کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

سقف وام تعمیر مسکن چقدر است؟


کد خبر : ۳۹۸۶۴یکشنبه، ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱:۰۴۲۰۹۸ بازدید

سقف تسهیلات جعاله مسکن چنانچه همرمان با وام خرید باشد 20 میلیون تومان و در غیر اینصورت 10 میلیون تومان از محل اوراق ممتاز است.

سقف تسهیلات جعاله مسکن چنانچه همرمان با وام خرید باشد 20 میلیون تومان و در غیر اینصورت 10 میلیون تومان از محل اوراق ممتاز است.

متقاضیان خرید مسکن برای دریافت تسهیلات مربوطه دو گزینه پیش رو دارند؛ با توجه به این‌که در حال حاضر فقط بانک مسکن چنین وام‌هایی را پرداخت می‌کند یکی از گزینه‌ها سپرده‌گذاری در یکی از شعب این یانک است.

متقاضیان (زوج‌های جوان) برای دریافت سقف تسهیلات خرید مسکن که 160 میلیون تومان است باید هر کدام 40 میلیون تومان را به مدت یکسال سپرده‌گذاری کنند. نرخ سود این تسهیلات 9.5 درصد است.

گزینه دیگر که راه سریع دریافت وام خرید مسکن به شمار می‌آید، استفاده از اوراق حق‌تقدم مسکن است. در حال حاضر برای دریافت یک وام 100 میلیون تومانی، متقاضیان باید 200 برگه حق تقدم مسکن خریداری کنند که با نرخ کنونی این اوراق (به طور متوسط 79 هزار تومان) حدود 16 میلیون تومان هزینه دارد.

برای وام از محل سپرده‌گذاری یا از محل اوراق (چه به صورت انفرادی و چه زوجین) متقاضیان می‌توانند 20 میلیون تومان وام جعاله (تعمیر مسکن) دریافت کنند. البته وام 20 میلیون تومانی تعمیر در صورتی پرداخت می‌شود که متقاضیان همزمان با دریافت تسهیلات خرید تقاضای استفاده از تسهیلات جعاله را داشته باشند. در غیر اینصورت فقط 10 میلیون تومان وام تعمیر از محل اوراق ممتاز پرداخت می‌شود.

بانک مسکن اعلام کرده وام 20 میلیون تومانی تعمیر فقط تا پایان شهریور ماه امسال پرداخت می‌شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها