کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

فاش شدن امکانات جدیدترین پرچمدار تلفن های همراه LG


کد خبر : ۴۹۱۸پنجشنبه، ۱ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۵۱:۵۳۴۸۰۷ بازدید

طی روزهای اخیر هر روز شاهد اطلاعات تازه‌ای در باره پرچمدار معرفی نشده ال‌جی با نام LG G3 بودیم. امروز نیز مشخصات فنی این محصول از طریق یک سند محرمانه فاش شده است که استفاده از پردازنده Snapdrgon 801 را در آن تایید می‌کند.
فاش شدن امکانات جدیدترین پرچمدار تلفن های همراه LGفاش شدن امکانات جدیدترین پرچمدار تلفن های همراه LG

ال‌جی در همین ماه از پرچمدار بعدی خود رونمایی خواهد کرد. این کمپانی قصد دارد این بار نیز از یک صفحه نمایش متفاوت در تلفن خود بهره ببرد و رزولوشن بسیار بالای 1440 در 2560 پیکسل را در صفحه نمایش 5.5 اینچی این تلفن ارایه کند.

به این ترتیب کره‌ای‌ها توانسته‌اند به تراکم ۵۳۸ پیکسل در اینچ دست یابند. از آنجایی که ال‌جی خود جزو بزرگ‌ترین تولیدکنندگان پنل‌های IPS LCD در دنیا است، انتظار می‌رود پنل استفاده شده در تلفن G3 نیز از همین نوع باشد. اگر صفحه نمایش LG G3 با رزولوشن QHD ارایه شود آن‌وقت از این بابت از سه رقیب اصلی خود یعنی گلکسی اس ۵، اکسپریا Z2 و HTC One M8 پیشی خواهد گرفت.

از دیگر مشخصات فنی که در اسناد محرمانه ال‌جی به آن‌ها اشاره شده می‌توان به پردازنده Snapdragon 801، حافظه رم ۳ گیگابایت از نوع LPDDR3 و حافظه ذخیره سازی ۳۲ گیگابایت اشاره کرد. پیش از این شایعه شده بود که G3 برخلاف G2 از درگاه حافظه خارجی microSD پشتیبانی خواهد کرد، اما در این اسناد اشاره‌ای به آن نشده است.

جی ۳ همچنین به یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل در پشت و یک دوربین ۲.۱ مگاپیکسل در جلو مجهز خواهد شد. مهم‌ترین تغییری که گفته می‌شود در دوربین جی ۳ اعمال شده است، استفاده از لیزر برای فوکوس بهتر در محیط‌های کم‌نور است که از طریق یک بخش جدید که به دوربین اضافه شده، میسر می‌شود. تلفن G3 ال‌جی به همراه سیستم‌عامل اندروید کیت‌کت و باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی روانه بازار خواهد شد.


cuddw43m7kloloe6gm7x.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها