کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت طلا هفته جاری کاهش می یابد


کد خبر : ۴۷۲۳شنبه، ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴:۲۷۳۳۱۸ بازدید

تازه ترین نظرسنجی کیتکو نیوز از کارشناسان اقتصادی نشان می دهد که قیمت جهانی طلا طی هفته پیش رو با کاهش روبرو خواهد شد.

در نظرسنجی جدید کیتکو نیوز از 33 کارشناس اقتصادی 24 نفر شرکت کرده اند که از این تعداد نیز 11 نفر به کاهش قیمت طلا در روزهای آینده رای داده اند.

بر اساس این گزارش 6 کارشناس ارشد اقتصادی نیز پیش بینی کردند قیمت طلا طی هفته جاری با افزایش روبرو خواهد شد و 7 نفر نیز اعلام کردند قیمت طلا در این مدت تغییر چندانی نخواهد داشت.

هفته گذشته نیز کارشناسان اقتصادی شرکت کننده در نظرسنجی کیتکو نیوز به کاهش قیمت طلا رای داده بودند. قیمت طلا در هفته ای که گذشت با کاهش 16 دلاری روبرو شده است.

کارشناسان اقتصادی بر این باورند که بهبود شرایط اقتصادی آمریکا موجب افت شدید تقاضا برای طلا شده و این مساله قیمت این فلز گرانبها را تحت فشار قرار داده است. پایین بودن نرخ تورم در کشورهای صنعتی و توسعه یافته نیز عامل مهمی دیگری برای کاهش تقاضای طلا به شمار می رود. 

کارشناسانی که معتقدند قیمت طلا در هفته اینده با افزایش روبرو خواهد شد تشدید تنش های سیاسی به خصوص در اوکراین را عامل اصلی این افزایش قیمت ارزیابی کرده اند. برخی کارشناسان بر این باورند که با افزایش تنش در اوکراین و کاهش شاخص سهام قیمت طلا بار دیگر به بیش از 1300 دلار خواهد رسید.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها