کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

مرگ 2 جنگلبان گیلانی بر اثر سقوط خودرو به دره در آستارا


کد خبر : ۳۹۸۷۵یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴:۴۸۸۹۴ بازدید

بر اثر سقوط خودروی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان به دره ای در منطقه کوهستانی علی بابا شهرستان آستارا واقع در غرب استان ...

بر اثر سقوط خودروی ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی گیلان به دره ای در منطقه کوهستانی علی بابا شهرستان آستارا واقع در غرب استان، ۲ جنگلبان جان خود را از دست داده و هفت مامور دیگر مصدوم شدند.

 به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی استان گیلان، خودروی یگان حفاظت این اداره کل عصر دیروز (شنبه) در بازگشت از ماموریت از منطقه لاتون و باباعلی شهرستان آستارا به دره سقوط کرده و باعث مرگ ۲ جنگلبان به نام های جلیل فرازی مقدم و شهروز شریفیان و مصدومیت هفت مامور دیگر شده است.

مصدومان به بیمارستان شهرستان آستارا منتقل و تحت درمان قرار گرفته اند که حال ۲ تن از آنها وخیم است و اعزام آنها به مراکز درمانی مجهزتر در دستور کار پزشکان و کادر درمانی بیمارستان قرار دارد.

محسن یوسف پور مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان گیلان با عرض تسلیت به خانواده های جنگلبانان متوفی، علو درجات اخروی آنها و شفای عاجل مصدومان این حادثه را از خداوند متعال خواستار شد.

وی افزود: برای مداوای مصدومان از هیچ کوششی دریغ نمی شود و نیروهای کمک کننده، تا آخرین لحظه در کنار آنها خواهند ماند.

یگان حفاظت اداره منابع طبیعی و آبخیزداری آستارا با ۲ واحد سرجنگلبانی بهارستان و لوندویل، چهار پاسگاه حفاظت و حدود ۳۰ نیروی انسانی فعالیت می کند. این شهرستان با ۹۱ هزار نفر جمعیت و ۴۰ هزار هکتار اراضی ملی در غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان قرار دارد.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها