کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

3 بار اعدام مجازات خفاش جاده ها


کد خبر : ۳۹۹۳۱چهارشنبه، ۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۳:۵۱۱۹۶۱ بازدید

مرد شیطان‌صفت که به شیوه خفاش شب، سوار بر خودروی سمند سفید، 9 زن و دختر را تحت عنوان مسافربرو در فاصله زمانی 40 روز در مسیر ...

مرد شیطان‌صفت که به شیوه خفاش شب، سوار بر خودروی سمند سفید، 9 زن و دختر را تحت عنوان مسافربرو در فاصله زمانی 40 روز در مسیر میدان آزادی تهران تا قزوین به دام انداخته و آنها را پس ازکشاندن به بیابان‌ها مورد آزار و اذیت قرار داده بود، با رأی هیأت قضایی دادگاه عالی جنایی کرج به 3 بار اعدام محکوم شد.مرد هوسران که در جریان تعقیب و گریز مأموران و با شلیک‌های پلیس زخمی و دستگیر شده بود درحالی که می‌دانست مجازات سنگینی در انتظارش است، چند روز بعد برای فرار از پنجره بیمارستان پایین پریده بود که دست و لگن‌اش شکست. وی که هنگام محاکمه با ویلچر به دادگاه منتقل شده بود در برابر شاکی‌ها منکر آزار و اذیت‌شان شد. اما پزشکی قانونی پس از بررسی‌های علمی، ادعاهای شاکی‌ها را تأیید کرد و اظهارات‌شان را مطابق با واقعیت دانست.

شکایت زن 60 ساله/ نخستین شکایت ازاین شیطان صفت توسط زنی ۶۰ ساله مطرح شده بود و آخرین قربانی تبهکارحرفه‌ای دختری ۱۹ ساله بود. درجریان رسیدگی به این پرونده، ۹ زن و دختر با مراجعه به پلیس از لحظات هولناک اسارت‌شان پرده برداشتند.شکارچی بی‌رحم فروردین امسال زن ۶۰ ساله‌ای را طعمه قرار داد. شاکی که با سر و وضعی آشفته به اداره آگاهی هشتگرد رفته بود گفت: «در شهر قزوین سوار خودروی سمند مسافربر شدم. دربین راه راننده که مرا مادر صدا می‌زد، به بهانه سوخت‌گیری از مسیر اصلی خارج شد و در مسیر بیابانی مرا از خودرو پایین کشاند وپس ازاجرای نقشه شومش با تهدید به مرگ، طلا و پول‌هایم را به سرقت برد.»به‌دنبال اظهارات این زن، تجسس‌های گسترده پلیسی برای شناسایی و دستگیری راننده فراری میانسال که قد و هیکلی متوسط داشت دردستورکارقرارگرفت و مأموران پلیس آگاهی نظرآباد با ترسیم چهره فرضی راننده سمند به تعقیب‌اش پرداختند.
دومین شکایت/  هشتم اردیبهشت امسال دومین شکایت ازشکارچی جاده‌ها در اداره آگاهی نظرآباد از سوی زنی میانسال مطرح شد. او که در میدان آزادی تهران سوار خودروی مسافربر شده بود ازسوی راننده جنایتکارهدف تجاوز قرارگرفته و پس از سرقت کیف پول و اموال گرانبهایش، در بیابان رهاشده بود. این درحالی بود که راننده تبهکاربرای اینکه خودرواش ازسوی قربانی شناسایی نشود به‌صورت این زن خاک پاشید تا نتواند پلاک ماشین را بخواند و بعد هم فرار کرد.
دخترجوان، سومین شاکی
چند روز بعد دختر ۲۱ ساله‌ای نیز که با همین شیوه ربوده شده و هدف تجاوز و سرقت قرار گرفته بود، با مراجعه به اداره آگاهی هشتگرد اعلام کرد کرد ازسوی راننده سمند سفید ربوده شده و این شیطان صفت بی‌توجه به التماس‌هایش، وی را مورد آزار و اذیت قرار داده وبعد هم در بیابان رهایش کرده است.
شکایت دختردانشجو و خانم دکتر/ ۲ روز بعد دختر دانشجوی ۲۰ ساله دیگری با ظاهری آشفته وچهره‌ای برافروخته به پاسگاه نجم آباد رفت و از ربوده شدن توسط راننده سمند سفید و آزار و اذیتش پرده برداشت. روز بعد هم خانم دکتر ۴۰ ساله‌ای خود را به اداره آگاهی هشتگرد رساند و از این تبهکارشکایت کرد.
دو زن میانسال در دام خفاش جاده‌ها/ چند روز بعد یک راننده عبوری در حوالی بیابان‌های روستای «نجم‌آباد» با شنیدن فریادهای زنی ۴۵ ساله، به کمک شتافت. زن بیمار وحشت زده بود و روسری و کفش‌ هم نداشت. او به‌دنبال خروج از درمانگاه سوار خودروی سمند سفید شده بود
که به دام افتاده بود. هشتمین قربانی راننده ارابه مرگ زن ۴۶ ساله‌ای بود که در مسیر بازگشت از خانه دخترش در دام راننده سمند افتاد.
آخرین قربانی/ دختر ۱۹ ساله‌ای که برای خرید از خانه خارج شده بود وقتی در طول مسیر از سوی سرنشینان خودروی وانت که مزاحمش شده بودند، سوار خودروی سمند سفید شده بود، نهمین قربانی راننده شیطان صفت بود. این دختر جوان نیز در بیابان‌های اطراف نجم آباد بی‌رحمانه مورد آزار و اذیت قرار گرفت.
 قدم به قدم درتعقیب متهم ناشناس/ بدین ترتیب از آنجا که هیچ یک از قربانیان نتوانسته بودند شماره پلاک خودروی متهم را اعلام کنند، رئیس آگاهی نظرآباد، تیمی از کارآگاهان را به مرکز کنترل ترافیک راهور قزوین اعزام کرد تا دوربین‌های اطراف محل سوارشدن شاکی‌ها را مورد بازبینی قراردهند. همچنین دوربین‌های عوارض و مرکز پلاک خوان نیز بررسی شد تا مشخصات و شماره پلاک خودروهای سمند سفید که در ساعت‌های اعلام شده در آن مسیر تردد داشته‌اند، کشف و اعلام شود. همچنین از اداره آگاهی تهران درخواست شد به ‌دلیل وقوع چند فقره سرقت به‌عنف از زنان توسط راننده سمند ناشناس، اسامی مجرمان آزاد شده و سابقه‌دار از زندان‌های البرز و آبیک، طی روزهای اخیر را اعلام کنند.
اداره راه و ترابری قزوین هم مأموریت یافت تا شماره پلاک تمامی خودروهای سمند که در روزهای مشخص شده ازعوارضی الموت یا قزوین- زنجان وارد استان قزوین شده‌ بودند را شناسایی کند. در شاخه‌ای دیگر، پلیس به تحقیق از رانندگان مسیر آزادی- قزوین پرداخت اما آنها گفتند در این محل رانندگان بین راهی متعددی، مسافر سوار می‌کنند به همین خاطر نتوانستند راننده سمند مورد نظر را شناسایی کنند.
کشف سرنخ/ درشاخه دیگر عملیات، کارآگاهان مسیر‌های مشکوک به کمین راننده سمند را تحت کنترل نامحسوس قراردادند تا اینکه گزارشی از سرقت و آزار و اذیت یک زن جوان دریافت کردند. بدین‌ترتیب کارآگاهان به تعقیب خودروی سمند سفید پرداخته و سرانجام راننده فراری با شلیک گلوله مجروح شد و به دام افتاد. بعد هم به بیمارستان منتقل شد که تحت جراحی قرار گرفت.
 کارآگاهان که پیش از این با یافتن سرنخ‌هایی از مشخصات متهم، هویت وی را شناسایی کرده بودند، در بازرسی خودرو مدارک وی و برخی اموال قربانیان را کشف کردند. «قاسم»- ۴۱ ساله- که دارای همسر و ۲ فرزند است درحالی که می‌دانست مجازات سنگینی در انتظارش است چند روز بعد به امید فرار از پنجره بیمارستان پایین پرید اما دست و لگن‌اش شکست و برای دومین بار تحت جراحی قرار گرفت.
اعتراف خفاش جاده‌ها/ وی در نخستین بازجویی‌ها در بیمارستان به ربودن ۷ زن و آزار و اذیت ۳ نفر اعتراف کرد. اما پس از معرفی وکیل در جریان محاکمه در شعبه اول دادگاه کیفری (1) کرج به ریاست قاضی «هدایت رنجبر» منکر آزار زنان شد ودر مواجهه حضوری با شاکی‌ها بدون اظهار ندامت فقط اتهام سرقت اموال شاکی‌ها به بهانه بیکاری و تنگدستی را پذیرفت.
بدین ترتیب هیأت قضایی از پزشکی قانونی خواستند درباره اظهارات زنان و دختران بدقت تحقیق کنند و نظرات کارشناسی را به دادگاه ارسال نمایند.بدین‌ترتیب پس از تأیید اظهارات تکان دهنده 3 شاکی و اثبات جرم راننده سمند، قاضی هدایت رنجبر -رئیس دادگاه- و ۲ قاضی مستشار شعبه اول دادگاه کیفری (۱) کرج – ایرج خنکدار و علی یزدان پور- پس از رسیدگی فوق‌العاده به این پرونده، حکم 3 بار اعدام متهم را با طناب دار صادر کردند.این در حالی بود که تعدادی از شاکی‌ها حاضر به معرفی به پزشکی قانونی نشدند و به همین خاطر اثبات تجاوز به آنها میسر نشد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها