کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

داشبورد جدید برای پژو پارس , خوب یا بد ؟


کد خبر : ۴۲۲۲چهارشنبه، ۲۰ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۱:۰۰۱۴۵۶۴۶ بازدید

پس از آنکه نصب دو ایربگ در خودروهای تولید داخل اجباری شد شرکت ایران خودرو برای محصولات مختلف خود تغییراتی در نظر گرفته است و توانسته با طراحی داشبورد جدید نصب دو ایربگ را اجرایی کند.

در حال حاضر طراحی داشبورد جدید خودرو در پژو پارس سال و 405 انجام گرفته و به تعداد محدودی نیز بر روی خودروهای پژو پارس سال نصب و وارد بازار شده است. این داشبوردها امکان نصب دو ایربگ راننده و شاگرد را دارا بوده و بنابر خواست مشتری در دورنگ خاکستری و بژ روشن ارائه می شود.

تاکنون پژو 405 که طراحی دهه 80 میلادی کمپانی بزرگ خودرو سازی فرانسه است در ایران تغییرات زیادی همچون، موتور، بدنه، داخل و ... داشته تا همچنان بتواند سهم مهی از بازار ایران را در اختیار داشته باشد. خودرویی که اگرچه در دهه 80 میلادی توانست بسیاری از استانداردهای آن روزهای اروپا را کسب کرده و به خودرویی محبوب تبدیل شود اما امروز در ایران منتقدان زیادی دارد.

بسیاری از کارشناسان در سال های اخیر به نحوه تغییرات ظاهری در خودروهای داخلی انتقاد داشته و بارها تاکید کرده اند که این تغییرات چندین و چند باره به خصوص در محصولات ایران خودرو نه تنها کیفیت ها را افزایش نداده بلکه خودرو تولید دهه 80 اروپا را نیز از استاندارهای اولیه خود دور کرده است!

داشبورد به کار گرفته شده در مدل های جدید پارس و پژو 405 مدرن تر و به روز می باشد ولی باید به این نکته  اشاره کرد داشبورد جدید پلاستیک خشک بوده و نمونه آن در رانا , پراید و تندر 90 قابل مشاهده است که پس از مدتی اینگونه داشبوردها سروصدای اضافی را داخل کابین خودرو ایجاد می کنند .حال اینگونه مدل های جدید پارس و 405 با اختلاف قیمتی در حدود 1.5 میلیون تومان در بازار مصرف به فروش میرسند .


rn1sj88w7t0lj95ezxtv.jpg

06mwco1cno32e0nuhi6.jpg

12ix06cirffgz87vnu6b.jpg

v6rak0f3z468xvdqul9.jpg

19t36pe5atl00le0ror.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها