کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

اولین آمار از تعداد ثبت نام متقاضیان یارانه نقدی


کد خبر : ۴۲۲۳چهارشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۱۰:۲۹۱۰۵۲۹ بازدید

تا ساعت 12 ظهر امروز حدود 30 درصد از جامعه هدف که کد ملی آنها به عدد صفر ختم می شود در سامانه refahi.ir ثبت نام کرده اند.

روند ثبت نام متقاضیان دریافت یارانه نقدی از امروز با ثبت نام افرادی که رقم آخر کد ملی آنها عدد صفر است آغاز شد.در همین راستا یک منبع آگاه به فارس خبر داد که تا ساعت 12 امروز چهارشنبه، از 2 میلیون و یکصد هزار نفر جامعه هدف که رقم کد ملی آنها به عدد صفر ختم می شود تا کنون 530 هزار سرپرست خانوار اقدام به ثبت نام در سامانه refahi.ir کرده اند.

بر این اساس تا ساعت 12 امروز 30 درصد جامعه هدف در این سامانه ثبت نام کرده اند.ثبت نام از متقاضیان دریافت یارانه نقدی تا 9 روز دیگر ادامه خواهد داشت و افرادی که به هر دلیلی نتوانند در روزهای مورد نظر ثبت نام کنند می توانند پس از فرصت 10 روزه، در سامانه رفاهی درخواست خود را ثبت کنند.
 

وزیر رفاه: هر کس از دریافت یارانه انصراف دهد، رایگان بیمه می شود

وزیر کار، رفاه و تعاون در جمع خبرنگاران گفت: کسانی که از دریافت یارانه انصراف دهند،به طور رایگان تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.گزارش هزینه‌کرد درآمدهای حاصل از انصراف یارانه در بخش‌های مختلف محیط زیست، بهداشت و حمل و نقل، هر چهار ماه یکبار به مردم ارائه می‌شود.

علی ربیعی در حاشیه اجلاس مدیران کمیته امداد گفت: ارزش دفترچه‌های بیمه‌شدگان شهری به 22 هزار تومان می‌رسد. در بیمارستان‌ها سعی در افزایش حمایت‌ها داریم و پرداختی از جیب مردم حداقل 10 درصد کاهش می‌یابد. برخی خدمات مانند زایمان‌های طبیعی کاملا رایگان می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها