کانال تلگرام ایران جیب
مدیران خودرو 777
مدیران خودرو 777
لست سکند تور مسافرتیلست سکند تور مسافرتی

نرم افزار حسابداری پارمیسنرم افزار حسابداری پارمیس

کشف یک حقوق نجومی در ورزش ایران


کد خبر : ۳۹۴۳۰سه شنبه، ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵:۴۸۶۱۸۹ بازدید

ماجرای پرداخت حقوق های نجومی در کشور همچنان نقل برخی از رسانه ها است و مدیرانی که این مبالغ را در یافت می کنند به چالش کشیده می شوند.

طبق سند منتشر شده یکی از مدیران وزارت ورزش طی نامه ای بحث برانگیز برای خود دستور پرداخت مبلغی حدود ۴۰۰ میلیون ریال تحت عنوان «حق مدیریتی» به ذیحسابی صادر کرده است!

تابناک ورزشی در این مورد نوشت: در این نامه که طی واپسین روز رسمی کاری سال گذشته امضا شده است، مدیرکل ورزش و جوانان استان لرستان با ارسال نامه ای به بخش ذیحسابی این اداره کل، دستور واریز مبلغ ۳۹۲ میلیون ریال از محل اعتبارات هزینه ای گسترش ورزش همگانی(!)  به شماره حساب شخصی خود را داده است.

این پرداختی نجومی از محل اعتبارات ورزش همگانی، در حالی انجام شده که پیش از این کمبود بودجه و اعتبار به عنوان یکی از معضلات و موانع مهم توسعه ورزش بین اقشار مردم در کشور و سرانه پایین ورزش در استان ها، اعلام شده است.

نکته جالب این سند، امضای علی یاور عزیزپور زیر نامه ای است که در سطر بالایی آن، دستور واریز مبلغ باز ذکر نام و شماره حساب شخصی تحت عنوان حق مدیریتی را صادر کرده است.

لازم به یادآوری است که رییس جمهور  بعد از افشای موج بزرگ تخلفات و پرداختی های نجومی به مدیران دولتی، ضمن عذرخواهی از مردم و رهبری، اعلام کرده بود در این زمینه با تخلفات برخورد خواهد شد و مبالغ مذکور به بیت المال عودت داده می شود.



اخبار مرتبط

دیدگاه ها

افزودن دیدگاه


  • نظرات غیر مرتبط با موضوع خبر منتشر نمی شوند.
  • نظرات حاوی توهین و افترا منتشر نمی‌شوند.
  • لطفاً نظرات خود را به صورت فارسی بنویسید.
نام:
پست الکترونیک:
متن:

آخرین اخبار

پربازدیدترین اخبار هفته

پربحث ترین ها

سایر خبرها