کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

وضعیت بازار طلا مانند آرامش قبل از طوفان است


کد خبر : ۳۹۴۶چهارشنبه، ۲۱ اسفند ۱۳۹۲ - ۱۲:۵۰:۰۰۷۱۹۴ بازدید

با توجه به افزایش 13 درصدی قیمت جهانی طلا از ابتدای سال 2014 تاکنون برخی کارشناسان و تحلیلگران بر این باورند که شرایط بازار طلا مانند آرامش قبل از طوفان است.

تحلیلگران اقتصادی معتقدند که با برگزاری همه پرسی سراسری در شبه جزیره کریمه که قرار است یکشنبه آینده برگزار شود و تشدید تنش در روابط مسکو و غرب قیمت جهانی طلا به شدت افزایش خواهد یافت و وارد کانال 1400 دلاری خواهد شد.

بر اساس این گزارش استیو اسکاکالوسی مدیر ارشد موسسه مالی تی دی سکیوریتی در این باره تاکید کرد، تحولات روسیه و اوکراین در روزهای گذشته تاثیر چندانی بر افزایش قیمت طلا نداشته و بازار طلا باید منتظر نوسانات جدید و زیادی باشد. با برگزاری همه پرسی در کریمه برای پیوستن این منطقه به روسیه تنش ها در روابط غرب و روسیه به شدت افزایش خواهد یافت و این مساله تقاضا برای طلا را افزایش می دهد.

اسکاکالوسی افزود: به نظر من قیمت طلا در کوتاه مدت بین 1360 تا 1365 دلار در نوسان خواهد بود ولی با برگزاری همه پرسی کریمه این سطح مقاومتی شکسته خواهد شد. جیم وایکوف تحلیلگر ارشد کیتکو نیوز تاکید کرد اکنون دوره درخشش مجدد طلا در بازارهای جهانی است. مهمترین اتفاق تاثیرگذار در بازار طلا در روزهای آینده برگزاری همه پرسی کریمه است.

جیمز استیل کارشناس ارشد اچ اس بی سی نیز گفت: برگزاری همه پرسی کریمه می تواند قیمت طلا را تا 1390 دلار افزایش دهد و این مساله مسیر لازم برای ورود طلا به کانال 1400 دلاری را هموار خواهد کرد



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها