کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

بهای جهانی طلا امروز شنبه در بازارهای جهانی


کد خبر : ۳۹۸۴۵شنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷:۲۸۹۴۹ بازدید

قیمت طلا در بازارهای جهانی که در پی حملات تروریستی اسپانیا با افزایش چشمگیری روبرو شده و به بالاتر از 1300 دلار در هر اونس رسیده ...

قیمت طلا در بازارهای جهانی که در پی حملات تروریستی اسپانیا با افزایش چشمگیری روبرو شده و به بالاتر از 1300 دلار در هر اونس رسیده بود، در آغاز مبادلات روز شنبه بار دیگر با کاهش نسبی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش قیمت طلا روز شنبه در ابتدا در واکنش به حملات تروریستی اسپانیا به بالاترین سطح خود در 9 ماه اخیر رسید و توانست سطح مقاومتی 1300 دلاری را بشکند ولی در پایان مبادلات روز گذشته بار دیگر با کاهش روبرو شده است.

پلیس اسپانیا اعلام کرده است که یک خودرو با حمله به جمعیتی از مردم در شهر بارسلونا حداقل 13 نفر را کشته است. این حمله ظاهرا یکی از حملات برنامه ریزی شده در اسپانیا بوده است.

قیمت طلا که در ابتدا به بیش از 1301 دلار رسیده بود در پایان مبادلات روز جمعه به کمتر از 1287 دلار رسیده است. ادامه تنش ها و نگرانی های سیاسی در آمریکا نیز تاثیر زیادی بر روند قیمت طلا داشته است.

دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا استیو بانون مشاور ارشد کاخ سفید در امور استراتژی را از کار برکنار کرد.

نیویورک تایمز به نقل از دو مقام آمریکایی نوشت ترامپ به دستیاران ارشد خود اعلام کرده وی تصمیم گرفته است بانون را از سمت خود برکنار کند.

بر اساس این گزارش، رئیس جمهور و مقامات ارشد کاخ سفید در حال رایزنی درباره زمان و چگونگی برکناری بانون بوده اند.

در پی حملات تروریستی اسپانیا و نگرانی های سیاسی در آمریکا، شاخص سهام در بازارهای بین المللی به همراه ارزش دلار با کاهش روبرو شده است.

دونالد ترامپ تصمیم گرفته است تا دو شورای مشورتی کاخ سفید را منحل کند. این تصمیم پس از آن اتخاذ شده است که تعدادی از مدیران ارشد شرکت های بزرگ آمریکایی در اعتراض به اظهارات ترامپ در واکنش به اتفاقات خشونت آمیز در شارلوتزویل از این شوراها استعفا کرده بودند.

به نظر می رسد انتشار آمارهای ناامید کننده اقتصادی در آمریکا به خصوص وضعیت نرخ تورم ، گمانه زنی ها درباره افزایش نرخ بهره فدرال رزرو طی ماه های آینده را کمتر کرده است.

وانگ تائو تحلیلگر تکنیکال بازارهای بین المللی نیز بر این باور است که سطح مقاومتی قیمت طلا در روزهای آینده 1291 دلار خواهد بود و سطح حمایتی طلا نیز 1271 دلار است.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها