فقط..... موفق باشید
محمد: 1394/9/2900:18:49،
14
18
خانم نسیم.چرامیگین بیمه پاسارگاد بهترین بیمه عمره؟
اصلا هدف از خرید بیمه عمر چیه؟
بیمه ای که سقف غرامت از کار افتادگیش40میلیونه.سقف پوشش فوت اون100 میلیونه چطور ادعا میکنید که بهترین بیمه عمر رو داه؟؟؟؟
مردم بیمه عمر میخوان بخرند پول که نمیخرن فقط به فکر سود باشند!!!
کامل ترین پوشش های بیمه ای رو بیمه نوین داره.
از کار افتادگی:
1-پرداخت غرامت تاسقف 200میلیون
2-معاف از پرداخت حق بیمه
3-پرداخت مستمری به بیمه شده
غرامت فوتش هم200 ملیونه.
تحقیق شخصی بنده بوده و مقایسه ای که بین بیمه ها انجام دادم.کاملترین از کار افتادگی رو بیمه نوین و ایران دارند
نسیم: 1394/10/512:00:30،
23
10
سلام خدمت شما دوست عزیز
دوست عزیزم باید خدمتتون عرض کنم که در مورد مستمری دادن شرکت بیمه نوین که این کلمه مستمری یه کلمه تبلیغاتی برای جذب مشتری همانطور که شمارو جذب کرده و من از شما یه سوال دارم این پرداخت مستمری شرکت نوین از کجاست؟
این مستمری همان پرداخت سود بیمه گذار که در جدول استعلام بیان میشه.یعنی شرکت بیمه با ارزش بازخرید بیمه گذار کار کرده و ماهیانه سود پول بیمه گذارو بصورت مستمری پرداخت میکنه
درصورتی که شرکت پاسارگاد از شما بیمه گذار سوال میکنه که ایا تمایل به دریافت مستمری دارید یا اینکه تمام ارزش بازخریدتونو یکجا پرداخت کنم
2.همه شرکت ها معاف از پرداخت حق بیمه رو دارن و این مختص بیمه نوین نیست.
3.شرکت پاسارگاد هم غرامت فوت در اثر حادثه تا سقف 200 میلیون پرداخت میکنه بعلاوه ارزش بازخرید و سود مشارکت.
نسیم: 1394/10/512:18:55،
21
8
دوست عزیز شما چرا فقط روی فوت زوم کردید مگر مردم بیمه عمر خریداری میکنن برای فوتشون. تا اینجا مشاهده کردین که شرکت پاسارگاد با نوین هیچ فرقی نداره و حالا من از تفاوتهای این دو شرکت براتون میگم
1. پوشش بیماری های خاص تا سقف 125 میلیون در هر سال به معنای اینه که به ازای هر بیماری 25 میلیون و در مقایسه شرکت نوین تنها 16 میلیون پرداخت میکنه به ازای یک بیماری
2.دریافت وام بعد از 6 ماه و در مقابل شرکت نوین بعد از یک سال وام میده
3. پرداخت حق بیمه بصورت ماهانه حداقل 20هزار تومن و نوین 25 هزار تومن
4.ارسال کارت پوشش تکمیلی sosبرای بیمه گذار که اعتبار جهانی داره و همه جای دنیا میتونه از این کارت استفاده کنه
و خیلی مزایای دیگر
نسیم: 1394/10/512:29:56،
23
8
حالا دوست عزیز خودتون مقایسه کنید و قضاوت کنید که کدوم شرکت برتری داره با کمی مطالعه دقیق تر متوجه میشید که بیمه پاسارگاد در زمینه بیمه عمر و تامین اتیه از سایر بیمه ها پیشگامه
و این نکته رو بگم که شرکت پاسارگاد بیمه عمر رو بیمه زندگی و تامین اتیه معرفی میکنه و هدفش هم آرامش بیمه گذاره نه خدایی نکرده فوت بیمه گذار
ما هیچ وقت به بیمه گذارمون وعده مردن نمیدیم که اگر شما مردین چیزی نصیب وراثتون بشه ما اولین ملاکمون ارامش بیمه گذارمون که بتونه آینده بهتری برای خودشو خانوادش بسازه
نسیم: 1394/10/512:53:36،
25
11
و جناب محمد خان توروخدا از هر شرکتی تعریف میکنید فقط اسم بیمه ایران رو در زمینه بیمه عمر نیارید که واقعا خندم میگیره بیمه ایران با 80 سال قدمت هنوز نتونسته برای خودش یه بیمه عمر تعریف کنه و بیمه عمرشو که به اسم بیمه مان معرفی کرده کپی برداری از بقیه شرکت های دیگست که هنوزم بیمه عمرشون میلنگه مثل هزینه های پزشکی حادثه که حداکثر دو میلیون پرداخت میکنه
اصغر : 1395/4/1212:57:42،
30
30
درجواب نسیم خانم فکر کنم نماینده بیمه خصوصی هستی که اینقدر از بیمه ایران بد میگی احتمالا رفتی نمایندگی بیمه ایران بهت ندادند واسه همین ازش ناراحتی پس ادای باسواد هارو در نیار همه میدونند فروش بیمه نامه در بیمه ایران خوبه خودم 2 سال دنبال گرفتن بیمه ایرانم هنوز نتونستم چون مردم برند بیمه ایران قبول دارند پس این همه منفی درمورد بیمه ایران البرز واسیا نگو
gut89: 1396/1/3112:47:12،
1
1
سلام. منم بیمه عمر نوین رو بعد از کلی بررسی و مقایسه خریدم.
خیلی کامل و عالی بود.
سعید: 1394/10/2615:57:32،
18
10
سلام دوستان مراقب باشید بیمه مسیولیت ملت نگیرید فقط پول میگیره و خسارت نمیده بیمه مسیولیت هم براتون جوری صادر میکنه که در هنگام وقوع حادثه به بهانه های مختلف خسارات پرداخت‌نکنه و یا اگرم پرداخت کنه با چند سال تاخیر بنده دوساله گرفتار این بیمه هستم
علی فاطمی: 1394/10/3011:58:18،
17
10
واقعا جمتعجبم از این هجمه بر علیه هم. تا جایی که من کامنت ها رو خوندم همه نمایندگی های بیمه های مختلف هستن که دارن یا تبلیغات خودشون رو میکنن یا با دلیل و بی دلیل زیراب هم رو میزنن!
جای نظرات واقعی مردم خالیه!
منه نوعی که تخصصی در این زمینه ندارم اومدم اطلاعات بگیرم اما فقط فهمیدم یا همه بیمه ها بدن یا همه خوبن!
بازم گلی به گوشه جمال خانم نسیم یکم اطلاعات از بیمه پاسارگاد داد.به درست یا غلطش کار ندارم
لطفا بستری فراهم بشه که امثال من بتونن اطلاعات دقیق جمع کنن و خودشون قضاوت کنن. ممنون
مجید: 1394/11/212:20:51،
9
18
بیمه فقط دی
حسین: 1395/4/1310:47:15،
26
27
فقط بیمه ایران
مهندس: 1394/11/1719:21:36،
9
16
بیمه فقط آسماری
محمد: 1394/12/518:44:58،
13
12
سلام به همه.نظرتون راجع به بیمه البرز چیه؟احتمالا میخوام نمایندگیش رو بگیرم.
نماینده: 1394/12/2117:27:09،
18
19
حالا دوستان یه کمی در رابطه بازاریابی بگید ول کنید این حرفا به قول قدیمیها کسی به دوغ خودش نمیگه ترشه......
راه های فروش بگید......
فرهاد: 1395/1/918:44:06،
17
13
بیمه فقط بیمه ملت
هادی: 1395/1/1022:59:36،
15
10
فقط بیمه پاسارگاد،کامل ترین پوشش رو داره و بهترین بیمه عمر
اسماعیل: 1395/1/2922:55:56،
15
12
دوستان عزیز هرکسی نظرشو داد،متاسفانه بعضی از دوستان بدون اطلاعات حرف زدن،
من بیمه گذار بیمه دانا هستم،بیمه دانا سال 1353 تاسیس شده،از سهم فروش کل صنعت بیمه بعداز بیمه ایران و آسیا سومین شرکت بیمه کشور هست و توانگری مالی سطح یک رو داره،تخصصی ترین شرکت در زمینه بیمه های اشخاص ک شامل درمان و بیمه های عمر،
در حال حاضر 55 درصدش روسهام عدالت خریده،18 درصد برای تامین اجتماعی و 8 درصد برای کانون بازنشستگان کشوری،
اولین شرکت بیمه دولتی بود ک ایزو گرفت در بین تمام شرکت ها،کسب رتبه نخست مشتری مداری سال 90 در گروه بانک و بیمه،جایزه بالاترین جایزه کیفتیت اتحادیه اروپا در سال 2010 ،دارنده تندیس معتبرترین و خوشنام ترین شرکت ایرانی، و دارنده جایزه ملی محیط زیست در بین 160 فعال حوزه محیط زیست،بخاطر بیمه کردن یوزپلنگ آسیایی و محیط بانانان و..
در حال حاضر وزارت کشور،وزارت نیرو،هلال احمر و..تحت پوشش دانا
اسماعیل: 1395/1/2923:00:07،
17
14
اگه سوالی راجع ب بیمه عمر هم داشتید بگید جواب میدم،
خودم طرح ارمغان زندگی بیمه دانا رو خریداری کردم و یکی از کاملترین طرح هاست چون تخصص دانا بیمه نامه های اشخاص هستش میگم از کاملترین بیمه های عمر و بازنشستگی رو داره.
اسماعیل: 1395/1/2923:10:47،
19
11
دوستمون درست میگه بیمه ایران تازه بعداز سالها طرح بیمه مان رو کپی کرده!ضمنا تعداد نمایندگی های بیمه دانا از بیمه البرز کمتر ولی بیشتر از البرز فروش داره،
بیمه ایران اکثر خسارت هارو بخاطر تعداد زیاد پروند ه ها دیر پرداخت میکنه،متاسفانه در اکثر شهرستان ها هم نماینده هاشون واحد خسارت ندارن.
در کل ما 4 شرکت داشتیم ایران ،آسیا ،البرز و دانا ک با بکار اومدن بخش خصوصی مجبور شدن تغییراتی رو بدهند چون بخش خصوصی باعث بهتر شدن و رقابتی شدن صنعت بیمه شد.
اسماعیل: 1395/1/2923:42:37،
17
23
تقریبا همه شرکت ها بیمه عمرشون وام دارن،امراض سخت دارن،از کار افتادگی و پوشش فوت هم دارن،
بیشترین و مهمترین مسئله در شرکتهای بیمه خدمات و مشتری مداری اونهاست،من خواستم از بیمه نامه عمر همسرم وام بگیرم کپی کارت ملی ازم خاستن و برگ درخواست وام،قبلا موقع ثبت نام گفتن وامش فوری،واقعا ب 10 دقیقه نکشید بیمه دانا وام رو پرداخت کرد!

بعدشم فرض کنید هیچ شرکت بیمه تو ایران وجود نداره!
ببین چه آدمها ک زندان میرن تا آخر عمر،چه خانواده ها ک بدبخت میشن و.. اصلا فکرش هم سخت،واقعا همه شرکتهای بیمه و نماینده هاشون شغل سختی دارن این همه خسارت میدن باز مردم کم لطفی میکنن،خیلی ها دنبال این هستن ک بیشتر از خسارتشون پول بگیرن و وقتی نمیگیرن ناراضی میشن،شخصی از آشناها زده دو نفر رو کشته واقعا 440 ملیون دیه کی بهش میداد جز بیمه!!جدا اگ بیمه نبود این شخص باید از کجا این پول رو جور میکرد؟!
اصغرنژاد: 1395/2/1410:18:53،
27
32
من نماینده بیمه ایران هستم و به این موضوع افتخار میکنم شرکتم با نرخ شکنی هیچ وقت سعی نکرده در حق کسی اجحاف کنه همچنان سعی میکنه با ارائه کیفیت عالی در هنگام خسارت مشتریان خودشو حفظ کنه . من در این چند ساله اعتقاد قلبی به این موضوع پیدا کردم و به این باور رسیدم که مثل بیمه ایران یاد بگیرم برای رسیدن به اوج هیچ وقت از زیر پا گذاشتن حرمت همکاران بیمه ای در سایر شرکتها استفاده نکنم . موفق باشید
رضا: 1395/2/2215:46:52،
33
31
سلام دوستان . من نماینده بیمه آسیا هستم . یک سری از پیام ها را خوندم متاسفانه یکی از مواردی که ضربه مهلکی به صنعت بیمه کشور زده تخفیفاتیه که داره انجام میشه . این باعث میشه مردم روی تخفیفات تمرکز کنند و بیمه خوب در نظر مردم بیمه ای باشه که ارزونه نه کامل .
مورد دوم که ضربه مهلکی زده اینه که متاسفانه نماینده های سود جو متاسفانه در تلاش هستند فقط پول بگیرند و این اصلا کاره درستی نیست . حتی حاضر نیستند اطلاعات در مورد بیمه ثالث به مردم بدن. بعد مردم بیچاره مجبور میشند به خاطر این که 100 تومن بیشتر ندادن بیشتر از 5 میلیون ضرر بدن.
نمی دونم کدوم نماینده و کدوم شرکت هستید. خواهشی که از همه دارم اینه که در جایگاه خودتون خدمات خوب به مشتریانتون عرضه کنید تا انشالله به صنعت بیمه به دیده صنعتی بهش نگاه نشه که نمیشه بهش اعتماد کرد.
با آرزوی بهترین ها برای همه شما .
کارمند بیمه: 1395/2/2902:21:02،
28
34
با سلام.من همه پست ها رو خوندم و فقط جای شرکت بیمه رازی رو خالی دیدم.دوستان من قصدم اصلا تبلیغ نیست بلکه اطلاع رسانیه.من 3 ساله تو این شرکت دادم کار میکنم و واقعا تا امروز ندیدم در حق کسی اجحاف بشه.مدیران با سواد.نرخ های خوب.پرداخت خسارت 24 ساعته.واقعا من به این شرکت افتخار میکنم.
نمیخوام شرکتی رو زمین بزنم اما خانواده خود من بعد از فوت پدرم نتونستن از بیمه پاسارگاد سرمایه فوت بگیرن و من هیچ اعتقادی به این شرکت ندارم.البرز و دانا رو کماکان میشناسم و میدونم بیمه گزاراشون ناراضی نیستن.ایران هم فکر میکنم زمان یکه تازیش سر اومده
پارسا: 1395/7/2319:38:01،
9
11
دوست من شاهرود تصادف کرد چون بیمه رازی نمایندگی نداشت گفتن باید بری دامغان. این بیمه خوبه؟
مینا: 1395/2/2909:58:58،
28
34
سلام
من بیمه عمر بیشتر شرکتها رو مطالعه کردم همه تقریبا مزایای یکسانی داشتند.وهرکسی باتوجه به ذایقه یکی روانتخاب می کنه ولی طرح خانواده بیمه دی خیلی کامل وتمام پوششها رودارد ومیتوان به تعداد نامحدود اعضا یک خانواده رو زیریک بیمه قرارداد
علی: 1395/2/3000:47:53،
38
35
بیمه سرمد بی مسولیت ترین بیمه هاست.اصلا پاسخگو نیستند.اشتباه کردم ازشون بیمه خریدم
نماینده یه شرکت بیمه : 1395/3/514:26:14،
30
29
سلام
چرا اینطور به جون هم افتادین ؟؟؟
چرا صنعت بیمه رو اینطور تضعیف می کنید؟؟؟
مگر نه اینکه تو همه کشورهای اروپایی اولین و مهمترین صنعت، صنعت بیمه گری است، ولی در ایران .... جای تاسفه که بجای قوی کردن خودمون بخوایم دیگری رو خراب کنیم!!!
کارشناس: 1395/3/1016:09:42،
28
22
هر کی نمایندگی یه بیمه رو داره اومده از بیمه خودش تعریف میکنه والا بخدا این همه هم تعریفی نیستن مخصوصا همون بیمه هایی که ادعای قدمت دارن....من تو دادگاه کار میکنم چه پرونده هایی هستن که به خاطر همین بیمه های مثلا قدیمی و معتبر تو راهرو های دادگاه بیمه گذار میره و میاد اما دریغ از مسئولیت پذیری بیمه ..متاسفانه نمایندگی ها بیمه به جای بالا بردن اطلاعاتشون فقط در پی جمع کردن پولن بدون اینکه اصل صداقت رو نسبت به مشتری داشته باشن ...همه بیمه ها نقطه ضعف و قوتی دارن
نسرین: 1395/3/1614:54:07،
25
23
آفرین معلومه که شما آدم با منطقی هستید
کریمی : 1395/4/3119:32:25،
23
22
توکه دادگاه کار میکنی که معلوم نیست راست میگی همه میدونند تو دادگاه ودادسرا بیشتر بیمه های اسیا والبرز ورازی واز همه مهمتر بیمه ایران رو میشناسن چون دروغ میگی من خودم تو دادگاه میبنم تعامل بااین بیمه ها خیلی بهتر از بیمه های دیگه است وقضات مخصوصا بابیمه هی ایران که دولتی است تعمل بیشتری دارن اقای باسواد کارشناس
حسین: 1395/3/1719:06:00،
32
25
سلام به همه دوستان من نماینده یک شرکت بیمه هستم

از نظر بنده همه یه شرکتهای بیمه خوب هستند ولی مشکل

اینجاست که افراد صحیح در جای خود قرار ندارند اگر افراد جامعه که خود ما هستیم کار قانونی و خدایی خود را انجام دهیم نه در شرکتهای بیمه کم کاری ونه ضعف یبینیم همه به دنبال منفعت خود هستند البطه خیلی از سر ناچاری است به دلیل ضعف دولت در کنترل تورم که نیاز مالی افراد بالا میرود ولی توان مالی انها خیر پس ما گناهی نداریم به یکدیگر احترام بگذاریم

مشکل جای دیکری است
با تشکر
ناهید: 1395/5/1515:54:33،
24
17
سلام خیلی عالی گفتید
gut89: 1396/1/3112:30:08،
1
1
موافقم.
جواد: 1395/3/2510:17:07،
26
24
بیمه سامان
بهترین همه جوره قسط پرداخت میکنی و پشتیبانی عالی
وحيد: 1395/4/1602:40:39،
33
18
من خيلي بيمه هارو باهم مقايسه كردم
و اينكه بنظرم
بيمه ايران
بيمه پاسارگاد
بيمه پارسيان
بيمه البرز
و بيمه كارآفرين
از همه بهترن. حالا قضاوت با شما اما بجاي شما بودم حتما راجع به تنوع بيمه اي كه ميخوام بشم تحقيق ميكردم...
علی: 1395/4/2409:51:53،
26
22
اقا وحید با 90 درصد تحلیل بیمه ای شما موافقم فقط اسم بیمه پارسیان رو قبول ندارم در مقایسه ا بیمه های دیگه چون کیلویی نمایندگی به همه داده مخصوصا به بانوان واصلا اخلاق اسلامی رو در دفاتر نمایندگی رعایت نمیکنند
GUT89: 1396/1/3112:28:40،
1
1
سلام. واقعا بیمه پاسارگاد و ایران رو قبول ندارم. و بیمه نوین رو دانا خیلی بهترند.
دوست: 1395/5/1110:16:09،
24
17
سلام خوب بودن شرکت بیمه فقط در موقع پرداخت خسارت به موقع و به حق مشخص میشود اینکه هر کس ندانسته و با سطحی نگری نظر بدهد منطقی نییست امیدوارم همیشه پول بیمه دهید اما خسارت نخورید که بخواهید از بیمه مطالبه ای داشته باشید
ناهید: 1395/5/1515:53:02،
25
13
سلام به همگی لطفا همه با احترام نظر بدیم.من هم داخل بیمه پاسارگاد کارکردم والان ۲ساله داخل بیمه البرز کارمیکنم یکی ازنزدیکانم دربیمه آسیا کارمیکنه .هر سه بیمه نقاط ضعف ونقاط قوت خودشون رودارن من درمزکزخسارت البرز هم مشغول کارم.انصافا ازنزدیک شاهد قدرت بیمه البرز بودم متأسفانه ایران فقط شرکت قدیمی هست ولی درحال حاضر درپرداخت خسارت خیلی ضعیف عمل می کنه.قیمت بیمه البرز هم درتمامی رشته ها مناسبه.
مهندس بذری: 1395/5/1922:39:27،
38
21
سلام من تمام نظرات و پیشنهادات دوستان و هموطنان خودم را خوندم نظرات همه برایم قابل احترام است..دوستان عزیزی که دربیمه پاسارگاد کار کردن یا شناخت کامله کاملی رو دارن به من راهنمایی بکنن که نقاط ضعف و قوت این بیمه چطور هست؟؟؟چون در حال حاضر به دنبال اخذ نمایندگی بیمه پاسارگاد هستم... سپاسگذارم
عسگری: 1395/5/2920:04:56،
32
20
من برای پرسنل شرکت وسایر بیمه ها مثل اتش سوزی بابیمه های مختلف سر کله زدم هیچ بیمه ای مثل البرز نیست بیمه ایران و دانا بیشتر شبهه دولتی وعملکردشون پایینه
a.del: 1395/6/1313:47:15،
28
15
سلام دوستان این همه نظر دادین..ولی هیچ بیمه ای نیس که خسارت پرداخت نکنه فقط یه بیمه که میزنن باید کلا اطلاعات به مشتری داده بشه که یه اتفاقی افتاد مشتری بدونه تو کدوم شرایط شامل خسارت میشه.اگه مسولان تو شعبه هم پیگیری درستی کنن مطمعن باشین که از تهران واحد مرکزی خسارت پرداخت میشه..و همه بیمه ها خوبن
م.ح: 1395/6/1319:27:55،
24
13
بيمه فقط وفقط بيمه دانا

بيمه دانا مطمئن وتوانا
علي: 1395/6/1513:11:03،
24
21
بيمه سرمد خيلي عاليه
مشتری: 1395/6/1811:31:11،
25
22
سلام بر هممگی.
امروز یه خبر خوندم نمی دونم عملی بشه یا نه ولی همین خبرش هم خیلی مسرت بخش هست. قبل از اینکه بگیم شرکتی خوب هست یا نه به نظرم اول باید خوب بودن رو تعریف کرد بعد قضاوت کرد. بعضی از دوستان که نماینده بیمه میگن فلان شرکت بیمه خوبه خب این شاید از دید منفعت اقتصادی باشه که برای خودشون داره. امروز من دیدم یم شرکت نوپا که اصلا دوستان بهش توجه نکردن دو تا کار قابل احترام و بی سابقا کرده.
اول اینکه اومده طرحی داده به دولت که یه مبلغی اضاف کنه به یارانه ها و بر اساس همون مبلغ که خیلی هم جزیی هست (ماهی 2500 تومن) تمام خانوار های ایرانی رو بیمه عمر کنه. انشاء اله که تصویب بشه. موافقت های اولیه هم صورت گرفته.
دوم هم به بحث ازدواج جوانان توجه کرده و یه پوشش بیمه ای ارائه داده که حتی مشاوره های های ازادواج تا سن سالمندی هم تحت پوشش قرار بگیره.
مشتری: 1395/6/1811:34:20،
20
23
البته خدمت دوم رو انصافا بیمه ایران هم قبلا ارائه اده اما این شرکت نوپا شرایطش خیلیل بهتر از بیمه ایران هست. الانم دارن طرح بیمه کردن مهریه خانم ها رو ارائه میدن. تاهم خانم ها به حقشون برسن و هم آقایون به خاطر مهریه زندگیشون متلاشی نشه. به نظرم قدمت یا تعداد زیاد نماینده برای خوب بودن یه بیمه ملاک نیست. برای خوب ودن مهم این هست که ببینیم کدوم شرکت بیشتر به نیاز مردم توجه می کنه و در کنار توجه به سود خودش به سود و رضایتمندی مردم هم توجه کنه. حالا قضاوت با خودتون. ممنون
مشتری: 1395/6/1811:44:53،
29
19
در ضمن توی یه مقاله هم خوندم که توی دنیا 40 شرکتهای بیمه تعاونی هستن در حالی که توی کشورمون بیمه تعاونی نداشتیم. بیمه تعاون اولین بیمه تعاونی ایران هست. این شرکن نوپا در حال افزایش سرمایه برای افزایش توان خودش به 250 میلیارد تومن هست (بیشتراز سرمایه ای که یه شرکت خصوصی داره البه بعد از بیمه ایران ). همچنین تنها بیمه ای که موفق شد در سال 2016 مدرک مشتری مداری و ارتقاء خدمات و یه مدرک دیگه که فراموش کردم رو از کشور المان بگیره فقط بیمه تعاون بود.به نظر میرسه با این همه برنامه ریزی جامع و ارائه خدمات به مشتریان این بیمه به زودی به یکی از مشتری مدار ترین بیمه های ایران تبدیل بشه.موفق باشید.
محمد: 1395/7/1222:06:03،
15
12
به نظر من در زمینه بیمه عمر هیچ شرکتی توانایی رقابت با بیمه پاسارگاد رو نداره.از طرف بیمه مرکزی در زمینه ایفای تعهدات و پوشش خدمات پاسارگاد بیمه برتر اعلام شد.
منصور: 1395/7/1311:38:25،
23
19
زیرمجموعه های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یکی از پشتوانه های بیمه ی سینا:
بانك سینا
بنیاد علوی
بیمه سینا
پارك ارم(شركت ارم سبز)
پایگاه آموزشی بنیاد
جنرال مكانیك
سازمان اموال و املاك بنیاد مستضعفان
سایت موسسه فرهنگی موزه های بنیاد مستضعفان
سرمایه گذاری و دامپروری شیر و گوشت پارس
سیمان نهاوند
شركت مادر تخصصی زمزم ایران
شركت آلومنیوم كاوه خوزستان
شركت آموزش ،مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد
شركت اسكان كویر یزد
شركت ایران تایر
شركت بازرگانی نفت بهران
شركت بورس بهگزین
شركت پاكدیس ارومیه
شركت پایندان
شركت پدكس
شركت تامین آب و برق ایران (تابیران)
شركت تجارت همراه سینا
شركت تولیدی پرجلا
شركت حچاب شهر كرد
شركت حفاری شمال
شركت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی پرسپولیس
شركت زمزم آذربایجان
شركت زمزم اصفهان
شركت ساختم
داود: 1395/8/512:13:25،
15
14
بیمه فقط سینا
داود: 1395/8/512:13:43،
12
11
زیرمجموعه های بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی یکی از پشتوانه های بیمه ی سینا:
بانك سینا
بنیاد علوی
بیمه سینا
پارك ارم(شركت ارم سبز)
پایگاه آموزشی بنیاد
جنرال مكانیك
سازمان اموال و املاك بنیاد مستضعفان
سایت موسسه فرهنگی موزه های بنیاد مستضعفان
سرمایه گذاری و دامپروری شیر و گوشت پارس
سیمان نهاوند
شركت مادر تخصصی زمزم ایران
شركت آلومنیوم كاوه خوزستان
شركت آموزش ،مطالعات و مشاوره سیاحتی گردشگران بنیاد
شركت اسكان كویر یزد
شركت ایران تایر
شركت بازرگانی نفت بهران
شركت بورس بهگزین
شركت پاكدیس ارومیه
شركت پایندان
شركت پدكس
شركت تامین آب و برق ایران (تابیران)
شركت تجارت همراه سینا
شركت تولیدی پرجلا
شركت حچاب شهر كرد
شركت حفاری شمال
شركت خدمات مسافرت هوایی و جهانگردی پرسپولیس
شركت زمزم آذربایجان
شركت زمزم اصفهان
شركت ساختم
فاطمه: 1395/8/1212:47:19،
7
14
سلام من نماینده بیمه پاسارگاد هستم میخاستم به اون آقایی که اطلاعات میخاستم یکم اطلاعات بدم اولا اینکه بیمه پاسارگادبیمه انعطاف پذیریه وفقط وفقط برای اینکه در روزهای سخت کمکتون کنه به وجود اومده وانقدبه شما اطمیناخاطرمیده که شمابیمه گذار درموردآیندت راحت باشی این به خود شما بستگی داره که شما خودت ازبیمه چی میخوای یعنی اینکه برای بازنشتگیت میخای اطمینان خاطرداشته باشی یا برای فرزندت همسرت ویا خانوادت شما میتونین این بیمرو تا هرسالی که بخواین تمدید کنین یعنی اینکه میتونی از5سال تا30سال قرارداد امضاکنین ودراین بین هروقت نخواستیت حق بیمتونو پس بگیرین باکل سودتونوبدون اینکه1ریال از حق بیمتون کم بشه شما میتونین حق بیمتون ازماهیانه 30000تومن بدینتاماهیانه333000شما میتونین این حق بیمرو بصورتاقساطی یا یکجاپرداخت کنین ودرازای هرمقدارحق بیمه18%سودبگیریدوازتمام پوششهای این بیمه استفاده کنین
فاطمه: 1395/8/1212:53:38،
11
13
وهمچنین شما میتونین ازاین بیمه بدون هیچگونه تشریفات اداری وحتی1نفرضامن وام دریافت کنین باکمترین سود با سود4%درصورتی که وام های بانکی سودشون خیلی زیاده مثلا اگه شما5میلیون تومن از بیمه وام بگیرین بدون ضامن باسود4درصدپسش میدین حالا5 میلیون تومنواز بانکی مثل انصاربگیری باسود15درصدباید پسش بدی وحالا این وامو که میتونی بگیری؟این واموبعداز3ماه میتونی از بیمه بگیرین ومیتونین هرجوری که درتوانتونه پسش بدین یا بصورت اقساطی یا بصورت یکجاوخیلی پوشش های دیگم داره بازنشتگی،بیمه حوادث.ازکارافتادگی بیماری های خاص.بیمه فوت طبیعی.بیمه فوت حادثه پوشش بیماری های خاص حراحی های پیوندی واین ها همه باتضمین وسندوالحاقیه به شما نشون داده میشه
فاطمه: 1395/8/1213:01:26،
11
12
و اینکه بیمه پاسارگادبا10سال سابقه ای که داره4سال یکی از پردامدترین بیمه شده بطورمدام پس یه همچین بیمه ای ورشکست نمیشه و جهت اطلاع اونایی که میگن بیمه توسعه ورشکست شده بایدبگم بیمه توسعه ورشکست نشه اعلام ورشکستگی کرده و سومدیریتی داشته والان بیمه های عمرش تحت نظربیمه مرکزی هستن اونایی که خواستن بیمشونو ادامه دادن واوناییم که نخواستن بازخرید کردن وتوی ایران چونکه انظارشو نداشتن که ورشکسته بشن چونکه خیلی درکارشون موفق بودن بیمه توسعم اولین و اخرین بیمه ای بود که این اتفاق براش افتاد واگر یه زمانیم باز این اتفاق بیوفته بلافاصله بیمه مرکزی پاسخگو خواهد بود الکی که نیست پول مردمو بخورن درواقع با سرما گذاری توی بیمه ما خودمونیم که برای آیندمون آرامش خاطری داریم فک کنین شما برای سن 50سالگیتون یه درامد بی نهایت میتونین داشته باشین میتونین پولتو یکجا از بیمه وردارین بعداز اتمام قراردادتون
فاطمه: 1395/8/1213:05:17،
11
12
یانه میتونین حقوبگیرین درواقع این بیمه ها بوجوداومدن که کنارما باشن وبایدبگم بیمه پاسارگاد بیمه فوتش400میلیون تومه و پوششهای درمانیش125میلیون تومنه نه25میلیون تومن یعنی ما میتونیم دریکسال از 5پوشش بیماریمون استفاده کنیم درصورتی که بین بیمه های ما 16 میلیون میدن ما نمیگیم که پوششها از هم بهترن نه چونکه این بیمه ها مثل یک خونواده میمونن ما میتدنیم چندبیمه عمرو باهم داشته باشم درمواقعی که گیر میکنیم از حق پوشش 2تا بیممون استفاده میکنیم مثل بقیه کشورها که هرنفر5تا بیمه عمر داره
مهسا: 1395/9/2807:40:40،
5
5
دوستانی که اظهار نظر میکنند خیلی غلط املایی دارند!!!
علی: 1395/10/210:44:22،
7
6
مزخرفترین بیمه بیمه معلم است
رمضانی: 1395/10/1302:12:09،
9
7
بیمه فقط بیمه دانا!!!بقیه بیمه ها نادان :)
حسن: 1395/10/2800:56:18،
6
4
موندم بیمه شخص ثالث ام که البرز هست تمدیدش کنم یا اینکه برم 50 تومن بیشتر بدم بیمه ایران بگیرم .یک هفته است تحقیق میکنم و فکرم مشغوله
حسین: 1395/12/1615:25:41،
6
2
من الان ایران دارم . و میخوام بیام البرز . چون شنیدم که بهتر کار میکنن و پول میدن در تصادفات.
علی: 1395/11/401:12:23،
8
4
بیمه ایران فقط اسمش بزرگ شده اصلا رسیدگی نمیکنن یک ماهه پروندمودادم برای یه اصلاح هنوزامروزفردامیکنن متاسفم برای خودم
احسان: 1395/11/1015:47:34،
5
7
بیمه فقط بیمه کوثر عشقه باورنمیکنی به بار امتحان کن.....
علی: 1395/11/2611:16:15،
7
9
اینجا همش تبلیغه اگر میخوایین بهترین بیمه رو بشناسین از مشاغلی بپرسین که همیشه با بیمه سروکار دارن و اطلاعات زیاد و به روز من چون پدرم بازنشسته هست و متاسفانه سرطان داره بهترین بیمه که پرس و جو کردم از بیمارستان ها و کارکنانش بیمه دانا هست بدون استثنا همه هزینه هارو پرداخت میکنه بدون دردسر ولی بیمه تکمیلی آتیه سازان برای آزمایش ها در سال 250 هزار تومان پرداخت میکنه !!!
علی: 1395/11/2611:42:35،
8
5
این همه آزمایش نزدیک 5 میلیون شده بردم آتیه سازان فقط 250 هزار تومان بهم داده! بهترین بیمه ماشین هم از چند بنگاه بپرسید
کلا بهترین راه تحقیق و اطلاع دیگه اینترنت نیست و مشاغل مربوط به نوع بیمه هستند
کلا با وجود اینهمه سرطان و مریضی به فکر بیمه خوب و غیر دولتی باشید پدر من اینهمه سال پول بیمه داد روحانی اومد داد به آتیه سازان و کلا پدربرزگ ها و مادر بزرگ های این مملکت اگر مریض بشن و پول نداشته باشن باید فقط عذاب و درد بکشن بعد با کلی عذاب فوت کنن
محمد: 1395/11/3009:25:35،
8
10
بیمه ما که در سال 93 سود بیمه عمر و سرمایه گذاری 27.5 و در سال 94 27 درصد به بیمه گذار ها پرداخت کرده.انشاالله به مسیر خودش با تمام قوا پیش بره ما هم پشت هستیم.
رضا صایب: 1396/1/615:38:58،
3
2
سلام.دوستان بیمه نوین چطور بیمه ایست؟
داود: 1396/1/1113:25:21،
4
2
همه بیمه ها خوب هستن ولی فقط امکانات و خدمات دهی بیمه هامهمه


فکر کنم عالیترین وکاملترین انها ازنظر بیمه مرکزی پاسارگاد باشه
داود: 1396/1/1113:19:07،
4
2
سلام شما که از همه بیمه ها تعریف وتمجید کردین حالا بگین کدوم بیمه هم بیمه عمر و تامین اتیه میکنه و در کنار بیمه عمر بیمه اتش سوزی منزل رو به صورت رایگان انجام میده.هم بیمه عمر داری هم بیمه اتش سوزی در کنار ان




بیمه پاسارگاد،کاملترین وبرترین بیمه از نظر بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران
شکیبا : 1396/1/1618:42:56،
3
2
باسلام باتوجه به تمامی نظرات عزیزان من فکر می کنم همه بیمه ها سعی در بهتر عمل کردن دارند اما از انجا که 16سال است تمامی بیمه هایم از عمر وپس اندارز وبیمه بدنه وشخص ثالث خودرو وهمچنین بیمه تکمیلی بیمه ایران بودم ودر همه جا به حق خوب خسارت پرداخت کرده من به حق اوراشایسته بهترینها می دانم
مریم : 1396/1/1618:50:01،
3
2
من وخیلی از اشنایانم چندین بیمه راامتحان کرده ایم بهترین انهااز نظر پرداخت وسریعتر پرداخت خسارت بیمه اسیا وایران می باشد باتشکر از همه انها که تلاش در بهتر شدن دارند بیمه فقط ایران واسیا امیدوارم همه بیمه ها به پای این دوشرکت برسند
نسرین: 1396/1/3001:05:47،
1
1
با سلام خدمت همه دوستان... بیمه ایران در پرداخت خسارت شخص ثالث فوق العاده ضعیف هست حتی برای جزئی ترین مبلغ ولی البرز فوق العاده سریع و خوب عمل میکنه....این نظر من فقط در پرداخت بیمه شخص ثالث بود.
زهرا: 1396/2/2113:26:10،
1
1
سلام من قصد دارم نمیانده فروش بیمه پاسارگاد بشم و بچه هام رو هم بیمه عمر پاسارگاد کردم. دوستان لطفا انقدر در مورد بیمه ها بد نگید . من بچه های خودم رو بیمه کرده بودم ولی حالا اگه خودم نماینده فروشش بشم و یه سری ادم دیگه رو بیمه کنم ، نمیخوام کسی منو نفرین کنه که چرا ان کارو باهاش کردم . راستش فقط برای تحقیق اومده بودم حالا که نظرات نماینده ها رو خوندم کلا نمیخوام نماینده بشم و اینکه میخوام برم بیمه عمر بچه هام رو هم کنسل کنم. چون اگه قرار باشه هر بار که پول میریزم به حساب بچه هام با استرس باشه و فکر کنم امروز یا فردا ورشکست میشن یا بعدا که نیاز داشته باشم کسی جواب نمیده چه ارزشی داره؟ با همین کم خودم میسازم ولی هر روز نگران سرمایه م نیستم و نگران این نیستم که یه نفر دیگه پولی که من بهش امید بسته بودم و خورده یا اینکه برای پول خودم اینقدر من رو اذیت میکنن.نتیجه من : همه بیمه ها بدن درگیرنشو
امیر: 1396/3/316:18:32،
0
0
سلام من برام سطح توانگری بیمه مهمه آیا بیمه ایران سطح ۱است یانه جواب یک کلمه است البته نظر فقط نظر محترم بیمه مرکزیه بقیه ولش کن

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:
در صورتی که تمایل دارید بعد از تایید از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود ، علامت بزنید

در صورتی که تمایل دارید بعد از پاسخ به نظر شما از طریق ایمیل به شما اطلاع داده شود، علامت بزنید
تور لحظه آخری
نگین خودرو
آیسان پرواز
رزرو هتل
آژانس مسافرتی بهار پرستوها

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

نتایج انتخابات ریاست جمهوری - 30 اردیبهشت 96 / نتایج شمارش آرا به تدریج اعلام خواهد شد
شرایط جدید فروش اقساطی محصولات ایران خودرو - خرداد 96
بیانیه حجت الاسلام رئیسی؛ بعد از اعلام نتیجه انتخابات
احتمال پیش‌فروش خودروی جدید پژو 2008 از سوم خردادماه
جدول شرایط پیش فروش کلیه محصولات ایران خودرو - خرداد 96
بازی خطرناک چری برای بازار ایران!
کرمان‌موتور، 5 خودروی هیوندای مدل 2017 را بزودی عرضه خواهد کرد + جزئیات
فروش نقد و اقساطی خودروهای پژو پارس و پژو 207 بمناسبت آزادسازی خرمشهر - خرداد 96
لیست قیمت کارخانه ای محصولات ایران خودرو در خردادماه 96
قرارداد پژو و شایعه‌ای که تالار شیشه‌ای را لرزاند
تولید 2 خودروی سواری در کشور به صفر رسید
شرايط فروش نقدی، اقساطی و ليزينگی محصولات شركت سايپا - خرداد 96
شرایط جدید فروش فوری محصولات ایران خودرو - خردادماه 96
خودروهای روسی که به ایران می‌آیند، چه شکلی هستند؟
مقایسه خودروهای در محدوده 50 میلیون تومان در بازار ایران
آسایشگاه خیریه
تور لحظه آخری
تورآنتالیا
فروشگاه اینترنتی مد و پوشاک دیجی استایل
بازاریاب تجارت فردا
بلیط هواپیما