کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

خرید و فروش اینترنتی طلا و جواهر ممنوع است


کد خبر : ۳۹۸۴۴شنبه، ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶:۰۵۱۱۰۹ بازدید

رئیس اتحادیه طلا وجواهر شمیرانات ضمن بیان ممنوعیت فروش طلا و جواهر به صورت اینترنتی از مصوبه کمیسیون نظارت شمیرانات در رابطه ...

 رئیس اتحادیه طلا وجواهر شمیرانات ضمن بیان ممنوعیت فروش طلا و جواهر به صورت اینترنتی از مصوبه کمیسیون نظارت شمیرانات در رابطه با درجه بندی واحدهای صنفی این شهرستان خبر داد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از اقتصادآنلاین، کیومرث امیریان با اشاره به تصویب کمیسیون نظارت شهرستان شمیرانات در رابطه درجه بندی واحدهای صنفی شمیرانات گفت: براساس این مصوبه واحدهای این منطقه براساس کیفیت، موقعیت و متراژ به 4 درجه ممتاز، یک، دو و سه تقسیم بندی می شوند و براساس آن نیز عضویت آنان هم در اتحادیه محاسبه می گردد.

وی با بیان اینکه در منطقه شمیرانات کیفیت بسیار حائز اهمیت است افزود: درجه بندی مشاغل در این اتحادیه یک اعتبار برای مشتریان محسوب می شود و به شناخته شدن هر واحد صنفی کمک کرده و زمینه ای برای برندسازی در این منطقه ایجاد می کند، و این درحالی است که واحدهای صنفی می توانند خود را به روز کرده و از لحاظ کاری خود را ارتقاء دهند.

رئیس اتحادیه طلا وجواهر شمیرانات در رابطه با فروشگاههای اینترنتی طلا و جواهر نیز گفت: هر گونه خرید و فروش طلا و جواهر به صورت دلالی در فضای مجازی به کلی ممنوع می باشد و خود اتحادیه طلا و جواهر نیز نسبت به آن اعتراض دارد.

امیریان همچنین ادامه  داد: تولیدکنندگانی که در این زمینه جواز کسب دارند باید با مراجعه به اتحادیه طلا و جواهر مجوز گرفته و مورد تأیید نیروی انتظامی و اماکن قرار گیرند. همکنون افراد سودجو به صورت اینترنتی و از طریق کانال های تلگرامی طلا و جواهر تقلبی به مردم می فروشند و یا طلای کم عیار عرضه می کنند که در نهایت به وجهه ی طلافروشان آسیب می رسانند.

وی غالب فروشندگان اینترنتی طلا و جواهر را افراد بی سابقه در این صنف دانست و تصریح کرد: این سود جویان در کارگاهاى زیر زمینى وغیرمجاز اقدام به ساخت مى کنند و ما محل کارگاههای آنها را نمى دانیم و مشکلات زیادی برای این صنف ایجاد کرده اند، که این معضلات را به مسئولین ذیربط اطلاع داده ایم و منتظر اقدام نهایی در این زمینه هستیم.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها