کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

ملاقات ایرانی با هیوندای سوناتا 2018


کد خبر : ۳۹۶۹۲دوشنبه، ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴:۰۱۱۰۵۳۵ بازدید

هفته گذشته با هماهنگی‌های انجام‌گرفته از سوی کرمان موتور، گروهی از خبرنگاران ایرانی در شهر صلاله کشور عمان فرصت ملاقات و ...
ملاقات ایرانی با هیوندای سوناتا 2018ملاقات ایرانی با هیوندای سوناتا 2018

عصرخودرو- هفته گذشته با هماهنگی‌های انجام‌گرفته از سوی کرمان موتور، گروهی از خبرنگاران ایرانی در شهر صلاله کشور عمان فرصت ملاقات و تست مدل‌های فیس لیفت شده هیوندای سوناتا را پیدا کردند.

هیوندای چندی پیش مدل‌های فیس لیفت شده هیوندای سوناتا را در بازارهای جهانی معرفی کرد و هفته گذشته این خودرو برای روزنامه‌نگاران حوزه خودرو در منطقه خاورمیانه رونمایی و معرفی شد. با هماهنگی‌های انجام‌گرفته از سوی کرمان موتور، تیمی از خبرنگاران ایرانی نیز در این برنامه حضور داشتند و در مسیری به طول بیش از 200 کیلومتر، در جاده‌های و شرایط آب و هوایی مختلف این خودرو را مورد بررسی قرار دادند.

مدل‌های فیس لیفت شده سوناتا هرچند با عنوان "فیس لیفت" معرفی شده‌اند اما تغییرات ظاهری آن‌ها آن‌قدر عمیق است که به‌نوعی می‌توان آن را ساخت یک خودرو جدید بر روی پلتفرم نسل فعلی سوناتا دانست و به همین دلیل هیوندای از شعار ReBorn به معنای تولد مجدد برای معرفی این خودرو استفاده کرده است.

سوناتا 2018

مدل‌های فیس لیفت شده سوناتا علاوه بر تغییرات ظاهری، تغییرات اندکی نیز در بخش‌های فنی داشته‌اند و هم‌اکنون در بازارهای منطقه با سه موتور 2.4 لیتری MPI و GDI و یک موتور 2 لیتری توربو عرضه می‌شوند. سوناتای جدید تا پایان سال جاری وارد کشورمان خواهد شد.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها