کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تحویل تیبا هاچ بک تا پایان اردیبهشت


کد خبر : ۴۴۳۵چهارشنبه، ۳ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۵:۰۶۱۱۱۵۲ بازدید

محمدعلی قادری با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا امسال تقریباً برای تمامی روشهای فروش خود شرایط لیزینگی را پیش بینی نموده است، اظهار داشت: شرایط لیزینگ در فروش ویژه و عادی لحاظ خواهد ...
تحویل تیبا هاچ بک تا پایان اردیبهشتتحویل تیبا هاچ بک تا پایان اردیبهشت

محمدعلی قادری با بیان اینکه گروه خودروسازی سایپا امسال تقریباً برای تمامی روشهای فروش خود شرایط لیزینگی را پیش بینی نموده است، اظهار داشت: شرایط لیزینگ در فروش ویژه و عادی لحاظ خواهد شد به نحوی که مشتریان میتوانند با نگرانی کمتری اقدام به خرید محصولات مورد نیاز نمایند.

وی با بیان اینکه در خودروی کولیوس تسهیلات 80 میلیون تومانی درنظر گرفته شده است، افزود: برای خودروی s300 نیز تسهیلات 35 تا 40 میلیونی پیش بینی شده است.

معاون بازاریابی و فروش سایپا با اعلام این که درصددیم برخی تعهدات فروردین ماه این شرکت فاکتور شده و در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت، گفت: امسال با تمام ظرفیت نسبت به سال گذشته فعالیت خواهیم کرد تا به برنامه هدفگذاری خود که همان 650 هزار دستگاه خودرو درسال 93 است دست پیدا کنیم.

وی با اعلام اینکه درسال 93 تمام تلاش خود را بر ایفای تعهدات خود نسبت به مشتریان عمل خواهیم نمود، در رابطه با عدم تحویل به موقع برخی از خودروهای پیش فروش شده این شرکت به مشتریان، گفت: تعدادی از خودروها همانند تیبا2 قرار بود در اسفند سال 92 به مشتریان ارائه شود اما مشکلات تأمین قطعات باعث شد تا نتوانیم به تعهدات خود عمل کنیم اما به مشتریان قول میدهیم تا پایان اردیبهشت ماه دعوت نامه های تیبا2 را دریافت خواهد نمود.

مدیربازاریابی وفروش سایپا با اشاره به اینکه جریمه دیرکرد خودروهای تحویلی این شرکت به مشتریان پرداخت خواهد شد، تصریح کرد: امسال در صددیم حداقل 25 درصد از محصولات خود را به شرایط لیزینگی عرضه کنیم البته در این مسیر با بکارگیری تسهیلات قدرت خرید مردم را نیز افزایش میدهیم.

وی در رابطه با بازپرداخت تسهیلات خرید خودرو در این شرکت خودروسازی نیز اظهار داشت: تقریباً برای تسهیلات تا سقف 8 میلیون تومانی ضامن لازم نیست اما بسته به نوع خودرو و قیمت آن شرایط دریافت تسهیلات تغییر پیدا میکند.

وی اضافه کرد: درصددیم تقریبا حدود 50 درصد قیمت محصول را به صورت تسهیلات به مشتریان عرضه کنیم. بعنوان نمونه در خودروی کولیوس که قیمت آن 162 میلیون است 80 میلیون تسهیلات درنظر گرفته شده است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها