کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

تاریخ عرضه گلکسی نوت 8 مشخص شد


کد خبر : ۳۹۸۸۰یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۸:۳۳۳۷۳۶ بازدید

به تازگی اطلاعات جدیدی در خصوص تاریخ عرضه گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) منتشر شده که علاقه‌مندان به فبلت نوت 8 ...
تاریخ عرضه گلکسی نوت 8 مشخص شدتاریخ عرضه گلکسی نوت 8 مشخص شد

گجت‌نیوز- به تازگی اطلاعات جدیدی در خصوص تاریخ عرضه گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) منتشر شده که علاقه‌مندان به فبلت نوت 8 را هیجان‌زده خواهد کرد.

سامسونگ قصد دارد تا گوشی گلکسی نوت 8 را طی رویدادی در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) در شهر نیویورک ایالات متحده معرفی کند. بنا بر ادعای ایوان بلس، لودهنده معروف توییتری، یک روز پس از معرفی، پیش فروش این فبلت آغاز خواهد شد. بلس اطلاعاتی در خصوص تاریخ عرضه گلکسی نوت 8 نیز منتشر کرده است.

15 سپتامبر (24 شهریور) زمانی‌ست که کاربران قادر به خرید گلکسی نوت 8 از فروشگاه‌های معتبر جهانی خواهند بود. بر اساس اطلاعات ایوان بلس، به همراه پیش خرید نوت 8 سامسونگ، هدایایی همچون یک عدد کارت حافظه 256 گیگابایتی به همراه شارژر وایرلس و یا دوربین 360 درجه سامسونگ برای کاربران در نظر گرفته خواهد شد. با این حال، کاربران اروپایی که این فبلت جدید سامسونگ را پیش از عرضه رسمی آن سفارش دهند، یک دستگاه دکس داک سامسونگ نیز هدیه خواهند گرفت.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها