کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

رازگشایی ازمرگ ناپدری خواننده جوان (حمید صفت) در پزشکی قانونی


کد خبر : ۳۹۹۳۲چهارشنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۵:۲۸۳۶۵۸ بازدید

وکیل حمید رضا صفت - خواننده رپ- که به اتهام قتل پدرخوانده‌اش در بازداشت بـــــــــــــــه سر می برد درباره چگونگی رسیدگی به پرونده ...

 وکیل حمید رضا صفت - خواننده رپ- که به اتهام قتل پدرخوانده‌اش در بازداشت بـــــــــــــــه سر می برد درباره چگونگی رسیدگی به پرونده موکلش گفت: هنوز تحقیقات مقدماتی در خصوص پرونده انجام نشده است.به همین خاطرپس از تحقیقات لازم واعلام نظریه پزشکی قانونی درباره علت اصلی مرگ، تصمیم‌گیری قضایی دراین باره صورت خواهد گرفت.

مجید امجدی فخربا اشاره به اتهام حمید گفت: اتهام وی به‌دلیل اینکه در محل ضرب و جرح حضور داشته قتل عمد است. اما چون اقدام کشنده‌ای انجام نداده واز وسیله‌ای نیز استفاده نکرده و پدر خوانده‌اش نیز از قبل دچار کسالت بوده به همین خاطر باید درخصوص این اتهام رسیدگی دقیق تری صورت گیرد. البته تا زمانی که مدارکی مبنی بر رد اتهام قتل عمد ارائه نشود وی همچنان متهم به قتل عمد خواهد بود. البته باید گفته شود آقای صفت ناخواسته وارد یک درگیری خانوادگی شده وکسالت پدر خوانده‌اش و نیز بیماری قلبی و قند نیز می‌توانسته مزید بر علت شده باشد. به همین خاطرنظریه پزشکی قانونی نیزدراین باره بسیارراهگشا خواهد بود.

وی با بیان اینکه روند رسیدگی به پرونده موکلش ممکن است حـــــــــــــداقل 4 ماه طول بکشد گفت: فعلاً امکان آزادی حمید با وثیقه وجود ندارد و همچنان در بازداشت موقت به سر می‌برد تا نتیجه تحقیقات پزشکی قانونی و اظهارات شهود اعلام شود. آن وقت بازپرس پرونده تصمیم‌گیری خواهد کرد. ضمن اینکه برادر مقتول از آلمان به تهران آمده ودرحال بررسی ماجراست.حمید رضا صفت، چهار روز قبل به اتهام قتل عمد پدرخوانده‌اش بازداشت شد. وی در اعتراف‌های اولیه عنوان داشت که پس از تماس برادرش از کشور امریکا مبنی بر اینکه مادرشان بازهم ازسوی همسرش کتک خورده است با وی درگیر شده بود. این درحالی است که پسرجوان ادعا کرده با پدرخوانده‌اش رابطه دوستانه‌ای داشته وبه هیچ عنوان قصد کشتن اورا نداشته است واین واقعه یک اتفاق تکان دهنده بوده و او بشدت پشیمان است.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها