کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت آهن‌آلات ساختمانی در بازار تهران شکسته شد


کد خبر : ۳۹۸۵۸شنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲:۱۷۹۷۸۱ بازدید

اخبار بازار آهن حاکی از کاهش قیمت‌ها می باشد. در طول دو هفته ی اخیر شاهد افزایش قیمت ها در بازار بودیم که این امر نهایتا باعث به ...

آهن‌پرایس- اخبار بازار آهن حاکی از کاهش قیمت‌ها می باشد. در طول دو هفته ی اخیر شاهد افزایش قیمت ها در بازار بودیم که این امر نهایتا باعث به وجود آمدن موجی از نوسانات قیمتی و بسته شدن فروش شد. افزایش قیمت ها تا جایی پیش رفت که به دلیل بیش از حد گران شدن آهن، خریداران و فروشندگان بطور کامل دست از انجام معامله برداشتند و بازار به یخ زدگی فرو رفت. این یخ زدگی و خاموشی بازار در حالی بود که قیمت ها بطور لحظه ای افزایش و تغیر می یافت. هرچند که دلایل قابل قبولی به عنوان "علت افزایش قیمت در بازار اهن الات" ارائه شد، اما همچنان دلایل افزایش قیمت در بازار برای بسیاری از مردم گنگ بود.  

قیمت میلگرد و تیرآهن، لوله و پروفیل، ورق، نبشی و ناودانی در روز پنج شنبه کاهش یافت. اما از آنجایی که این کاهش قیمت به حد قابل توجهی بود، این خبر با عنوان "شکسته شدن قیمت ها" گزارش شد. امیدوار هستیم که در آینده نیز شاهد ثبات قیمت ها و کاهش قیمت ها در بازار آهن باشیم؛ اما لازم به ذکر است که طبق عادت همیشگی که در بازار آهن وجود دارد، در اکثر پنج شنبه ها به دلیل تعطیلی کارخانه ها و تا نیمه وقت کار کردن بازاریان و بسته شدن فروش عرضه کنندگان، کاهش قیمت در بازار را داریم.

لازم به ذکر است که در زمان اوج قیمت ها در بازار آهن، قیمت سنگ آهن در چین افزایش چشم گیری یافته بود. اما در آخر هفته ی گذشته، اخباری مبنی بر کاهش قیمت سنگ آهن شنیده شد که نتیجه این امر، کاهش قیمت آهن آلات در بازار آهن شد. در پنج شنبه ی گذشته، قیمت آهن آلات ساختمانی شکسته شد و کاهش یافت. هرچند که این کاهش قیمت برای خریداران خوشایند می باشد اما می تواند یک علت مهم برای کاهش معاملات در روز های آتی نیز باشد. بدیهی است که با افزایش ناگهانی قیمت ها و گران شدن آهن، تعداد معاملات نیز بشدت کاهش یابد؛ اما نکته مهم در شرایط کنونی بازار، علت کاهش قیمت در بازار آهن می باشد. بدین منظور که در حال حاضر، به دلیل یخ زدگی و خاموشی بازار، عرضه کنندگان بزرگ در بازار آهن اقدام به کاهش قیمت کردند به این امید که بازار آهن باری دیگر به تکاپو و رونق بیافتد. بنابراین دور از ذهن نیست که اگر رونق در بازار کم باشد و همچنان مردم تمایلی به خرید و فروش آهن در بازار را نداشته باشند، قیمت آهن آلات دوباره افزایش پیدا کند.  



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها