کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پیشنهاد مشاوران املاک به خریداران ملک


کد خبر : ۳۹۹۱۱سه شنبه، ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳:۵۱۱۰۱۲۹ بازدید

مشاوران مناطق مختلف شهر تهران پیشنهاد می‌کنند متقاضیان مصرفی که برای بار نخست یا برای تبدیل به احسن کردن ملک خود قصد دارند تا پایان ...

دنیای‌اقتصاد- مشاوران مناطق مختلف شهر تهران پیشنهاد می‌کنند متقاضیان مصرفی که برای بار نخست یا برای تبدیل به احسن کردن ملک خود قصد دارند تا پایان فصل جاری به بازار خرید و فروش معاملات مسکن وارد شوند، بهتر است فایل‌های 5 تا 10 ساله را که اصطلاحا به قیمت رسیده‌اند و در عین حال در گروه خانه‌های با سن بالا نیز محسوب نمی‌شوند، انتخاب کنند.

به گفته آنها این گروه از فایل‌های مسکونی از قیمت اولیه خود فاصله گرفته‌اند و از سوی مالکان با قیمت پیشنهادی مناسب‌تر و نزدیک‌تر به قیمت مناطق به خریداران پیشنهاد می‌شوند. در عین حال از لحاظ عمربنا نیز در محدوده سنی قرار دارند که برای خرید آنها می‌توان به راحتی از تسهیلات بانکی استفاده کنند. البته مشاوران املاک مناطق مختلف تهران توصیه می‌کنند برای انتخاب و خرید این گروه از فایل‌های پیشنهادی بهتر است خریداران ابتدا از محدوده قیمتی قابل قبول برای واحدهای مسکونی نوساز تا واحدهای مسکونی 5 تا 10 ساله مطلع شوند و با آگاهی از میانگین قیمتی نسبت به قیمت پیشنهادی از سوی مالکان تصمیم بگیرند چراکه به گفته آنها در این گروه از املاک نیز برخی از مالکان قیمت‌های پیشنهادی خود را نزدیک به قیمت‌های واحدهای نوساز ارائه می‌دهند. با این حال از دیدگاه مشاوران املاک، بهترین انتخاب برای متقاضیان مصرفی که احتمالا خواهان خرید خانه با متراژ بالاتر هستند، فایل‌های 5 تا 10 ساله هستند.

c9ixfrzmo4rd0rhuulbn.jpg



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها