کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

پارکینگ، نیسان وانت را بلعید / تصاویر


کد خبر : ۳۹۷۰۶سه شنبه، ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶:۴۷۱۳۱۰ بازدید

شکستگی لوله فاضلاب، فروکش کردن کف پارکینگ ساختمان مسکونی و فرو رفتن وانت با بار کاشی را در گودال ایجاد شده به همراه داشت.

ساعت 18:25 روز گذشته ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران با دریافت خبر این حادثه بلافاصله گروه امداد و نجات 14 و 1 را به محل حادثه در میدان فلسطین، خیابان ایتالیا، قبل از خیابان شهید نادری اعزام کرد.

فخرالدین گودرزی فرمانده گروه امداد و نجات یک آتش نشانی در این باره گفت: در محل حادثه یک ساختمان 6 طبقه مسکونی دیده می شد که به طور ناگهانی قسمتی از کف پارکینگ آن فرو نشسته و حفره ای به قطر سه متر و عمق 10 متر پدیدار شد.

وی اضافه کرد: پیش از وقوع این حادثه یک دستگاه خودرو نیسان مملو از بار کاشی در قسمت پارکینگ این ساختمان متوقف بود که براثر این اتفاق قسمت عقب این خودرو در حفره ایجاد شده فرو رفت.

فرمانده گروه امداد و نجات یک آتش نشانی علت این حادثه را سست شدن کف پارکینگ بر اثر نشت تدریجی آب از محل شکستگی لوله فاضلاب و تخریب دهانه چاه این ساختمان اعلام کرد و افزود: آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل حادثه، با استفاده از جرثقیل دستی و تجهیزات نجات، پس از تخلیه کامل بار نیسان و ایجاد کارگاه تخصصی این وسیله نقلیه را مهار کرده و خودرو وانت را بی آنکه خسارتی به آن وارد شود از داخل حفره خارج کرده و تحویل مالک آن دادند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از ایمن سازی محل حادثه و تحویل آن به ساکنان، دستورات ایمنی لازم به مالکان ساختمان را ارائه کردند.

7gt7c65x62gs2a4ghl39.jpg

9t3ts7d1a4m8ie5bhvr.jpg

5ijzaf9osumnbvre2icu.jpg



اخبار مرتبط

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها