کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

قیمت جهانی طلا به بالاترین حد خود در 6 ماه اخیر رسید


کد خبر : ۳۹۵۸پنجشنبه، ۲۲ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۶:۴۲۳۸۰۵ بازدید

ادامه نگرانی سرمایه گذاران بین المللی نسبت به وضعیت اقتصادی چین و بحران سیاسی اوکراین موجب شد تا قیمت جهانی طلا امروز پنج شنبه نیز با رشد چشمگیری روبرو شده و به بالاترین حد خود در 6 ماه اخیر برسد.

 سرمایه گذاران بین المللی منتظر اعلام آمارهای اقتصادی بیشتر در خصوص وضعیت چین هستند تا نسبت به سرمایه گذاری در بازار طلا تصمیم گیری کنند.

افت غیر منتظره صادرات چین طی ماه گذشته و کاهش تولیدات صنعتی این کشور تاثیر منفی زیادی بر وضعیت بازارهای بین المللی سهام داشته است.بر اساس این گزارش قیمت جهانی طلا از ابتدای امسال تاکنون 14 درصد رشد داشته که علت اصلی آن نگرانی های بین المللی نسبت به وضعیت اقتصادی چین و آمریکا و بحران اوکراین بوده است. 

قیمت هر اونس طلا امروز پنج شنبه نیز با 0.4 درصد رشد به بیش از 1372 دلار رسیده که این بالاترین رکورد در 6 ماه اخیر به شمار می رود. قیمت طلا روز گذشته نیز با افزایش 1.3 درصدی روبرو شده بود.به اعتقاد کارشناسان اقتصادی با تشدید بحران اوکراین قیمت طلا در کوتاه مدت با افزایش بیشتری روبرو خواهد شد.

وانگ تائو تحلیلگر مسائل بازار طلا نیز معتقد است قیمت طلا در شرایط کنونی با سطح مقاومتی 1375 تا 1377 دلاری روبرو است و در صورت شکسته شدن این سطح قیمتی طلا می تواند به زودی به بیش از 1400 دلار برسد



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها