کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

احتمال کاهش قیمت طلا به 1268 دلار


کد خبر : ۴۶۹۵پنجشنبه، ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰:۳۰۴۴۴۸ بازدید

تازه ترین تحلیل تکنیکال فیبوناچی نشان می دهد که احتمال کاهش مجدد قیمت طلا به کمتر از 1268 دلار وجود دارد.

قیمت جهانی طلا طی هفته های اخیر بین 1330 تا 1268 دلار در نوسان بوده است و تحلیل تکنیکال فیبوناچی نشان می دهد که در شرایط کنونی احتمال کاهش شدید قیمت طلا به کمتر از 1268 دلار بار دیگر وجود دارد.

بر اساس این گزارش کاهش تنش های سیاسی در اوکراین و اظهارات روز گذشته جانت یلن رئیس فدرال رزرو آمریکا در خصوص بهبود وضعیت اقتصادی و بازار کار این کشور تاثیر زیادی بر افت مجدد قیمت طلا داشته است.به اعتقاد کارشناسان اقتصادی در صورتی که قیمت طلا به کمتر از 1268 دلار برسد بهترین فرصت برای خرید خواهد بود.

 

بهای طلا امسال به پایین ترین رقم در 4 سال اخیر می رسد

 موسسه متال فوکوس اعلام کرد، شاید قیمت طلا امسال بالاترین سطح خود را تجربه کرده ولی به زودی به پایین ترین حد خود یعنی 1100 دلار در سال 2010 میلادی خواهد رسید. 

بر اساس این گزارش موسسه متال فوکوس افزود: با فروکش کردن بحران اوکراین و بهبود شرایط اقتصادی آمریکا قیمت جهانی طلا نیز با کاهش بیشتری روبرو خواهد شد. در کوتاه مدت کاهش محرک پولی فدرال رزرو آمریکا ،کاهش نرخ تورم در اقتصادهای توسعه یافته و نگرانی از وضعیت مالی کشورهای صنعتی و در حال توسعه فشار زیادی را بر قیمت طلا وارد خواهد کرد.

این موسسه تحقیقاتی افزود: افزایش تقاضای فیزیکی از سوی کشورهای بزرگ آسیایی مثل چین و هند نیز نخواهد توانست مانع از روند نزولی قیمت طلا در ماه های آینده شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها