کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

معرفی جدیدترین پرچمدار هواوی ; Ascend P7


کد خبر : ۴۸۲۴شنبه، ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۵۰:۵۷۶۹۲۶ بازدید

هوآوی گرسنه است و بدلیل جستجو برای گرفتن سکوهای بالای سازندگان گوشی و بعد از عرضه موفقیت آمیز P6 اینک P7 زیبا و دلربا را با سخت افزار قوی عرضه کرده است.

از نظر طراحی، نوع پیشرفته تر و زیباتر P6 است که توسط گوشی ساز چینی در ابعاد 139 در 68 در 6.5 میلیمتر و به وزن 124 گرم راهی بازار شده است. اگر بخواهیم شکل ظاهری آن را با سایر گوشی ها مقایسه کنیم باید بگوییم ترکیبی از آیفون 5S و سونی اکسپریای Z را به وضوح در آن می بینیم که با دو سیم کارت (جای سیم کارتها کاملا شبیه طراحی آیفون است) و پشتیبانی از نسل چهارم LTE همراه شده است. اما هنگام دست گرفتن احساس خیلی بهتری نسبت به دست گرفتن گلکسی اس 5 خواهید داشت.
 

مروری بر گوشی هوشمند هوآوی ascend p7


در بخش نمایشگر یک صفحه 5 اینچی از نوع IPS را با 1080 در 1920 پیکسل مشاهده می کنیم که در هر اینچ 441 پیکسل تعریف شده و با محافظ گوریلا گلس 3 صفحه ضد خش دارد.
 

مروری بر گوشی هوشمند هوآوی ascend p7


حافظه داخلی 16 گیگ تعریف شده (11.77 گیگ آن خالی است و مابقی برای اندروید مصرف شده است) و می توان تا 64 گیگ از طریق اسلات ، حافظه جانبی را تقویت کرد. (روی میکرو اس دی پسورد تعریف شده و بدون ان نمی توان به محتویات حافظه جانبی دسترسی داشت)
 

مروری بر گوشی هوشمند هوآوی ascend p7


دو گیگ رم روی P7 تعریف شده اما در بخش پردازنده معلوم نیست چرا هوآوی از نوع درجه یک استفاده نکرده است! و از چهار هسته ای 1.8 گیگاهرتزی از نوع Kirin 910T با گرافیک Mali450 در ترکیب P7 استفاده کرده است.

شبکه نسل چهارم تلفن همراه LTE، وای فای، بلوتوث، NFC، میکرو یو اس بی از دیگر اتصالات تعریف شده P7 است.در ضمن اسپیکرهای خوبی هم دارد و خیلی کم می توان صدای گوشی را نزدیک به اچ تی سی M8 دانست.(به دارندگان اچ تی سی بر نخورد! خیلی کم و البته بهتر از گلکسی اس 5)
 

مروری بر گوشی هوشمند هوآوی ascend p7


شفافیت صفحه ضعیف است و اگر بخواهید با دستکاری در نور آنرا تغییر دهید باید با طولانی بودن عمر باطری خداحافظی کنید.سیستم لمسی کارآیی خوبی داشته و در محیط سرد با استفاده از مد موسوم به Gloves Mode می توانید با بالا بردن حساسیت لمسی، از گوشی به راحتی استفاده کنید.در بخش سیستم عامل مجهز به جدیدترین اندروید کیت کت 4.4 بوده و هواوی اموشن 2.3 نیز که سیستم عامل بهینه شده است نیز روی دستگاه دیده می وشد. آیکون ها ساده است و صفحه Home به راحتی در دسترس است.

 

مروری بر گوشی هوشمند هوآوی ascend p7


در رتبه بندی سرعت سی پی یو همان طوری که در عکسها مشاهده می کنید رتبه پایینی دارد.از اچ تی سی وان بالاتر بوده و با سونی زد الترا و نوت سه سامسونگ قابل مقایسه نیست.

در بخش دوربین باید بگوییم دوربین اصلی 13 مگاپیکسل و دوربین جلو 8 مگاپیکسل تعریف شده است و در مجموع 21 مگاپیکسل را در P7 شاهد هستیم. حسگر دوربین از نوع سونی Sony 4th-gen BSI است و ویدئو فول اچ دی (نه 4K که مرسوم شده) 1080 است.

 

مروری بر گوشی هوشمند هوآوی ascend p7


باطری P7 از سری 2500mAh بوده که هم رده های خود را بالاتر از 3000mAh می بینیم و شاید هواوی با دادن این باطری با توجه به پشتیبانی از شبکه LTE خطا کرده باشد. 14 ساعت روی 3G می توان مکالمه داشت و برای فول کردن شارژ باید 3.5 ساعت منتظر شد.

در مجموع گوشی نیست که از هوآوی انتظار می رفت و هر چند انی کمپانی به سرعت در حال تسخیر بازارهای جدید است باید دید چه قیمتی برای گوشی تعیین می کند. برخی P7 را نسخه ارزان قیمت سونی زد اکسپریا می دانند و برخی نیز P7 را نسخه اندرویدی آیفون 5S می دانند. البته امریکایی ها از داشتن این گوشی محرومند چرا که هواوی نمی تواند این گوشی را در امریکا بدلیل تحریم بفروشد.

 

مروری بر گوشی هوشمند هوآوی ascend p7

مروری بر گوشی هوشمند هوآوی ascend p7

مروری بر گوشی هوشمند هوآوی ascend p7

 



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها