کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

گالکسی S5 Mini هم به بازار می‌آید


کد خبر : ۴۶۰۹یکشنبه، ۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۸:۲۲۴۶۳۱ بازدید

محصولی با مدل SM-G800 و نام گلکسی اس 5 مینی در سایت رسمی سامسونگ در فنلاند مشاهده شده است که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد مدل کوچک شده و ارزان قیمت محصول تازه خود را هم روانه بازار کند.
گالکسی S5 Mini هم به بازار می‌آیدگالکسی S5 Mini هم به بازار می‌آید

اخیرا محصولی با نام مدل SM-G800 و نام گلکسی اس ۵ مینی در سایت رسمی محصولات سامسونگ در فنلاند مشاهده شده است که نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد مدل کوچک شده و ارزان قیمت محصول تازه خود را هم روانه بازار کند.

اکنون گلکسی S5 مینی در وب سایت رسمی سامسونگ در فنلاند قرار گرفته است اما چیزی از مشخصلات فنی آن اعلام نشده است.

پیش‌از این گفته می‌شد که Galaxy S5 Mini به صفحه نمایش ۴.۵ اینچ با رزولوشن 720p مجهز خواهد شد. گفته می‌شود این صفحه نمایش از نوع Super AMOLED است. از دیگر مشخصات فنی منتسب به Galaxy S5 Mini می‌توان به پردازنده چهار هسته‌ای میان رده Snapdragon 400، حافظه رم ۱.۵ گیگابایت، حافظه ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت، دوربین جلوی ۲ مگاپیکسل و دوربین پشتی ۸ مگاپیکسل اشاره کرد.انتظار می‌رود Galaxy S5 Mini همچون پرچمدار ۵.۱ اینچی سامسونگ، ضد آب و ضد گرد و غبار باشد.

گفته می‌شود سامسونگ قصد دارد گلکسی اس ۵ مینی را ماه آینده روانه بازار کند.همچنین شایعه شده که اچ‌تی‌سی نیز نسخه کوچک‌تر تلفن One M8 را با نام One M8 Mini روانه بازار خواهد کرد. انتظار می‌رود سونی و ال‌جی نیز رویه مشابه‌ای را برای عرضه نسخه کوچک اما مشابه پرچمداران خود، دنبال کنند.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها