کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

نتایج تست باتری Galaxy S5 + قیمت در ایران


کد خبر : ۴۲۰۵سه شنبه، ۱۹ فروردین ۱۳۹۳ - ۱۷:۲۴:۱۹۱۲۱۳۸ بازدید

نتایج تست باتری سامسونگ گلکسی اس 5 منتشر شده است و اینگونه که مشاهده می شود با وجود چیپست های جدیدتر و صفحه نمایش بزرگتر مصرف انرژی بهبود مناسبی داشته است.

در مورد نمایشگر تنها یک دهم افزایش سایز را نسبت به پرچمدار قبلی شاهد هستیم اما درباره چیپست ها با توجه به پیشرفت از اسنپدراگون 600 به 801 عملکرد کلی گوشی بسیار بهبود یافته است. قابلیت Ultra Power Saving به گوشی این امکان را می دهد تا بسیاری از قابلیت های پرمصرف را غیر فعال کرده و یا حتی پس زمینه گوشی را سیاه و سفید کند تا از مصرف بیشتر انرژی جلوگیری نماید.

گلکسی اس 5 در تست مکالمه با 21 ساعت و 20 دقیقه، در مرور وب با 9 ساعت و 36 دقیقه و در پخش ویدئو با 11 ساعت و 5 دقیقه رکورد خوبی را به جای گذاشته است، در تست مکالمه نسبت به پرچمدار قبلی حدود 3 ساعت و در تست مرور وب 2 ساعت و در آخر پخش ویدئو 1 ساعت کمتر از Galaxy S4 عمل کرده است.
 


قابل ذکر است این نتایج مربوط به چیپست اسنپدراگون 801 این گوشی می باشد و هنوز اطلاعاتی مربوط به عملکرد نسخه اگزینوس این گوشی که در ایران نیز یافت می شود از سوی GSMArena منتشر نشده است، در آخر نیز این گوشی با 72 ساعت پایداری برای مصرف یک ساعت از هر سه تست ذکر شده در هر روز این تست را به پایان رساند.

این گوشی پس ار مدتها انتظار روز گذشته وارد ایران شده و در بازار با قیمتی بین 2.350.000 تا 2.450.000 تومان به فروش میرسد .
 

lrpvs5ypp5bo0hebcsw7.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها