کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

طلا همچنان می ریزد


کد خبر : ۴۷۵۶دوشنبه، ۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۰۸:۵۳:۵۷۳۹۵۲ بازدید

روند نزولی قیمت طلا و سکه متأثر از افت بها در بازار ارز همچنان ادامه دارد، بطوریکه هرگرم طلا طی یک هفته گذشته بیش از 4 هزار تومان کاهش یافته است.

 تداوم افت قیمت دلار در بازار دیروز، بازهم بازار طلا و سکه را نزولی کرد، تا سرمایه گذران این بازار همچنان بی انگیزه منتظر بمانند.

برهمین اساس، بازار طلا و سکه دیروز هم در پی مسیر کاهشی، با سقوط 13 هزار تومانی هرقطعه سکه تمام بهار آزادی توأم بود، و این سکه های طلایی به قیمت 969 هزار تومان بفروش رسید.بازیگر اصلی دیروز بازار یعنی دلار، کاهشی 31 تومانی را تجربه کرد، که در کنار تعطیلی بازارهای جهانی طلا نقشی اساسی در افت قیمتها در بازار داشت.

هرگرم طلای 18 عیار بدون اجرت ساخت در بازار یکشنبه با کاهش 700 تومانی به زیر 100 هزار تومان سرازیر شد و به قیمت 99 هزار و 300 تومان معامله شد.هر مثقال طلای 17 عیار نیز با نزول 3 هزار تومانی به بهای 430 هزار و 500 تومان رسید.

برپایه این گزارش، در خیابان فردوسی هر نیم سکه 494 هزار تومان عرضه شد، که نسبت به روز شنبه کاهشی 6 هزار تومانی را به ثبت رساند.ربع سکه و سکه گرمی هم در همین بازار به 5 و 7 هزار تومان، به ترتیب 295 و 200 هزار تومان به فروش رسید.

فعالان بازار عرضه بیش از تقاضای ارز را در شرایط کنونی عامل اصلی روند رو به پایین دلار می دانند، که در این بین انتشار اخبار مثبت سیاسی می تواند در این وضعیت را تشدید بخشد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها