کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

هتک حیثیت دختر گرگانی توسط خواستگار ناکام


کد خبر : ۳۹۷۴۳سه شنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۳:۴۷۱۶۰۸ بازدید

مسئول پلیس فتا استان گلستان از دستگیری فردی که اقدام به توهین و مزاحمت و انتشار تصاویر شخصی خانم گرگانی در یک شبکه اجتماعی کرده بود، خبر داد.

به گزارش ایران‌جیب به نقل از روابط عمومی پلیس فتا انتظامی گلستان، سروان وحید صاحبکاران اظهار داشت: اخیرا مرجوعه قضایی به این پلیس واصل شد مبنی بر شکایت فردی به هویت "ف.س" دال بر توهین و مزاحمت و ارسال تصاویر خصوصی که با تحقیقات به عمل آمده از شاکیه و بررسی‌های مقدماتی مشخص گردید فردی در یکی از شبکه‌های اجتماعی موبایلی اقدام به انجام این کار کرده است.

مسئول پلیس فتا انتظامی استان گلستان افزود: در تحقیقات تکمیلی و بررسی‌های فنی و اطلاعاتی در این پلیس، فردی به هویت "م.گ" ساکن گرگان که خواستگار شاکیه بوده، به عنوان مظنون مورد شناسایی قرار گرفت.

سروان صاحبکاران گفت: در ادامه با عنایت با این موضوع و حسب هماهنگی با بازپرس محترم شعبه ویژه رسیدگی به جرایم رایانه‌ای استان، متهم طی یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه پلیسی دستگیر، تجهیزات وی را توقیف و پس از هدایت به مقر پلیس فتا، نامبرده که در ابتدای امر منکر هر گونه بزه انتسابی بود در نهایت در مواجهه با ادله و مدارک غیر قابل انکار اعتراف کرد.

وی افزود: متهم ضمن اعتراف صریح به بزه ارتکابی اعلام کرد، من با شاکیه قرار ازدواج داشتم و 4 سال باهمدیگر رابطه داشتیم که چند مدت پیش ارتباط بین ما به علت مشکلاتی که با همدیگر پیدا کردیم، قطع شد و بنده هم عکس‌های وی را که در اختیار داشتم برایش فرستادم تا به خواسته من تمکین کند.

سروان صاحبکاران در ادامه افزود: پرونده‌های بسیار زیادی با موضوع هتک حیثیت به پلیس فتا ارجاع می‌شود که علت اصلی وقوع چنین مشکلاتی، سهل‌انگاری کاربران و عدم رعایت حریم خصوصی و عدم حفاظت از اطلاعات شخصی است.

مسئول پلیس فتا فرماندهی انتظامی گلستان از شهروندان خواست‌ تا به هویت‌ها در فضای مجازی اعتماد نکنند و در صورت برخورد با موارد مشکوک آن را از طریق سایت پلیس فتا به آدرس CYBERPOLICE.IR بخش تماس با ما و گزارش کنند.



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها